Kto nam vytvori eshopy v 3. krajinach s API napojenim na dodavatela?
Zobrazují se odpovědi 1 až 9 z 9

Věrnostní program pro nový eshop

  1. Připravujeme spuštění eshopu se surovinami pro domácí vaření piva a zvažujeme jestli rovnou připravit i věrnostní program. Vzhledem k tomu, že je to eshop, kde je potenciál, že se budou zákazníci pravidelně vracet, přijde mi to jako vhodný krok.

    Otázkou nicméně je, jakou cestou se vydat. Jestli dávat bodové ohodnocení za utracenou korunu např. nebo vytvořit zákaznický účet dle měsíční utraty a s tím spojenou slevu na měsíc následující apod.

    K prvnímu spuštění taktéž chystáme akci na první nákup x% sleva. Tady přemýšlíme zda je výhodnější dát na první či druhý nákup a pak taky jestli to nepodmínit nějakým minimálním nákupem.

    Jaké věrnostní programy se osvědčily vám pokud je využíváte a je to dobrá cesta či nikoliv? Díky

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Osobně si myslím že je dobrý systém, který má jeden velký celoevropský eshop a sice za každý nákup dostaneš nějaký body a ty jdou při dalších nákupech "přetavit" na slevu, ta sleva pak vychází na 5%.

    Ve zkratce, za každou utracenou stokorunu dostaneš 100 bodů a 100 bodů má cenu 5 kč. Vyčeprat to jde když nasbíráš třeba 2000 bodů (= 100 kč sleva). Pak dělají akce že třeba jeden den dávají dvojnásobek bodů nebo na určité vybrané zboží i trojnásobek. Takže vlasně první nákup je za plnou cenu a když se vrátíš a nakoupíš znovu, můžeš si čerpat body(slevy) za předchozí nákupy. Tím tě motivují se vracet. Snad jsem to popsal srozumitelně.

  4. Citace Původně odeslal tallpa Zobrazit příspěvek
    Osobně si myslím že je dobrý systém, který má jeden velký celoevropský eshop a sice za každý nákup dostaneš nějaký body a ty jdou při dalších nákupech "přetavit" na slevu, ta sleva pak vychází na 5%.

    Ve zkratce, za každou utracenou stokorunu dostaneš 100 bodů a 100 bodů má cenu 5 kč. Vyčeprat to jde když nasbíráš třeba 2000 bodů (= 100 kč sleva). Pak dělají akce že třeba jeden den dávají dvojnásobek bodů nebo na určité vybrané zboží i trojnásobek. Takže vlasně první nákup je za plnou cenu a když se vrátíš a nakoupíš znovu, můžeš si čerpat body(slevy) za předchozí nákupy. Tím tě motivují se vracet. Snad jsem to popsal srozumitelně.
    Hmmm,
    ja neviem. či klient sleduje nejaký web a denne chodí na neho aby sledoval kedy sa firme uráči dať pár bodov naviac.
    Potom za získane body ponúkne nejaký tovar ležiak, o ktorý nikto nestojí.

    Nakupujem tovar ked je treba, a nenakupujem pre body. Ked sa mi niečo minie, tak idem kúpiť, s tým že keď vidím tovar približne rovnakej kvality, uprednostním nižšiu cenu.
    Na nijaké zľavové bodya bonusy a podobné sračky nepozerám.

  5. špatně jste to pochopil, za nasbírané body si můžete koupit cokoliv, není nutné kupovat nějaké ležáky...

    a nějak nechápu tuto reakci, já odpovídal na to jak udělat věrnostní program a ne jestli věrnostní program ano/ne

    a samozřejmě nejste jedinej kdo nakupuje na internetu, takže podle sebe neřiďte celý internet

  6. Několik našich eshopů využívá věrnostní program typu sbírání bodů za útratu a následná sleva X Kč v další objednávce (omezeno např. jen do 30% ceny objendávky). Kolik bodů je za 1Kč a kolik bodů dělá jakou slevu si nastavují sami.

    Sbírání bodů je také dobré podmínit odebíráním newsletteru, čímž ty pivaře motivujete uvařit něco z nových právě dodaných surovin ;-)... Stejně tak je dobré dávat body za registraci (můžete si zákazníka profilovat). Podle útraty můžete navíc ještě zkombinovat s dealerskými úrovněmi.

    Každopádně to funguje a věřte tomu, že lidi slevy vyšťouraj všude a používají cokoliv, co jim hodí slevu :-)

  7. díky za názory, ještě jeden dotaz, existuje na to nějaký plugin do wordpressu?

  8. Citace Původně odeslal alfastar Zobrazit příspěvek
    díky za názory, ještě jeden dotaz, existuje na to nějaký plugin do wordpressu?
    Dobrý den,

    WP asi něco mít bude, ale jak to přesně funguje nevím, protože provozujeme vlastní eshopovou platformu www.shopsystem.cz, kde takto věrnostní program "sbírání bodů" funguje. Psal jsem to jako tip, že bych se společně s tím soustředil na budování mailing databáze a registrací, ať nedáváte ty slevy úplně zadarmo :-)

  9. Na body se vykašlete, nikdo nechce složitě počítat a zjišťovat co kolik bodů znamená. Důležitá je srozumitelnost 100 bodů = 100 Kč, poté to udělat lze, ale záleží kolik můžete za nákup nabídnout, tak aby to bylo pro zákazníky zajímavé. Pokud nemáte vysoké marže a nebylo by to zajímavé, udělejte raději tu variantu procentuálních slev na další nákup, příp. nastavené slevy za útratu za posledních 365 dní.
    Zná někdo "Alzáky"? Nezná, protože to je právě ten případ "bodového věrnostního programu", který ale moc benefitů nenabídne.

  10. Já třeba mám u každého zboží počet kreditů které za jeho koupi dostanete ,ty se pak sčítají v zákaznickém účtu a při klasické objednávce je pak kupující využije. Občas si to kontroluju a zdá se, že je to populární a využijí každý kredit :)
    Podobně to mám rád když jsem nakupující já např u filmgame.cz za blu-rayka si to pak uplatnim a i když je to jak kapka v moři tak mi to udělá malinkou radost a pocit, že jsem koupil výhodněji :)

Hostujeme u Server powered by TELE3