Kto nam vytvori eshopy v 3. krajinach s API napojenim na dodavatela?
Zobrazují se odpovědi 1 až 4 z 4

Reklamace obuvi - zadost o radu

  1. zdravim,
    prosim o Vas nazor, jak dle prava resit nasledujici situaci.
    zakaznice nam prisla reklamovat obuv cca 20 mesicu od nakupu. rika, ze obuv nosi teprve dva mesice(asi rika pravdu, protoze moc ochozene nejsou). postrane vedle zipu se obuv roztrhla - cca 5 cm. zakaznice ihned chtela vratit penize . obuv jsme standardne poslali vyrobci na reklamaci a ten ji zasil. zakaznice obuv odmitla prevzit, ze zasiti je na bote viditelne a nechce se s vyřízením reklamace smířit a chce vratit peníze. jaky je, prosim, spravny postup podle zakona?
    dekuji.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Já bych jí řekl, že je jiná, ať se obrátí na jiné oddělení.

  4. Pokud roztrhnutím míníš, že se odpáral zip od boty, dá se říci, že oprava je adekvátní. To jestli to zašití je vidět je pouze na estetickém cítění a každé zašití je vidět. Pokud se paní nechce smířit s způsobem vyřízení reklamace a ty se nechceš smířit s vrácením peněz, tak nezbývá než aby se paní obrátila na soud, který rozhodne.

  5. Právo na výběr způsobu řešení reklamace má 6 měsíců od nákupu, jestli se nepletu.

Hostujeme u Server powered by TELE3