Kto nam vytvori eshopy v 3. krajinach s API napojenim na dodavatela?
Zobrazují se odpovědi 1 až 19 z 19

Větší nabídka vs. Vše skladem

  1. Dobrý den,

    řešíme teď obchodní model e-shopu (pro zajímavost obor chovatelství, krmiva). Máme prakticky 2 možnosti v aktuální situaci.

    1) Mít širokou nabídku, nejprodávanější skladem - t.j. např. 10-15 druhů zboží / krmiva a nejprodávanější skladem. Ostatní s dodáním do 5-10 dní.

    2) Mít užší nabídku a vše skladem - t.j. např. 5-7 druhů krmiva a vše mít skladem s odesláním ihned.

    Co je podle vás lepší varianta, případně záleží to na sortimentu ? Zkoušeli jste obě varianty ? Co se víc osvědčilo ?

    Osobně se nevím rozhodnout, co je lepší.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. v tomto pripade bych zvolil 1, mate dost uzky sortiment, takze tam to nevadi. Mit tisice veci, tak bych prodaval jan to, co mate fyzicky skladem.

  4. Nemám rád široký výber produktov (ktoré sú si navzájom podobné), pretože rozhodovanie sa každou položkou komplikuje. Ak uvediete dodanie do 5-10 dní, tak aj si zákazníci objednajú ten naskladaný tovar. Najlepšie by asi bolo otestovať obe varianty a podľa dát z objednávok sa rozhodnúť.

  5. Pokud máte tak málo produktů, určitě doporučuji mít jich méně a vše skladem.

    Otázka za mě. Co když se jedná o módu? Je lepší mít na webu 100 kusů zboží, které je skladem, než 1000 kusů zboží (a tím pádem víc značek a víc kategorií), kde skoro nic není skladem a dodací lhůta je cca 7 dní?

  6. Určitě skladem, lidé nakupují granule na poslední chvíli a měly by být max. do 2 dnů u zákazníka, jinak vám řešení problémů, vratky budou příliš ukrajovat už z tak mrzké marže co na granulích je. Navíc je to spotřebák s nízkou marží, takže lepší to točit. Není nic horšího než kombinace nízké marže a nízké obrátky.

  7. Citace Původně odeslal Hitovky Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,

    řešíme teď obchodní model e-shopu (pro zajímavost obor chovatelství, krmiva). Máme prakticky 2 možnosti v aktuální situaci.

    1) Mít širokou nabídku, nejprodávanější skladem - t.j. např. 10-15 druhů zboží / krmiva a nejprodávanější skladem. Ostatní s dodáním do 5-10 dní.

    2) Mít užší nabídku a vše skladem - t.j. např. 5-7 druhů krmiva a vše mít skladem s odesláním ihned.

    Co je podle vás lepší varianta, případně záleží to na sortimentu ? Zkoušeli jste obě varianty ? Co se víc osvědčilo ?

    Osobně se nevím rozhodnout, co je lepší.
    Tu otázku musíš položit jinak - proč bych měl nakoupit u tebe a čekat 5-10 dní, když jiní to mohou mít skladem? Jakou výhodu bude mít nákup u tebe co vynahradí čekání?

    ---------- Příspěvek doplněn 21.02.2019 v 11:02 ----------

    Citace Původně odeslal BestT Zobrazit příspěvek
    Pokud máte tak málo produktů, určitě doporučuji mít jich méně a vše skladem.

    Otázka za mě. Co když se jedná o módu? Je lepší mít na webu 100 kusů zboží, které je skladem, než 1000 kusů zboží (a tím pádem víc značek a víc kategorií), kde skoro nic není skladem a dodací lhůta je cca 7 dní?
    U módy lze mít širší nabídku za předpokladu, že na 110% uvádíš správné míry, ale i tak vratkovitost je 30-50%, takže z těch 1000 položek co nemáš skladem budeš mít za chvíli polovinu skladem. Druhý problém je zda těch 7 dnů je skutečně 7 kalendářních dnů nebo 7 pracovních dnů a nebo 14 pracovních dnů jak jsme běžně svědky, takže si hlavně nedávej Ověřeno zákazníky.

  8. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Tu otázku musíš položit jinak - proč bych měl nakoupit u tebe a čekat 5-10 dní, když jiní to mohou mít skladem? Jakou výhodu bude mít nákup u tebe co vynahradí čekání?

    ---------- Příspěvek doplněn 21.02.2019 v 11:02 ----------



    U módy lze mít širší nabídku za předpokladu, že na 110% uvádíš správné míry, ale i tak vratkovitost je 30-50%, takže z těch 1000 položek co nemáš skladem budeš mít za chvíli polovinu skladem. Druhý problém je zda těch 7 dnů je skutečně 7 kalendářních dnů nebo 7 pracovních dnů a nebo 14 pracovních dnů jak jsme běžně svědky, takže si hlavně nedávej Ověřeno zákazníky.

    Rozumím. Takže je lepší vše držet skladem. No určitě bych chtěl spíše řešit doplňky jak oblečení (peněženky, kabelky, hodinky, atd.), protože tam ta vratkovost není tak šílená.

  9. Citace Původně odeslal BestT Zobrazit příspěvek
    Rozumím. Takže je lepší vše držet skladem. No určitě bych chtěl spíše řešit doplňky jak oblečení (peněženky, kabelky, hodinky, atd.), protože tam ta vratkovost není tak šílená.
    Ano, můžu potvrdit, není tam vrácení zboži až tak šílené, spíš jsme měli problémy s tím, že si zákazníci zboží vůbec nepřevzali a nekomunikovali.

  10. Citace Původně odeslal Hitovky Zobrazit příspěvek
    Ano, můžu potvrdit, není tam vrácení zboži až tak šílené, spíš jsme měli problémy s tím, že si zákazníci zboží vůbec nepřevzali a nekomunikovali.
    takže většinou to brali na dobírku? Jak jste to měli %?

  11. Citace Původně odeslal BestT Zobrazit příspěvek
    takže většinou to brali na dobírku? Jak jste to měli %?
    Ano, cca 90% bylo na dobírku, většina se odesílala na druhý den / ten samý den. Menší procento nebylo skladem (dodání i 20 dní). Paradoxem je, že v případě kdy se zboží odesílalo až po 2-3 týdnech tak nebyla ani jediná vratka / nepřevzetí. V případě, kdy měl zákazník zboží do 1-3 dní tak v tomto případě byli vratky. Celkově vratek bylo kolem 3-5% odhadem.

  12. Citace Původně odeslal Hitovky Zobrazit příspěvek
    Ano, cca 90% bylo na dobírku, většina se odesílala na druhý den / ten samý den. Menší procento nebylo skladem (dodání i 20 dní). Paradoxem je, že v případě kdy se zboží odesílalo až po 2-3 týdnech tak nebyla ani jediná vratka / nepřevzetí. V případě, kdy měl zákazník zboží do 1-3 dní tak v tomto případě byli vratky. Celkově vratek bylo kolem 3-5% odhadem.
    Těch 3-5% bylo celkové procento nevyzvednutých zásilek a následných vratek (neseděla velikost, atd.)?

  13. Citace Původně odeslal BestT Zobrazit příspěvek
    Těch 3-5% bylo celkové procento nevyzvednutých zásilek a následných vratek (neseděla velikost, atd.)?
    3-5% bylo celkové procento nepřevzatých zásilek. Celkově jsme za 2 roky provozu neměli jedinou vratku v smyslu zákazník převzal a poslal zpět. Reklamace byla jen jedna.

  14. Citace Původně odeslal Hitovky Zobrazit příspěvek
    3-5% bylo celkové procento nepřevzatých zásilek. Celkově jsme za 2 roky provozu neměli jedinou vratku v smyslu zákazník převzal a poslal zpět. Reklamace byla jen jedna.
    Toto jsou podle mě hodně dobré statistiky na to, že se jednalo o módu :)

  15. Citace Původně odeslal BestT Zobrazit příspěvek
    Toto jsou podle mě hodně dobré statistiky na to, že se jednalo o módu :)
    Celkově ano, jednalo se pouze o doplňky, oblečení jsme nikdy neprodávali. Ale každý 20. balíček nepřevzatý bez komunikace nás docela naštval :)

  16. Jako majitel 4 kocek musim rict, ze nemam problem na kvalitni krmeni pockat, ale potrebuju alternativu kdyz zjistim ze jsem dosypal posledni pytel :) takze jsem pro variantu 1 :)

  17. Takhle, já bych se spíš zaměřila v čem se budete lišit zrovna v tomto oboru od konkurence než, že základní bude skladem a zbytek nebude vůbec nebo na objednání. Krmiva a chovatelské potřeby jsou totiž na každém rohu lepší vesnice a eshopu s nimi je tolik, že to je až neskutečné. Já jako chovatel, když dosypu pytel, tak zajdu tady na vesnici do zverimexu kde mají neuvěřitelný výběr i prémiových apod. značek. A rozdíl ceny je v jednotkách korun po max. 100Kč při několikakilovém pytli granulí. Pokud jsem líná, tak objednám na Rohlíku. Na eshopech sleduji spíš samozřejmě ceny a beru tam v akci lepší konzervy pro kočky, ale musí to být fakt akce, protože při ceně pošty bych jich musela brát několik desítek a musí k tomu být ještě lepší cena i granulí. Jinak to postrádá smysl pro mě. Pošta mi to domů většinou nepřiveze a tak musím beztak na poštu, která je dál než zverimex a pokud jsou granule nebo konzervy jen o málo levnější, tak když připočtu poštovné, tak vyjde levněji i ten Pet shop v nákupním centru. Jinak teď jsem četla, že Mall připravuje spuštění ve velkém právě sekce na chovatelství a krmiva. Takže v takovém objemu můžou mít asi také ceny jinde.

  18. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Tu otázku musíš položit jinak - proč bych měl nakoupit u tebe a čekat 5-10 dní, když jiní to mohou mít skladem? Jakou výhodu bude mít nákup u tebe co vynahradí čekání?

    ---------- Příspěvek doplněn 21.02.2019 v 11:02 ----------



    U módy lze mít širší nabídku za předpokladu, že na 110% uvádíš správné míry, ale i tak vratkovitost je 30-50%, takže z těch 1000 položek co nemáš skladem budeš mít za chvíli polovinu skladem. Druhý problém je zda těch 7 dnů je skutečně 7 kalendářních dnů nebo 7 pracovních dnů a nebo 14 pracovních dnů jak jsme běžně svědky, takže si hlavně nedávej Ověřeno zákazníky.
    Jak jsi prosim tě přišel na 30 až 50 procent vratek? To že v Zootu jsou idioti ještě neznamená že všude:)

  19. Nikde jsem nepsal nic o idiotech. Zoot má těch vratek myslím mnohem více a není tu sám. Co se týče oblečení a široké nabídky, kdy někteří napojení (většinou grabberem) na zahraniční eshopy nabízejí tisíce kusů, které nikdy neviděli a kdy neumí rozlišit, že ne každé L je skutečně L a k tomu "pravdivé" uvádění doby dodání to tak mají zcela běžně, což osobně znám z svého okolí. My prodáváme jen oblečení co jsme na vlastní oči viděli a přeměřili a stejně třeba u kalhot jsme běžně i nad těmi 30% většinou nesedí sedací část, příliš široké/úzké nohavice a kupodivu i příliš dlouhé nohavice, kdy nemají v rodině nikoho, kdo by je zkrátil. Zbytek dat je z námi provozovaných Parcel shopů a Zásilkoven i když uznávám, že jde o malý statistický vzorek. Pokud jsi na tom líp gratuluji.

  20. Vždycky přemýšlím než zařadím prvek do eshopu. Kalhoty jako rifle jsem v podstatě vyřadil dříve než sem je nakoupil. Z logiky věci je jasné, že tam to bude zoufalost. Máme sotva 10%, ale soustředíme se jen a jen na výkon - tzn trika, tepláky mikiny. Věci kde netrefení o jednu velikost není mnohdy žádný problém ( jen směrem dolů)

    Nejdeme do kategorií, které jsou předem dané jako problémové, protože ekonomicky to je nesmysl. Cokoliv nad 30% je ztrátové, pokud započteš poštovné, čas, ležáky ( W29,W36,38)

    Tož tak :)

Hostujeme u Server powered by TELE3