Zadejte hledaný výraz...

CRM s možností požadavku klienta

Martin N.
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
15. 2. 2019 16:23:27
Zdravím,
možná se vyjádřím trošku špatně, ale hledám ideálně nějaké CRM, kde je součástí i možnost, aby mohl klienta vkládat vlastní servisní požadavky.
Věřím, že něco v IT existuje. Já to potřebuji ohnout na řešení pro "řemeslné práce".
Dáte mi nějaký tip?
Děkuji.
Martin
15. 2. 2019 16:23:27
https://webtrh.cz/diskuse/crm-s-moznosti-pozadavku-klienta/#reply1388532
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
15. 2. 2019 23:06:37
Dle mého se tomuto říká tiketovací systém. Zákazník zadá požadavek a vidí jeho stav a patřičné změny.
Těžko říct jak to správně ohnout pro řemeslníky. To by bylo lepší nechat napsat vlastní systém.
15. 2. 2019 23:06:37
https://webtrh.cz/diskuse/crm-s-moznosti-pozadavku-klienta/#reply1388531
lmateju
verified
rating uzivatele
16. 2. 2019 08:08:46
ozvete se :-)
16. 2. 2019 08:08:46
https://webtrh.cz/diskuse/crm-s-moznosti-pozadavku-klienta/#reply1388530
ghostik
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
16. 2. 2019 08:38:22
taky bych to videl na nejaky ticket system (helpdesk a podobne)
To by melo byt dostacujici.
16. 2. 2019 08:38:22
https://webtrh.cz/diskuse/crm-s-moznosti-pozadavku-klienta/#reply1388529
Martin N.
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
16. 2. 2019 10:22:13
Moc děkuji. Máte někdo konkrétní zkušenosti s nějakým heldesk/ticket systémem? může být klidně placený
16. 2. 2019 10:22:13
https://webtrh.cz/diskuse/crm-s-moznosti-pozadavku-klienta/#reply1388528
Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(93 hodnocení)
16. 2. 2019 12:07:30
Napsal Dago;1512150
Moc děkuji. Máte někdo konkrétní zkušenosti s nějakým heldesk/ticket systémem? může být klidně placený
JIRA, FreshDesk nebo novinka od ABRA - https://www.primaerp.com/cs_cz/
16. 2. 2019 12:07:30
https://webtrh.cz/diskuse/crm-s-moznosti-pozadavku-klienta/#reply1388527
Martin N.
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
16. 2. 2019 12:23:50
Děkuji. Ta novinka od ABRY vypadá super, škoda, že tam není helphesk. Moje řešení by tedy mohl být ticketovací systém/help desk např. JIRA + primaERP. Není to blbost?
16. 2. 2019 12:23:50
https://webtrh.cz/diskuse/crm-s-moznosti-pozadavku-klienta/#reply1388526
lmateju
verified
rating uzivatele
16. 2. 2019 13:48:49
mame napsane vlastni reseni.... jen se mi nedari se spojit
16. 2. 2019 13:48:49
https://webtrh.cz/diskuse/crm-s-moznosti-pozadavku-klienta/#reply1388525
Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(93 hodnocení)
16. 2. 2019 14:52:10
Napsal Dago;1512157
Děkuji. Ta novinka od ABRY vypadá super, škoda, že tam není helphesk. Moje řešení by tedy mohl být ticketovací systém/help desk např. JIRA + primaERP. Není to blbost?
Hloupost to není, ale možná z hlediska integrací (těch existujících) by bylo lepší řešení Toggl.com + JIRA ServiceDesk. Kdybyste měl zájem, Atlassian stack běžně klientům nastavujeme, tak se klidně ozvěte. Umím si i představit vytvořit nějaký plugin do JIRA pro primaERP.
16. 2. 2019 14:52:10
https://webtrh.cz/diskuse/crm-s-moznosti-pozadavku-klienta/#reply1388524
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit