PártyObličej.cz - malování na obličej • Prodej celého projektu vč. kompletního vybavení • Možnost okamžitě začít s podnikáním
Zobrazují se odpovědi 1 až 4 z 4

Změna adresy stránky

  1. Zdravim,

    poslední dva dny jsem aktualizoval obsah jedné stránky na svém webu a během toho mi došlo, že jsem před osmi lety zvolil docela naprd adresu (= nadpis) této stránky (místo výroba má být spíš recept, což vyžaduje i přidat předložku). Přesto se jedná o stránku, přes kterou na web vstoupí nejvíce lidí.

    Nakolik riskuji ztrátu pozic stránky ve vyhledávačích změnou její adresy? Jak dlouho může trvat návrat na původní pozice? Mám chvíli počkat, než vyhledávače zaindexují a zareagují na změnu obsahu, který jsem nyní dokončil?

    Nečekám přesné odpovědi, ale za každou úvahu a zkušenost budu velmi rád.

    díky Duhoš

    ---------- Příspěvek doplněn 15.02.2019 v 02:47 ----------

    Právě mi na stránky přišel člověk, který ve své hledané frázi použil slovo výroba... :) Tak mě ještě napadlo, jestli by nebyla ideální varianta ponechat adresu a změnit nadpis stránky, případně obráceně...

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Pokud zajistíš, že stará adresa bude vracet 301 redirect na novou, tak by se ti mělo hodnocení vyhledávačů přenést na tu novou.
    Klíčové slovo v URL je jistě dobrá věc, ale jestli jedno synonymum nahradíš za jiné, tak si nemyslím, že to bude mít extra dopad, spíše bych URL neměnil, pokud v ní není zásadní problém, je to bezpečnější a nemusíš se strachovat o ztrátu pozice dané stránky.
    Spíše je důležité co na dané stránce máš a jestli ji máš optimalizovanou na klíčová slova.
    Pokud se to dané synonymum liší více, tak bych spíše udělal speciálně pro něj další stránku optimalizovanou právě pro to synonymum.

  4. Děkuji za radu.

    URL nechám, dám tam ty klíčový slova a nechám tomu čas.. Když se nic moc nezmění, tak upravim nadpis stránky, tam snad není podmínka, že se má shodovat s URL..

  5. Co se týče nadpisu stránky, tak je hlavní, aby byl v html tagu H1, jinak nemá moc efekt. Ohledně jeho znění - vyhledávači je jedno, jestli souhlasí s URL nebo ne, můžeš mít klidně URL domena.cz/clanek/123456789.php a nadpis v H1 "Recenze sekaček trávy 2019" a i tak se může stránka dobře umísťovat v SERP (výsledky vyhledávání). Záleží jak je optimalizovaný obsah té stránky.
    Každopádně radím nasadit google analytics, nebo jiné měření, aby pak šlo relevantně zhodnotit, zda si stránka vede dobře, případně zda zabraly aplikované změny.

Hostujeme u Server powered by TELE3