Vychází vás správa PPC kampaní draho? U Chodil Digital nyní vstupní analýza ZDARMA a správa ÚNOR + BŘEZEN již od 1.900 Kč. Jen do 28.2.
Zobrazují se odpovědi 1 až 27 z 27

Myslíte, že Novinky.cz vydělávají?

  1. Asi každý zná Novinky.cz a jejich osazenstvo.
    Tak nějak mě napadlo, jestli se ten web vůbec uživí, když naněj chodí jenom takhle postižený lidi. Nějak si nedokážu představit, jak ta skupina kliká na reklamy, když je chorobně šetřivá a nesnáší celý svět.

    Třeba na Idnes už chodí taky dost primitivů, ale tak vyhraněné jako na Novinkách to není.

    Ví o tom někdo více?

    Díky. :)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Pavlína1 poptává: Zajimavé projekty k financování
    Heyho poptává: ST jazyk
    CaBomm poptává: Error při načítání stránky, Spěchá
  3. A kam chodí podle tebe ti uvědomělí občané,? Na blesk? Začíná mě štvát jak takový lidí jako ty, nám chtějí určovat co máme číst a psát. Když se ti tam nelíbí tak tam nechoď a neotravuj s takovyma komunistickými kecama i tady. Já taky nelezu na parlamentní listy nebo aeronet jen proto abych se tam díval na dementní výlevy, stačí že mě to dávají na FB

    Je to každého volba co čte a kam a co píše. Já chodím na novinky i idnes a někdy souhlasím jindy ne ale abych všude okolo vypisoval jaký je kdo neandrtálec ......

  4. ad1) Myslím, že by to Ivoš dávno zabalil, pokud by to byl prodělečný podnik...:-)
    ad2) Ne každá reklama je klientem placená za kliknutí.
    ad3) Na novinky jistě chodí různé spektrum lidí.
    ad4) Všiml jste si, že bulvár (neříkám, že tím Novinky 100% jsou) vydělává nejvíc? V každé zemi.
    Dejte proti sobě Literárky a Blesk, co má vyšší náklad a co vydělá více? Neříkám, že je to dobře, jen to tak je..

  5. 2) Přesně, ty si myslíš, že se za reklamu u takových webů platí jen podle kliku? To by adsense dávno zkrachovalo.
    4) Je to logický, protože bulvár čte nejvíc lidí.

  6. O složení publika na novinky.cz nějaké komentáře nebo výsledky anket absolutně nic neřeknou a nenapadá mě, z jakého jiného zdroje by někdo zvenčí mohl čerpat přehled o tom, jací lidé na ten web chodí :)

    Zrovna reklama na novinky.cz ale podle mých zkušeností funguje relativně dobře co do poměru cena výkon. + se to dobře prodává klientům co chtějí inzerovat, jako plocha pro budování brandu, která je relativně prémiová.

  7. Ano jistě nevydělá to vůbec nic, domenu by měli nechat expirovat a vykašlat se na to. Ja si teda myslím že tam jednou za čas vleze drtivá většína českého internetu a to treba i pres google feed v mobilech, takže podle tebe jsou všichni postižení? https://www.alexa.com/siteinfo/novinky.cz

    Ano je důležíté nejít do komentářové sekce, protože tam ti praskne hlava.

  8. reklama na novinkách to jsou finanční rance. Navíc tam nejsou jen bannery, ale i PR, video reklamy a další
    samozřejmě cílovka je všude nějaká, asi bych tam nepropagoval prodejnu luxusních aut a řešil max. PR nebo rozhovor, třeba i kvůli odkazům. Naopak obchodovat s textilem z Polska s českým přebalováním, může to být zajímavý kanál, český textil za nejlepší ceny :-D
    Ale i pokud máš někde neúspěšný lidi s nižšími příjmy, tak je to ideální cílovka pro plno firem

    Zajímavá je jejich demografie: https://www.seznam.cz/reklama/cz/obs...ociodemografie

    Na homepage je nejvíc lidí z Prahy, což je asi logický, ale ve většině kategoriích dominuje moravskoslezský kraj. Dominují navíc lidi středního a vyššího věku s nižším vzděláním třeba i v sekci Ekonomika. Podle mě s ohledem na další data úplně úžasná cílovka pro plno firem, který rádi ty stovky tisíc za den či týden (podle formátu) zaplatí.

    Když jsem to teď prolezl a opomenu Sklik bannery. Tak jsem tam viděl reklamy na levnější mobily k paušálu, laciné dovolené typu Egypt se žrádlem za 8 tisíc, skvělé bankovní účty, reklamy na levnější plyn a elektřinu - podle mě pro podobný to může být zajímavý místo na inzerci. A že by neklikali? Myslím že tahle cílovka je přesně ten typ který klikne na kdejaký banner s nápisem dostanete zdarma, ušetřete, sleva, akce, jen za apod.

    ---------- Příspěvek doplněn 14.02.2019 v 14:33 ----------

    jinak bulvár - jasně, snaží se zajitit nějaký zpravodajství, ale jinak bulvár.
    Zprávy dne: Devatenáctiletá Britka se provdala za bojovníka IS, teď je těhotná a chce zpět
    pod tím zpráva o počtu prostitutek, další 3tí nejdůležitější zpráva právě nyní - chystání revize sociálních dávek, zpráva o Tomáši Řepkovi a jeho neplacení alimentů.
    Není to klasický bulvár ala Blesk, ale takový něco mezi, přesně cílené na cílovku která to navštěvuje.

  9. Horšolidé v komentářích na Novinkách nejsou reprezentativní vzorek jejich čtenářů.
    A hlavně i kdyby si sám na sebe ten web nevydělal, tak slouží Seznamu jako kus celýho balíku služeb - a ten už si na sebe vydělá. Tzn. i kdyby samotný Novinky nevydělávaly, tak se jim vyplatí to provozovat.

  10. To je blbost, články se píšou a konzumenti je hltají, nevidím rozdíl mezi diskuzí na Novinky.cz a Idnes.cz, oba proti poly jsou zradikalizovaní. :D

  11. Citace Původně odeslal WeThor Zobrazit příspěvek
    To je blbost, články se píšou a konzumenti je hltají, nevidím rozdíl mezi diskuzí na Novinky.cz a Idnes.cz, oba proti poly jsou zradikalizovaní. :D
    Co jsem tím chtěl říct je, že Novinky samozřejmě potřebují oslovit daleko větší cílovku, než jsou horšolidé z komentářů - proto nemůžou zpravodajství přizpůsobovat zejména jim.

    A konec konců - ani nevěřím, že by byl zájem Seznamu, resp. jeho majitele, tlačit Novinky tímto směrem. Idnes je jinej případ. To je Babišov stranickej list do poslední tečky, nicméně komentáře tam jsou daleko kultivovanější.

    Vzorek obsah zpráv prostě neurčují lidi z komenátřů, protože tam chodí naprostý minimum lidí.

  12. tihle právě utratí i to co nemaj tj. půjčky, nejlepší konzum

  13. Až na to že to tam komentují ruští trollové kteří mají za úkol ovlivnovat veřejné mínění..... Takže diskuze není odrazem skutečné návštěvnosti....

  14. Hospodářské noviny za tu dobu co zpoplatnili obsah maji jen 1235 předplatitelů, což dělá při nejčastějším tarifu 99 Kč/měsíc jen 1,23 mil. Kč za měsíc. Žádná sláva.

  15. Aha. Já měl zato, že když to tam colbi s kámošema všechno kritizujou, tak tvoří převážnou část návštěvníků. Na Idnesu je to přece jenom větší mix populace.

  16. Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    Aha. Já měl zato, že když to tam colbi s kámošema všechno kritizujou, tak tvoří převážnou část návštěvníků. Na Idnesu je to přece jenom větší mix populace.
    Ten skutečný rozdíl je minimální....

  17. Hospodářské noviny za tu dobu co zpoplatnili obsah maji jen 1235 předplatitelů, což dělá při nejčastějším tarifu 99 Kč/měsíc jen 1,23 mil. Kč za měsíc. Žádná sláva.
    Hmm, ať počítám, jak počítám, tak se mi stále nedaří k tomu milionu dopočítat… Nemělo by tam spíše být 123 500 Kč za měsíc? ;-)

  18. Citace Původně odeslal Ulan Zobrazit příspěvek
    Hospodářské noviny za tu dobu co zpoplatnili obsah maji jen 1235 předplatitelů, což dělá při nejčastějším tarifu 99 Kč/měsíc jen 1,23 mil. Kč za měsíc. Žádná sláva.
    Zajímavá informace. Za HN si rád zaplatím, protože to jsou jedny z mála článků co rád čtu a jsem překvapen, že si zaplatí tak málo lidí.

  19. jednu nulu jsem tam zapomel /HN zvýšily počet předplatitelů na webu na 12 tisíc leden 2019/

    což dělá při nejčastějším tarifu 99 Kč/měsíc jen 1,23 mil. Kč za měsíc. Žádná sláva.
    Naposledy upravil Ulan : 14.02.2019 v 20:37

  20. stejní lidé chodí do Kauflandu a taky to neznamená že by Kaufland neměl ziskový potenciál, ikdyž třeba více investoval a momentálně nemusí být v černých číslech. Důležité je aby tam lidé chodily a pak se ta ziskovost projeví a je jedno proč tam chodí. Třeba s ČT se stává také bulvár, klidně se dozvíš v hlavních zprávách na veřejnoprávní ČT1, že v Mostě se Pavel přeoperoval na Dášu a že tam tak nějak obcují mezi sebou nehledě na vyznání a barvu pleti. Důležítá informace pro marketing je ta, že není potřeba hledět na kvalitu obsahu, ale na dosah, čili zasáhnou co nejvíce lidí a vždycky někdo koupí. I v ČT jsou lidé, kteří potřebují peníze tedy publikum za každou cenu. Pokud Novinky neudělají nějakou chybu je to miliardový projekt.

  21. Citace Původně odeslal colbi Zobrazit příspěvek
    A kam chodí podle tebe ti uvědomělí občané,? Na blesk? Začíná mě štvát jak takový lidí jako ty, nám chtějí určovat co máme číst a psát. Když se ti tam nelíbí tak tam nechoď a neotravuj s takovyma komunistickými kecama i tady. Já taky nelezu na parlamentní listy nebo aeronet jen proto abych se tam díval na dementní výlevy, stačí že mě to dávají na FB

    Je to každého volba co čte a kam a co píše. Já chodím na novinky i idnes a někdy souhlasím jindy ne ale abych všude okolo vypisoval jaký je kdo neandrtálec ......
    Vidíte že by vám pisatel na kterého reagujete určoval co máte číst a psát? Já to nemohu najít.

  22. Citace Původně odeslal trx2010 Zobrazit příspěvek
    Vidíte že by vám pisatel na kterého reagujete určoval co máte číst a psát? Já to nemohu najít.
    jo trochu jsem ujel, ale už mě sere, jak někteří "lepšolidi" hodnotí ostatní pro jiné názory.
    to že tam píše 100-200 stejných lidí pořád dokola, jsou podle něj všichni čtenáři neandrtálci.

  23. Citace Původně odeslal colbi Zobrazit příspěvek
    stačí hodnocení čtenářů. to že tam píše 100lidí stejných a pořád dokola, jsou podle něj všichni čtenáři neandrtálci
    Takže nevidíte. To jsem rád. Já už se bál že neumím hledat.

  24. Trochu se pridam: Kdyz jsem psal diplomku, kvantitativne jsem pomeroval bulvar vs seriozni tisk, a to z hlediska lexikalni statistiky. Jak dopadly vysledky? Asi se budete divit, ale v teto rovine existuji pouze minimalni rozdily, ktere bezny uzivatel neregistruje ci neresi. Co tim chci rici, de facto je jedno, zda si ctete novinky ci lidovky, ci idnes, stylisticky jsou ji z 95 % podobne, vse vychazi z CTK. Nedelal jsem ale relevanci a objektivnost zprav, tam jsou rozdily samozrejme markantnejsi a podprahove jsou nam tlaceny informace, ktere slyset nechceme, nebo chceme?.....

  25. Citace Původně odeslal XdeO Zobrazit příspěvek
    Trochu se pridam: Kdyz jsem psal diplomku, kvantitativne jsem pomeroval bulvar vs seriozni tisk, a to z hlediska lexikalni statistiky. Jak dopadly vysledky? Asi se budete divit, ale v teto rovine existuji pouze minimalni rozdily, ktere bezny uzivatel neregistruje ci neresi. Co tim chci rici, de facto je jedno, zda si ctete novinky ci lidovky, ci idnes, stylisticky jsou ji z 95 % podobne, vse vychazi z CTK. Nedelal jsem ale relevanci a objektivnost zprav, tam jsou rozdily samozrejme markantnejsi a podprahove jsou nam tlaceny informace, ktere slyset nechceme, nebo chceme?.....
    Tak jde především o výběr zpráv a témat - jak už nahoře adyea zmiňoval.

    Jinak dle mne už hodně roků je DNES odpad - a ani neřeším, jestli jsou lepší nebo horší než ostatní bulvár. Lidovky od jisté doby patří k nim, tak už mne taky nějak neberou. Měl jsi ve výzkumu alespoň jednu věc, která by se měla od uvedených odlišovat?

    Která by se bez debat mohla nazývat "seriózní tisk"?

    I když - i tak bych tam nečekal žádné velké stylistické rozdíly. Co taky na tak malém prostoru, kterým čeština je, a navíc omezeném jen na psaní denního zpravodajství...
    Naposledy upravil boolk : 15.02.2019 v 13:50

  26. Citace Původně odeslal Aveso Zobrazit příspěvek
    Hmm, ať počítám, jak počítám, tak se mi stále nedaří k tomu milionu dopočítat… Nemělo by tam spíše být 123 500 Kč za měsíc? ;-)
    Chyby mu tam nula - https://www.lupa.cz/aktuality/na-web...darske-noviny/

    ---------- Post added 15.02.2019 at 13:45 ----------

    Citace Původně odeslal boolk Zobrazit příspěvek
    Tak jde především o výběr zpráv a témat - jak už nahoře adyea zmiňoval.

    Jinak dle mne už hodně roků je DNES odpad - a ani neřeším, jestli jsou lepší nebo horší než ostatní bulvár. Lidovky od jisté doby patří k nim, tak už mne taky nějak neberou. Měl jsi ve výzkumu alespoň jednu věc, která by se měla od uvedených odlišovat?
    idnes.cz by byl dobrý na studii "co se stáne z novin, které odhalovali politické skandály, když je zkoupil politik".

    Lidovky taky patří k mafra.

    V čr není seriozní tisk, protože nikdo o něj nemá zájem - jak čtenáři, tak vydavatelé.

  27. Já jsem spokojený se zprávami na irozhlasu, případně teď nově deníkN. Kvalitního zpravodajství je tu dost.

  28. Citace Původně odeslal boolk Zobrazit příspěvek
    Tak jde především o výběr zpráv a témat - jak už nahoře adyea zmiňoval.

    Jinak dle mne už hodně roků je DNES odpad - a ani neřeším, jestli jsou lepší nebo horší než ostatní bulvár. Lidovky od jisté doby patří k nim, tak už mne taky nějak neberou. Měl jsi ve výzkumu alespoň jednu věc, která by se měla od uvedených odlišovat?

    Která by se bez debat mohla nazývat "seriózní tisk"?

    I když - i tak bych tam nečekal žádné velké stylistické rozdíly. Co taky na tak malém prostoru, kterým čeština je, a navíc omezeném jen na psaní denního zpravodajství...

    Ano, seriozni tisk jako takovy dle definic asi uplne nemame, vydavatelstvi bude vzdy urcovat, co ano, co ne, popripade v jake mire. Zase je otazkou, co je seriozni medium. Na jedne strane mame definice a teorii, na druhe strane lidsky faktor; objektivni media dle meho nazoru neexistuji a existovat ani nemohou, protoze uz samotny vyber toho, o cem budu psat, neni objektivni. Tolik k serioznosti.

    Bulvar u nas bude asi vice "rozjety" nez seriozni tisk. Presto si troufam tvrdit, ze v zahranici jsou daleko vice ryzi bulvarni media nez u nas. Samotna etymologie bulvaru je pomerne zajimava, ridi-li bychom se ni, bulvar davno zanikl.

    Co se tyce rozdilu, ktere bys necekal, zamysli se nad timto. Pokud chces neco exaktne vyjadrit, (rozumej zpravy, ne odborny text) a bez zbytecne omacky, vystacis si s par vetami (jsi-li schopny novinar), pokud ale nemas o cem psat nebo si vymyslis, dezinterpretujes ci jinak vyumelkovavas text, potrebujes k tomu vice slov, delsi vety, chces pusobit, rekneme erudovane, barvite popisujes veci, ktere lze vyjadrit jasneji a presneji. S textem si zbytecne hrajes. Proc to nekdo dela, no nejspis proto, ze chce zaujmout, byt informacni hodnota je nulova, text je vagni.

    Jen podotykam, ze jsem analyzoval zpravy publikovane v horizontu 4 mesicu, a to na webu. Takze je treba brat vysledky s rezervou, ne jako dogma ci celoplosny zaver.
    -----

    Kazdopadne o kvalite medii u nas mam sve mineni, ze nektere obcas vyplodi zajimave texty, jine zase komicke, ostatni tragicke, dalsi dogmaticke az fanaticke. Je treba mit nadhled a sledovat deni s kritickym vokem :-))

Hostujeme u Server powered by TELE3