Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Aliexpress, vraceni penez z neposlaneho zbozi

Miro
verified
rating uzivatele
(34 hodnocení)
13. 2. 2019 20:34:48
Ahoj,
mam otazku. Na Ali jsem objednal za 150 Kc 3 veci, od jednoho prodejce, cca 300 lidi u nej kupovalo.
Psal jsem mu cca 5 zprav v prubehu 4 dnu, na zadnou nereagoval. Zacalo mi to byt divne. Navic se penize strhly u z uctu, ale na webu Ali, v sekci me objednavky, doted neni zadne info o pohybu zbozi, (obvykle to byva do dvou dnu: Kliknu na mou objednane zbozi, Ali hlasi: Zbozi neni dostupne, ani se mi nezobrazi ta stranka s tim zbozim, uplne jakoby zmizelo z nabidky.
Tak jsem se rozhodl, ze dam cancel order, duvod jsem vybral "prodejce nereaguje a nekomunikuje" (to je jedna z nabidek) Musim ted cekat, az on to schvali, a tim padem bych mel dostat penize zpet. Chapu to spravne?
Docetl jsem se, ze pokud uz zbozi je odeslani, narok na vraceni nemam (ale vzhledem k nekomunikaci prodejce a podivnosti toho celeho o tomto pochybuji). Dalsi moznost je vzdy ta doba "ochranne lhuty cca 10 dnu", behem ktere se ma zbozi odeslat, nestane-li se tak, penize maji byt vraceny.
Otazka: Chapu to spravne, mate s tim zkusenosti? Co byste navrhli? Dik.
13. 2. 2019 20:34:48
https://webtrh.cz/diskuse/aliexpress-vraceni-penez-z-neposlaneho-zbozi/#reply1388229
Napsal XdeO;1511709
Ahoj,
mam otazku. Na Ali jsem objednal za 150 Kc 3 veci, od jednoho prodejce, cca 300 lidi u nej kupovalo.
Psal jsem mu cca 5 zprav v prubehu 4 dnu, na zadnou nereagoval. Zacalo mi to byt divne. Navic se penize strhly u z uctu, ale na webu Ali, v sekci me objednavky, doted neni zadne info o pohybu zbozi, (obvykle to byva do dvou dnu: Kliknu na mou objednane zbozi, Ali hlasi: Zbozi neni dostupne, ani se mi nezobrazi ta stranka s tim zbozim, uplne jakoby zmizelo z nabidky.
Tak jsem se rozhodl, ze dam cancel order, duvod jsem vybral "prodejce nereaguje a nekomunikuje" (to je jedna z nabidek) Musim ted cekat, az on to schvali, a tim padem bych mel dostat penize zpet. Chapu to spravne?
Docetl jsem se, ze pokud uz zbozi je odeslani, narok na vraceni nemam (ale vzhledem k nekomunikaci prodejce a podivnosti toho celeho o tomto pochybuji). Dalsi moznost je vzdy ta doba "ochranne lhuty cca 10 dnu", behem ktere se ma zbozi odeslat, nestane-li se tak, penize maji byt vraceny.
Otazka: Chapu to spravne, mate s tim zkusenosti? Co byste navrhli? Dik.
v číně je nový rok!! slaví
počkej ještě několik dní
13. 2. 2019 20:46:46
https://webtrh.cz/diskuse/aliexpress-vraceni-penez-z-neposlaneho-zbozi/#reply1388228
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 2. 2019 20:48:34
Na vsetko su lehoty. Na odoslanie aj na dorucenie. Na dorucenie je aj dva mesiace(vsetko info je v objednavke). Ak sa ti podarilo stornovat objednavku tak tovar este nebol odoslany. V tomto pripade by to malo byt automaticke vsetko(cize potvrdenie storna a vrateni epenazi na ucet).
Ja som riesil to ze predajca oznacil tovar ako odoslany ale odoslany nebol, dokonca ho ani nemal na sklade. Komunikoval ale somnou, rieisili sme to cez podporu, trvalo to ale v pohode. Bez realnych problemov(islo o 140€). Teraz mali v cine dlhy sviatok kedy sa asi tyzden nic neodosielalo takze je mozne ze to je este pozostatok toho.
Na AliExprese mam diamond ucet(ten najvyssi), nakupil som tam dost vela veci a poprave aliexpresu verim na 100%. Ak nieco niekde viazne tak proste cakaj. Aliexpres je o tom ze mas veci za malo penazi ale platis casom. Cize ak potrebujes nieco "hned" tak aliexpres nie je dobra volba. Podla mna si sa zbytocne unahlil a zpanikaril. Navyse ide o par korun takze naozaj nevidim dovod vobec sa niecim zaoberat tuna.
PS: z mojej skusenosti trva dorucenie 3(vynimka) az 5 tyzdnov, priemerne 21 dni, najviac som cakal tusim 9 tyzdnov ale to bolo kvoli vianociam.
13. 2. 2019 20:48:34
https://webtrh.cz/diskuse/aliexpress-vraceni-penez-z-neposlaneho-zbozi/#reply1388227
Miro
verified
rating uzivatele
(34 hodnocení)
13. 2. 2019 20:56:26
Moc diky za reakce. O tom svatku jsem letmo slysel. Je mi ale divna jedna vec, a to ta, ze kdyz kliknu na zbozi, pise to: Item is not available. Nejde ani zobrazit.
Ja mam jinak golden ucet a zatim nikdy nebyl problem, az ted. Pokud je to vubec problem. Pockam tedy, jsem na vazkach, zda nezrusit zrusenou objednavku.... podle toho, co pisete..:)
13. 2. 2019 20:56:26
https://webtrh.cz/diskuse/aliexpress-vraceni-penez-z-neposlaneho-zbozi/#reply1388226
no já problém jako ty neměl nikdy (stovky zásilek). jediný co byl problém, tak počet nebo kvalita
13. 2. 2019 21:08:48
https://webtrh.cz/diskuse/aliexpress-vraceni-penez-z-neposlaneho-zbozi/#reply1388225
Miro
verified
rating uzivatele
(34 hodnocení)
14. 2. 2019 08:12:45
Tak update: The seller rejected the cancelling
Takze to vypada na nejakou prvni svini na Alii
14. 2. 2019 08:12:45
https://webtrh.cz/diskuse/aliexpress-vraceni-penez-z-neposlaneho-zbozi/#reply1388224
ne
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
14. 2. 2019 08:16:21
mne sa peniaze vratili vzdy, aj ked predajca nesuhlasil (a pozadoval dokaz).. (mam diamond ucet) .. to, ze tovar je momentalne nedostupny nic neznamena, predajca asi zistil, ze mal zle nastavenu cenu, alebo uz nevie tovar viac zohnat.. pozri ci nema tovar zalistovany pod inou cenou.
Do vcera mali sviatok, rataj, ze do konca tyzdna to urcite nebude odoslane...
14. 2. 2019 08:16:21
https://webtrh.cz/diskuse/aliexpress-vraceni-penez-z-neposlaneho-zbozi/#reply1388223
lada1979
verified
rating uzivatele
14. 2. 2019 08:20:27
a to vše kvůli 150 Kč:)
14. 2. 2019 08:20:27
https://webtrh.cz/diskuse/aliexpress-vraceni-penez-z-neposlaneho-zbozi/#reply1388222
Miro
verified
rating uzivatele
(34 hodnocení)
14. 2. 2019 08:26:49
Napsal láďa1979;1511773
a to vše kvůli 150 Kč:)
Ne, i kdyby to stalo 1 Kc, tak to budu resit. Jde mi o princip. Nesnasim ignoraci, bezduvodnou a dlouhotrvajici.
Uvidim, dam tomu cca mesic klid a pak se rozhodne, zda se cosi stane.
Ostatnim diky.
14. 2. 2019 08:26:49
https://webtrh.cz/diskuse/aliexpress-vraceni-penez-z-neposlaneho-zbozi/#reply1388221
lada1979
verified
rating uzivatele
14. 2. 2019 09:41:55
Princip chápu, ale chce to jen trošku tolerance k jiné kultuře, když mají ted ten nový rok, zřejmě si ani nedovedeš představit co se tam děje, když miliarda cestuje a slaví.
14. 2. 2019 09:41:55
https://webtrh.cz/diskuse/aliexpress-vraceni-penez-z-neposlaneho-zbozi/#reply1388220
bormino
verified
rating uzivatele
14. 2. 2019 09:45:54
Napsal láďa1979;1511786
Princip chápu, ale chce to jen trošku tolerance k jiné kultuře, když mají ted ten nový rok, zřejmě si ani nedovedeš představit co se tam děje, když miliarda cestuje a slaví.
včera se mi teprve začali dodavatelé po svátcích ozývat a to jen někteří, co od nich vím, tak "rozjezd" po svátcích je docela dost vlažný a řada továren má zavřeno až do 20. února, je nutné si uvědomit, že to je pro mnoho lidí jediné volno v roce, které můžou strávit se svou rodinou, protože většina z nich bydlí klidně tisíce km od továrny a nemohou si dovolit cestu domů absolvovat několikrát do roka, protože něco jako placená dovolená, tak jak to máme tady v Číně neexistuje.
---------- Příspěvek doplněn 14.02.2019 v 09:55 ----------
Napsal XdeO;1511774
Ne, i kdyby to stalo 1 Kc, tak to budu resit. Jde mi o princip. Nesnasim ignoraci, bezduvodnou a dlouhotrvajici.
Uvidim, dam tomu cca mesic klid a pak se rozhodne, zda se cosi stane.
Ostatnim diky.
je vidět, že tě Čína ještě nic nenaučila, za roky co to dělám jsem přišel už o cca 1 mio, nejhorší to bylo třetí rok, to jsem dvakrát za sebou narazil na podvodníky, kteří vzali zálohu a zboží již neposlali a to bylo hned půl mega, jinak každý rok nějakému novému dodavateli pošleme zálohu cca 100 tisíc, on zboží vyrobí, pošle fotky a když vidím tu kvalitu, tak raději tu zálohu oželím než bych prohluboval ztrátu a doplácel zbytek ceny, dopravu a pak mi přišel šunt a to se stává i u dodavatelů, které jsem poptal na veletrhu, kde měli zboží v pořádku, měl jsem v pořádku vzorky a u některých dokonce i byl v továrně, ale tak to prostě je, je to úplně jiná mentalita a tak k tomu musí člověk přistupovat
14. 2. 2019 09:45:54
https://webtrh.cz/diskuse/aliexpress-vraceni-penez-z-neposlaneho-zbozi/#reply1388219
lada1979
verified
rating uzivatele
14. 2. 2019 11:50:28
jo jo , ale úplně nejhorší na tom je, že polovina dělníků se už do továrny nevrátí a ti noví pokud je vůbec seženou to zase neumí a čeká se půl roku než se to naučí.
14. 2. 2019 11:50:28
https://webtrh.cz/diskuse/aliexpress-vraceni-penez-z-neposlaneho-zbozi/#reply1388218
bormino
verified
rating uzivatele
14. 2. 2019 17:02:00
Napsal láďa1979;1511815
jo jo , ale úplně nejhorší na tom je, že polovina dělníků se už do továrny nevrátí a ti noví pokud je vůbec seženou to zase neumí a čeká se půl roku než se to naučí.
to je taky pravda, ale dost se to zlepšilo co tam mzdy šli výrazně nahoru
14. 2. 2019 17:02:00
https://webtrh.cz/diskuse/aliexpress-vraceni-penez-z-neposlaneho-zbozi/#reply1388217
lada1979
verified
rating uzivatele
14. 2. 2019 19:23:40
to je snad ještě horší jelikož aby si evropští zadavatelé objednávek udrželi zisky, které se snížili kvůli rostoucím mzdám tak přistoupili na to, že nebudou reklamovat a kvalita šla výrazně dolů a hlavně nejsou v Evropě náhradní díly a vše se řeší dobropisem, což někteří zákazníci berou těžce.
14. 2. 2019 19:23:40
https://webtrh.cz/diskuse/aliexpress-vraceni-penez-z-neposlaneho-zbozi/#reply1388216
bormino
verified
rating uzivatele
14. 2. 2019 19:35:13
Napsal láďa1979;1511929
to je snad ještě horší jelikož aby si evropští zadavatelé objednávek udrželi zisky, které se snížili kvůli rostoucím mzdám tak přistoupili na to, že nebudou reklamovat a kvalita šla výrazně dolů a hlavně nejsou v Evropě náhradní díly a vše se řeší dobropisem, což někteří zákazníci berou těžce.
tak to bude asi spíš případ od případu, protože my s tímto problém nemáme a náhradní díly jsou zatím u našich dodavatelů bez problémů, tak snad to tak zůstane i do budoucna,
ale je pravda, že dát dohromady spolehlivé dodavatele stálo hodně usílí, času a peněz
14. 2. 2019 19:35:13
https://webtrh.cz/diskuse/aliexpress-vraceni-penez-z-neposlaneho-zbozi/#reply1388215
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit