Kvalitní hosting pro WordPress [WP3]
Stránka 3 z 4 PrvníPrvní 1234 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 61 až 90 z 92

Co si lidi neodepřou koupit v každé době?

  1. Citace Původně odeslal Fipa Zobrazit příspěvek
    Třeba je to tím, že jsou lidi, který maj 90% cest ve městě a tam je ten rozdíl znát, speciálně oproti dieslu.

    U nás je Tesla o dost dražší. V Americe je to auto pod milion (Model 3 - 43k USD a do budoucna i za míň, v DE 55k EUR), Model S - 85k USD a v DE 110k EUR.

    Musk lítá dvakrát týdně mezi Teslou a SpaceX, do budoucna bude lítat mezi ostatníma továrnama po světě, takže to bude určitě i víc.
    Ten rozdíl myslíte v hluku? Mě osobně přijde Tesla S tichá do 30km/hod a po městě si raději vezmu motorku nebo malé auto. Ale proti gustu..

    O tom Muskově létání jsem se zmiňoval v souvislosti s uhlíkovou stopou, protože mi to přijde jako zajímavý paradox. Stejně jako když třeba Al Gore lítá po celém světě aby přednášel o klimatických změnách.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal trx2010 Zobrazit příspěvek
    Ten rozdíl myslíte v hluku? Mě osobně přijde Tesla S tichá do 30km/hod a po městě si raději vezmu motorku nebo malé auto. Ale proti gustu..

    O tom Muskově létání jsem se zmiňoval v souvislosti s uhlíkovou stopou, protože mi to přijde jako zajímavý paradox. Stejně jako když třeba Al Gore lítá po celém světě aby přednášel o klimatických změnách.
    Jj, v hluku, aspoň do 60 kmh je to oproti dieslu podle mě nejmarkantnejsi. Ale mluvím o plug in hybridu, se kterým mám zkušenost, možná je Tesla hlučnější. Motorka je fajn, ale nejezdím většinou sám, atd... Když jsem sám, nic nevezu a je pěkně, tak jdu radši pěšky/na kole/MHD.

    Paradox s letanim nevidím, tam kde není alternativa, těžko něco vyčítat. Až budou elektrický letadla, určitě si ho koupí mezi prvnima. :)

  4. Citace Původně odeslal Fipa Zobrazit příspěvek
    Jj, v hluku, aspoň do 60 kmh je to oproti dieslu podle mě nejmarkantnejsi. Ale mluvím o plug in hybridu, se kterým mám zkušenost, možná je Tesla hlučnější. Motorka je fajn, ale nejezdím většinou sám, atd... Když jsem sám, nic nevezu a je pěkně, tak jdu radši pěšky/na kole/MHD.

    Paradox s letanim nevidím, tam kde není alternativa, těžko něco vyčítat. Až budou elektrický letadla, určitě si ho koupí mezi prvnima. :)
    Zalezi co srovnavate. Pokud vezmete stejnou tridu vozu vuci tesle tak ten motor tam taky temer neslysite a je jedno zda benzin ci dizl. Nerikam ze rozdil neni zadny ale je minimalni. Samozrejme pokud vedle postavite beznou konfekci neni o cem.

    Proste at si kazdy koupi co chce a nenuti druhe kupovat to jeho. Pokud se nekomu libi vozy s geograficky odlozenymi emisemi necht si je koupi. Nemam proti tomu nic.

  5. Nojo to srovnávání se dá celkem lehce ohýbat sem a tam. Záleží, jestli se srovnávají cenové kategorie v EU nebo US. Taky je to vlastnost všech elektro, třeba ojetého Leafu za 3-400k. Ale debata byla o Tesle, ok.

    Pokud se nekomu libi vozy s geograficky odlozenymi emisemi necht si je koupi. Nemam proti tomu nic.
    Tohle je takový pasivně agresivní argumentační faul. :) Ekologičnost elektromobilů je celá další dlouhá debata. Nicméně je to podobný, jako s vytápěním tuhejma palivama ve městech vs dálkové topení v teplárnách. Že je to vlastně jedno, protože to jsou vlastně taky geograficky odložený emise.

  6. pojem emise je něco jako ve středověku kupčení s odpustky. Církev šířila víru mečem zcela běžně, ale jedinec pokud něco provedl musel koupit odpustek. Pokud koupíš hybrid nebo Teslu, je ti odpuštěno, nepodílíš se devastaci fauny a flóry. Vždyť to je nesmysl. Dostat potřebnou energii do baterie je stejně zátěžové jako dostat fosilní palivo do nádrže.

  7. Mimochodem, před třemi lety Musk oznámil plány na Model 3 a slíbil, že bude stát 35k USD - což je průměrná cena nového auta v US. Včera oznámil snížení ceny na 35k USD.

    2018 US avg auto loan payment $530

    Model 3 $485 / mo
    With Tax&Gas saving $373 / mo

  8. To se nám to snižuje, když nám lidi půjčujou...

  9. Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    To se nám to snižuje, když nám lidi půjčujou...
    No, hlavně aby to nebyla pravda. Ani bych se nedivil, že ty auta prodávají pod jejich výrobní cenou. Tam už je možné všechno.

  10. Tak hlavně, že ostatní automobilky si nepůjčujou. :) Ale to je jedno. To je spíš příspěvek k debatě, že jsou ty auta předražený.

  11. Citace Původně odeslal Fipa Zobrazit příspěvek
    Tak hlavně, že ostatní automobilky si nepůjčujou. :) Ale to je jedno. To je spíš příspěvek k debatě, že jsou ty auta předražený.
    Alespoň to sypou do továren a ne do marketingu :-)

  12. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Alespoň to sypou do továren a ne do marketingu :-)
    Jo, to je další neuvěřitelná věc. Tesla nikde žádnou reklamu neplatí. Obecně marketingový výdaje maj, protože dělají vizualizace, fotky, tiskovky, refferal program (ten už myslím skoro zrušili), auto na Marz... Ale za reklamní prostor platí 0 dolarů ročně. Zatímco konkurence musí ty miliardy dolarů promítnout do ceny auta, oni ne.

  13. Ten souboj fandu a nefandu je zbytecny. At si kazdy koupi co chce jsou to jeho penize. Idealne bez dotaci co jsou na vyrobu a prodej a at je spokojen.

  14. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Ten souboj fandu a nefandu je zbytecny. At si kazdy koupi co chce jsou to jeho penize. Idealne bez dotaci co jsou na vyrobu a prodej a at je spokojen.
    To není boj a přesvědčování o tom, co se má komu líbit. To je vyvracení některých faktickych omylů.

    Ohledně dotací úplně nesouhlasím. Přechod na elektromobily je ve veřejném zájmu. Stejně jako jsem rád za dotace na kotle, který nahradily kamna na pevný paliva.

    Celej automobilovej průmysl čeká nejen nutnost dotací a zachranovani automobilek, který se nestihnou prispusobit, ale i následný nový daně, který nahradí výpadky z příjmů za benzín.

  15. Vidite a ja si nemyslim ze je to verejny zajem. Je to zajem nekterych lidi za svuj jej nepovazuji. Vy ano. A ted kdo ma vetsi pravdu?

    Ja vam nezakazuji si elektro koupit. Vy mne naopak chcete nutit protoze vam to vyhovuje.

    Ale jak jsem rikal tento souboj nema cenu. Ja vas nepresvedcim a vy mne take ne.

  16. Jestli někoho přesvědčíme nebo upravíme jeho názor se před debatou těžko odhaduje. Ale vzhledem k tomu, že na některý argumenty jsem nic dalšího už neslyšel, tak je to spíš o neochotě debatovat. Což je taky každýho právo a respektuju to. :) Ale to je spíš na mířený na autory výkřiků jako "to se jim to zlevňuje za cizí" apod.

  17. Citace Původně odeslal Fipa Zobrazit příspěvek
    Jestli někoho přesvědčíme nebo upravíme jeho názor se před debatou těžko odhaduje. Ale vzhledem k tomu, že na některý argumenty jsem nic dalšího už neslyšel, tak je to spíš o neochotě debatovat. Což je taky každýho právo a respektuju to. :) Ale to je spíš na mířený na autory výkřiků jako "to se jim to zlevňuje za cizí" apod.
    Vy mate porad nove a nove argumenty na otazky? To asi tezko. Takze taky nejste ochoten diskutovat? To je zajimavy pohled.

    Nicmene mne by treba presvedcilo kdyby existovala opravdu komplexni atudie na realny prinos elektra pro ekologii. Od a do z. Cekal bych ze obhajci toto budou mit ale nemaji.

    Jsou zde dilci ktere resi par detailu ale komplexita tomu chybi. Je to proste vice politicke rozhodnuti nez rozhodnuti postavene na obejkrivnich faktech.

    Ale opet je to o tom co kdo chce.

    Nyni vyuziji to co pisete. Jelikoz tezko ted napisete novy argument takze stejne nejste ochoten diskutovat, tak uz diskuzi na toto tema koncim a preji fajn vikend.

  18. Odložení emisí a přirovnání k topení na pevný paliva argument je, a zajímal by mě na to srovnání protiargument. Ale jak jsem psal, uznávám právo nedebatovat.

    Komplexní studie neexistuje, protože to imho spočítat nejde. Jak chcete třeba zjistit velikost trhu pro záložní baterie do domácností a firem, když jejich cena bude strmě klesat? Takový číslo zásadně ovlivní úspěšnost recyklací baterií a tím celou ekologičnost dosloužilých baterek.

    A abych zůstal u toho svého argumentu s přirovnáním k topení na tuhá paliva - taky nevím, jestli existuje skutečně všeobjímající studie, která zahrne třeba to, kolik energie se spotřebovalo na výrobu nových kotlů nebo stavbu tepláren.

    Pěkný víkend i Vám.

  19. Mě udivuje, že jsme museli vyhodit do koše obyčejné žárovky kvůli neustále zvyšující se spotřebě, tak jsem zvědavý, jak utáhneme ty auta na elektriku. Samozřejmě že tam to je i o dopadu spalování paliv na přírodu, ale stejně mě zajímá, jak to půjde pokrýt z našich zdrojů. Už aby s tím jádrem trochu pohnuli, nebo to budeme muset kupovat ze zahraničí a to nikdo nechce.
    A jsem moc zvědavý, jestli když půjde spotřeba nahoru, budeme to mít za tu nižší cenu .-) Silně o tom pochybuji.

  20. Ty žárovky jsme nevyhazovali kvůli nedostatku elektřiny, ale kvůli jejich neefektivitě. Nicméně to je zákaz a taky se mi nelíbí. Stejně jako omezení u vysavačů.

    Spotřeba půjde nahoru zejména v noci, kdy máme přebytky a nevíme co s nima. Jinak taky doufám v další stavbu jádra. Obecně půjde cena elekřiny jen nahoru. Zejména, až se začne projevovat výpadek daní z benzínu.

    Asi se bude víc vyplácet votovoltaika na baráku, hlavně s klesající cenou baterií.

  21. Proboha nechte už toho idiotického argumentu, že ceny baterií budou klesat. Většinu zatím potřebných kovů u kterých za posledních pár let rostla cena o stovky % skupuje Čína, sluníčkáři volají po fér mzdě v dolech v Africe, tak kde vidíte možnost klesající ceny. A Čína si to určitě bude umět spotřebovat sama. Jediné baterie, kde klesá cena je u těch no name do mobilu, ale ty bych v autě nebo doma nechtěl mít.

    ---------- Příspěvek doplněn 01.03.2019 v 14:45 ----------

    Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Vy mate porad nove a nove argumenty na otazky? To asi tezko. Takze taky nejste ochoten diskutovat? To je zajimavy pohled.

    Nicmene mne by treba presvedcilo kdyby existovala opravdu komplexni atudie na realny prinos elektra pro ekologii. Od a do z. Cekal bych ze obhajci toto budou mit ale nemaji.

    Jsou zde dilci ktere resi par detailu ale komplexita tomu chybi. Je to proste vice politicke rozhodnuti nez rozhodnuti postavene na obejkrivnich faktech.

    Ale opet je to o tom co kdo chce.

    Nyni vyuziji to co pisete. Jelikoz tezko ted napisete novy argument takze stejne nejste ochoten diskutovat, tak uz diskuzi na toto tema koncim a preji fajn vikend.
    Myslím, že uhlíkovou stopu u elektroaut už někdo spočítal a vyšla horší než u klasických, takže proč zrovna elektroauta.

  22. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Myslím, že uhlíkovou stopu u elektroaut už někdo spočítal a vyšla horší než u klasických, takže proč zrovna elektroauta.
    To jo, to je, ale ne tak dramaticka od dob prvnich olovenych autobaterii s H2SO4, ktery se po svete za celou dobu spotrebovalo snad na stovky mega kusu.

    Ono, proc ne elektro auta? Pokud se zvysi efektivita (hustota/kapacita/pocet cyklu dobijeni/vybit atd) a tim i dojezd auta tak ta zatez zas tak velka nebude. Prave ti sami slunickari maji podobne argumeny, ze el. auto dava daleko vetsi zatez pri vyrobe a likvidaci nez klasika-konvence :)

  23. pokud by šlo ryze o tu ekologii a ne mít pouze pod palcem výrobce aut, tak by se mělo začít u jádra a vytápění budov elektřinou. Tohle je jen hraní na eko, ale důvod je nasnadě, přes automotiv tečou prachy, které se dají politicky kormidlovat.

  24. [QUOTE=láďa1979;1514632]Proboha nechte už toho idiotického argumentu, že ceny baterií budou klesat. Většinu zatím potřebných kovů u kterých za posledních pár let rostla cena o stovky % skupuje Čína, sluníčkáři volají po fér mzdě v dolech v Africe, tak kde vidíte možnost klesající ceny. A Čína si to určitě bude umět spotřebovat sama. Jediné baterie, kde klesá cena je u těch no name do mobilu, ale ty bych v autě nebo doma nechtěl mít.[COLOR="Silver"]

    Cena baterií bude klesat se stoupajicim objemem výroby a s klesajícím podílem drahých kovů jako je kobalt. Tak jak se děje už v posledních letech.

    Navíc já jsem mluvil o bateriích do fotovoltaických systémů, kde se právě počítá s použitím odepsanych článků z aut. Takhle se dnes recyklují už všechny baterie z Priusu, protože baterka, která už není dostatečně dostatečně kvalitní pro provoz v autě, bohatě stačí pro domácí provoz.

  25. Uplne sumak jak to je. Chci hlavne elektro auto nejlepe pod 500k s dojezdem treba 1000km, s rozumnou vybavou, zadna plasta okna, stahovani oken klickou, kuft na dve pet lahve a tak podobne.

  26. Citace Původně odeslal Fipa Zobrazit příspěvek
    To není boj a přesvědčování o tom, co se má komu líbit. To je vyvracení některých faktickych omylů.

    Ohledně dotací úplně nesouhlasím. Přechod na elektromobily je ve veřejném zájmu. Stejně jako jsem rád za dotace na kotle, který nahradily kamna na pevný paliva.

    Celej automobilovej průmysl čeká nejen nutnost dotací a zachranovani automobilek, který se nestihnou prispusobit, ale i následný nový daně, který nahradí výpadky z příjmů za benzín.
    O biopalivech se taky tvrdilo že jsou ekologická a že jsou ve veřejném zájmu. Jak to dopadlo víme a taky víme že se o tom nikdo nechce moc bavit.

  27. Jestli tento elektroboj lobisti vyhrají budou mít další generace problém. Sekundární náklady související s těžbou rud prodraží dopravu. Ale vznikne časem nová problematika okolo obnovení těžby fosilních paliv, takže další příležitost pro další lobisty a další dotace.

  28. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Uplne sumak jak to je. Chci hlavne elektro auto nejlepe pod 500k s dojezdem treba 1000km, s rozumnou vybavou, zadna plasta okna, stahovani oken klickou, kuft na dve pet lahve a tak podobne.
    Vidim to podobne. Az bude EV auto ve slusne vybave max do 800t sem s nim. Zatim dojezd EV aut je tragicky, kor kdyz clovek trochu pritopi pod kotlem.EV auta jsou vhodna zatim na jezdeni do prace, na nakup. Na cestu do Chorvatsku si cestu nedokazi predstavit po kazdych cca 200km dobijet, to je opruz.

    Spise mi vadi v dnesni dobe vysoke ceny aut v EU. Nechapu, ze automobilky nejdou cestou, jako Tesla. Tedy vypustit clanek autorizovaneho dealera a auta prodavat napr. o 18% levnejsi. Autorizak by byl jen na servis. Napr. ve skodovce - tovarne by si auto vyzkousel a objednal on line.

  29. Citace Původně odeslal lojzano Zobrazit příspěvek
    Vidim to podobne. Az bude EV auto ve slusne vybave max do 800t sem s nim. Zatim dojezd EV aut je tragicky, kor kdyz clovek trochu pritopi pod kotlem.EV auta jsou vhodna zatim na jezdeni do prace, na nakup. Na cestu do Chorvatsku si cestu nedokazi predstavit po kazdych cca 200km dobijet, to je opruz.

    Spise mi vadi v dnesni dobe vysoke ceny aut v EU. Nechapu, ze automobilky nejdou cestou, jako Tesla. Tedy vypustit clanek autorizovaneho dealera a auta prodavat napr. o 18% levnejsi. Autorizak by byl jen na servis. Napr. ve skodovce - tovarne by si auto vyzkousel a objednal on line.
    A ve lhute 14 dnu vratil...

  30. Citace Původně odeslal lojzano Zobrazit příspěvek
    Vidim to podobne. Az bude EV auto ve slusne vybave max do 800t sem s nim. Zatim dojezd EV aut je tragicky, kor kdyz clovek trochu pritopi pod kotlem.EV auta jsou vhodna zatim na jezdeni do prace, na nakup. Na cestu do Chorvatsku si cestu nedokazi predstavit po kazdych cca 200km dobijet, to je opruz.

    Spise mi vadi v dnesni dobe vysoke ceny aut v EU. Nechapu, ze automobilky nejdou cestou, jako Tesla. Tedy vypustit clanek autorizovaneho dealera a auta prodavat napr. o 18% levnejsi. Autorizak by byl jen na servis. Napr. ve skodovce - tovarne by si auto vyzkousel a objednal on line.
    není to tím, že většina aut se prodá na úvěr, leasing, operák a ti dealeři fungují jako zprostředkovatel těch úvěrů. Nové jsem kupoval naposled před 5-ti roky a vlastně tu zkušební jízdu jsem dělal v jiném autě a druhý den pouze to moje odvozkovali. Online prodejce vozů by musel být zárověň zprostředkovatel půjček a tam nedosáhne asi na tak výhodné podmínky pro odběratele jako autosalony. Kolega chtěl koupt cash BMW, ale opravdu tak že z tašky vytáhl hotovost a htěl slevu, neuměli si s tím poradit, jedině že půlku a nazbytek si vezme splátky, pak mu slevu dají.

  31. Citace Původně odeslal trx2010 Zobrazit příspěvek
    O biopalivech se taky tvrdilo že jsou ekologická a že jsou ve veřejném zájmu. Jak to dopadlo víme a taky víme že se o tom nikdo nechce moc bavit.
    O zákazu azbestu se taky tvrdilo, že je škodlivý a zakázat ho je veřejném zájmu. No a je to pravda.

    Chápu, co tím myslíte, ale kvůli tomu se přeci nedá odsoudit vše s nálepkou ekologické. Musí vždy fungovat kritické myšlení a věcná argumentace.

    ---------- Příspěvek doplněn 04.03.2019 v 07:48 ----------

    Citace Původně odeslal lojzano Zobrazit příspěvek
    Vidim to podobne. Az bude EV auto ve slusne vybave max do 800t sem s nim. Zatim dojezd EV aut je tragicky, kor kdyz clovek trochu pritopi pod kotlem.EV auta jsou vhodna zatim na jezdeni do prace, na nakup. Na cestu do Chorvatsku si cestu nedokazi predstavit po kazdych cca 200km dobijet, to je opruz.

    Spise mi vadi v dnesni dobe vysoke ceny aut v EU. Nechapu, ze automobilky nejdou cestou, jako Tesla. Tedy vypustit clanek autorizovaneho dealera a auta prodavat napr. o 18% levnejsi. Autorizak by byl jen na servis. Napr. ve skodovce - tovarne by si auto vyzkousel a objednal on line.
    A Tesla zjistila, že nepotřebuje ani většinu těch svých podnikových showroomů a nechá si jen ty v nejlepších lokalitách. Zákazník si koupí Teslu online a může ji vrátit do 7 dnů nebo 1000 ujetých mil.

Hostujeme u Server powered by TELE3