Loveo - Luxusní erotický brand s kompletním automatizovaným eshopem a skladovými zásobami jen za cenu skladu
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 37

Účtujete dopravu za nevyzvednutou a znova zaslanou zásilku?

  1. Účtujete dopravu za zásilku, kterou zákazník zaplatí předem, nevyzvedne si ji a následně ji chce znovu zaslat? Díky.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. ne

  4. A kdyby cena poštovného převyšovala cenu zboží? Taky ne?

    Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    ne

  5. Ne neúčtuji, ale po 2 nevyzvednutí dám zákazníka na černou listinu s tím, že objednat může ale peníze předem na účet, dobírkou už ne.

  6. My to neděláme, protože téměř všichni zákazníci jsou stálí a objednávky se opakují. Takže když se to občas stane, tak nad tím mávneme rukou. Nevyplatí se nám takové zákazníky trápit nějakým poštovným. Občas nám řeknou, ať to tam přičteme, ale ani tak to neděláme.

  7. Ne, při tvorbě cen s takovými občasnými ústupky počítám a beru to jako službu pro zákazníky, kterou mají v ceně.

  8. Citace Původně odeslal Krumpolec Zobrazit příspěvek
    Ne neúčtuji, ale po 2 nevyzvednutí dám zákazníka na černou listinu s tím, že objednat může ale peníze předem na účet, dobírkou už ne.
    A to on řeší - předem zaplacený.

  9. určitě ne, zrovna včera se zákazník nabídl, že zaplatí poštovné navíc, ale i tak ne :-)

  10. dal bych na takové poplatky pozor a jak píší ostatní, raději s tím v kalkulaci počítat. Před Vánoci se s tím roztrhl pytel a není nic horšího než, když eshop naúčtuje poplatek za znovu poslání přestože chyba byla na straně dopravce a zákazník v tom je nevinně. Základem je neštvát zákazníky. I dopravce musí počítat s tím, že zboží občas musí doručit zpět a neúčtuje vám za to poplatky navíc.

  11. Jednou se to dá pochopit a zaplatíme to. Pokud se to stane podruhé , příště není umožněna dobírka, ale pouze platba předem na účet.

  12. Znova - zakaznik platil predem.

  13. Díky za komentář. Poslední dobou máme objednávky na Slovensko třeba zboží za 35kč (respektive nějaký drobný náhradní díl), zaplaceno a nevyzvednuto. Nešlo mi o to jak se mám zachovat, nebo jestli to mám kalkulovat do ceny, ale prostě jsem chtěl ze zajímavosti vědět jak to řeší ostatní. Dosud jsme nikdy poštovné nikomu znovu neúčtovali. Když to pošlu znova, přijdu třeba o 160kč. O to nejde. Představoval jsem si ale jiné situace kdy třeba za dopravu musíš zaplatit 1000kč a proto jsem se zeptal, protože tu je jistě někdo kdo se do podobné situace dostává.


    Citace Původně odeslal TomášX Zobrazit příspěvek
    dal bych na takové poplatky pozor a jak píší ostatní, raději s tím v kalkulaci počítat. Před Vánoci se s tím roztrhl pytel a není nic horšího než, když eshop naúčtuje poplatek za znovu poslání přestože chyba byla na straně dopravce a zákazník v tom je nevinně. Základem je neštvát zákazníky. I dopravce musí počítat s tím, že zboží občas musí doručit zpět a neúčtuje vám za to poplatky navíc.

  14. Poprvé se to může stát, to bych neřešil. Ale potom už bych po zákazníkovi vyžadoval platbu předem. Co myslíš, vodička? :)))

  15. Citace Původně odeslal hampl.david Zobrazit příspěvek
    Poprvé se to může stát, to bych neřešil. Ale potom už bych po zákazníkovi vyžadoval platbu předem. Co myslíš, vodička? :)))
    Myslim že pan Vodička je dneska ve formě a jako jeden z mála čte co píšu. :-)
    Naposledy upravil trx2010 : 01.02.2019 v 17:18

  16. Citace Původně odeslal trx2010 Zobrazit příspěvek
    Díky za komentář. Poslední dobou máme objednávky na Slovensko třeba zboží za 35kč (respektive nějaký drobný náhradní díl), zaplaceno a nevyzvednuto. Nešlo mi o to jak se mám zachovat, nebo jestli to mám kalkulovat do ceny, ale prostě jsem chtěl ze zajímavosti vědět jak to řeší ostatní. Dosud jsme nikdy poštovné nikomu znovu neúčtovali. Když to pošlu znova, přijdu třeba o 160kč. O to nejde. Představoval jsem si ale jiné situace kdy třeba za dopravu musíš zaplatit 1000kč a proto jsem se zeptal, protože tu je jistě někdo kdo se do podobné situace dostává.
    Vzdyt na zakazce za 35 kc musite prodelat. Ja pokud by se to stavalo bezne nebal bych se u zakazek do xy zavest platbu predem. Ne ze by to clovek nemohl vratit ale...

  17. Pane Vodička? Můžete?


    Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Vzdyt na zakazce za 35 kc musite prodelat. Ja pokud by se to stavalo bezne nebal bych se u zakazek do xy zavest platbu predem. Ne ze by to clovek nemohl vratit ale...

  18. To jo, pulka lidí nečte asi :-)))
    A u nás také neúčtujeme. Však z podstaty věci- člověk, který zaplatil předem si to chce převzít a může se stát cokoliv - dopravce to “zazdí”, zákazníkovi se stane např. úraz a je v nemocnici, nebo prostě cokoliv. A ruku na srdce - je to promile přípdů, kdy je zaplaceno a nepřevzato, takže neřešíme, spojíme se se zákazníkem a odešleme po domluvě znova

  19. Koukám jede tady dámská trollenka.

  20. Trochu se stydim, ale ja to nauctoval. Tesne pred vanoci objednavka s poznamkou dorucit do vanoc a zaplaceno. Volam ze urcite do vanoc nebude doruceno. Pry nevadi at posleme. Nevyzvednuto. :-). Cekam co bude a za par dni pise at posleme znovu. Ok ale douctujeme dobirkou dopravu odpovidam. Souhlasila. No a zase to tam lezi a v pondeli to pujde zpet...

  21. Počkej, tak jak to teda bylo? Zaplatil předem, nebo to byla dobírka?

  22. Vodicko cti poradne. Douctujeme dobirkou dopravu...

  23. Ale na tebe nereaguju, jen na ty výše, co neumí číst a píšou o tom, že by už to na dobírku znova neposlali ;)

  24. Všichnni mají co říct, je to tu samej offtopič a přitom je podstatný jak to posílá, zda na dobírku nebo má platbu předem. Klasickej webtrh.

  25. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Ale na tebe nereaguju, jen na ty výše, co neumí číst a píšou o tom, že by už to na dobírku znova neposlali ;)
    Děkuji pane Vodička. :-) Jako jeden z mála jste si všiml, že se jedná o zásilky placené předem.

    Ještě dlužím odpověď Rakovi O. Za 35kč je to spočítané přesně tak, že jsme na nule. Není to samozřejmě běžná výše objednávky, ale chceme vyjít zákazníkům vtříc a zajistit jim i titěrné ale přesto podstatné náhradní díly, což konkurence nedělá. Pokud mám stejnému zákazníkovi poslat stejnou zásilku v takto malé výši podruhé na Slovensko v mé režii, tak už samozřejmě prodělávám. A to koneckonců stálo i za vznikem tohoto tématu.

    A ještě jednou raději zdůrazním. Jedná se o zásilky PLACENÉ PŘEDEM.

  26. Citace Původně odeslal trx2010 Zobrazit příspěvek
    Díky za komentář. Poslední dobou máme objednávky na Slovensko třeba zboží za 35kč (respektive nějaký drobný náhradní díl), zaplaceno a nevyzvednuto. Nešlo mi o to jak se mám zachovat, nebo jestli to mám kalkulovat do ceny, ale prostě jsem chtěl ze zajímavosti vědět jak to řeší ostatní. Dosud jsme nikdy poštovné nikomu znovu neúčtovali. Když to pošlu znova, přijdu třeba o 160kč. O to nejde. Představoval jsem si ale jiné situace kdy třeba za dopravu musíš zaplatit 1000kč a proto jsem se zeptal, protože tu je jistě někdo kdo se do podobné situace dostává.
    na SK posílám je platba předem.

  27. Citace Původně odeslal colbi Zobrazit příspěvek
    na SK posílám je platba předem.
    Už nééééé! No jo, je pátek. Co já vůl čekal. :-)

  28. Citace Původně odeslal trx2010 Zobrazit příspěvek
    Už nééééé! No jo, je pátek. Co já vůl čekal. :-)
    a co čekáš. OMG
    jeden píše ano druhý ne :), co chceš ještě za odpověď?

  29. To je jak Holzman a lístky do kina :)))

  30. Citace Původně odeslal colbi Zobrazit příspěvek
    a co čekáš. OMG
    jeden píše ano druhý ne :), co chceš ještě za odpověď?
    Ano nebo ne je úplně v pohodě a adekvátní odpověď. Jen v prvním příspěvku píšu že jde o objednávky placené předem a spousta lidí mi tu radí ať si je nechám zaplatit předem. O to jde. Ale jako nic ve zlém. Jsem rád že mi reagujete.

  31. Třeba si tě jenom dobíraj, haha.

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3