1Presta: PrestaShop Programátor (i Junior)
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 55 z 55

Čokoládovna Chocolatehill.cz - nový e-shop

  1. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Tak cokolady dorazily a fajne. Uz mam v sobe malina+mata a dobre dobre. Jelikoz sem si objednal od kazdeho kus, tak budu degustovat delsi dobu. Jen si rikam, ze by ty ozdoby mohly byt vice zapustene v te cokolade, takto je to hodne na povrchu a uprimne dost se toho odlouplo pri bezne manipulaci...
    Dobrý den,

    moc děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme rádi, že Vám čokoláda chutnala a že balíček došel v pořádku. Když nám sem napíšete nějaké své finální dojmy, až jich sníte více či všechny, tak nás to velmi potěší.

    Pokud jde o posypy, tak vždy tak trochu záleží na gravitaci a zároveň šikovnosti osoby, která sype. Lyofilizované maliny jsou opravdu hodně vysušené a lehké. Posypy, aby dobře předávaly chuť, děláme spíše na menší fragmenty. Větší kusy mají totiž tendenci vlhnout a pak jsou takové dost "žvýkavé". Tmavá čokoláda je relativně hustá. Při posypu samozřejmě dochází k vyklepávání a suroviny se vnoří. Ale ne tak hluboko, jako kdyby se do čokolády hodil nějaké těžký ořech. Nicméně vyloženě odpadávat, jak popisujete, by neměly, alespoň s tím nemám sám zkušenosti. V tomto případě mohlo jít o ne zcela přesné dodržení výrobního postupu ze strany konkrétního pracovníka. U maliny a skořice se nám už několikrát stalo, že došlo k aplikaci skořice a pak až teprve malin. Skořice způsobí ("vysuší" povrch čokolády), že maliny tak dobře nepřilnou.

    Takže moc děkuji za informace, tuto konkrétní šarži ověřím a zjistím, kdo posypával.

    Díval jsem se, že objednávka šla do Brna. Pokud byste měl zájem, zvu Vás k nám na exkurzi. Můžeme se případně domluvit tak, abychom měli ve strojích zrovna tmavou čokoládu a připravíme Vám čerstvou a nesypavou čokoládu s malinou a skořicí jako pozornost :)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    COSMIX.CZ nabízí: Grafické služby studia COSMIX
    Nadenicek poptává: Návrh plakátu
    PetraVit poptává: Vypracování loga
  3. Ohledně států si zapněte modul států a vyplňte státy kam dodáváte. Pak získáte i možnost udělat různé ceníky přeprav pro různé státy, včetně různých limitů pro odpuštění přepravy, hmotnostní kombinace ceny přeprav x státy a x dalších věcí. Pokud máte pouze ČR zadejte pouze Českou republiku a systém jde nastavit tak, aby tato byla předvolená a nemusela se ani vybírat.
    http://help.webczech.cz/staty

    Jinak grafiku si u tohoto e-shopu dodal zákazník sám. Kódoval ji člověk zde z Webtrhu, který s námi spolupracuje a staví na našem systému e-shopy pro své zákazníky a z naší strany mu zase přehazujeme některé zakázky na grafické práce.

    Takže čokoládě zdar :))

  4. Citace Původně odeslal skranc Zobrazit příspěvek
    Ohledně států si zapněte modul států a vyplňte státy kam dodáváte. Pak získáte i možnost udělat různé ceníky přeprav pro různé státy, včetně různých limitů pro odpuštění přepravy, hmotnostní kombinace ceny přeprav x státy a x dalších věcí. Pokud máte pouze ČR zadejte pouze Českou republiku a systém jde nastavit tak, aby tato byla předvolená a nemusela se ani vybírat.
    http://help.webczech.cz/staty

    Jinak grafiku si u tohoto e-shopu dodal zákazník sám. Kódoval ji člověk zde z Webtrhu, který s námi spolupracuje a staví na našem systému e-shopy pro své zákazníky a z naší strany mu zase přehazujeme některé zakázky na grafické práce.

    Takže čokoládě zdar :))
    Díky za poznámky. Ty státy zkusíme, ať můžeme uspokojit tedy i poptávku ze Slovenska (a rovnou vyřešit i to pole se státem v registraci, které zde padlo několikrát). Postupně do toho pronikáme a vše ladíme. Zatím jsme se do toho nepustili, jelikož ještě trošku bojujeme s tím, že zatím nevíme, jak si poradit v situaci, kdy u nás (jsme plátci DPH) ze Slovenska nakupuje plátce DPH. Tam, pokud se nepletu, na fakturu dávat DPH nemůžeme. Takže se rovnou i zeptám. Jde to v systému nastavit tak, aby zákazník (plátce DPH na Slovensku), když bude platit předem, nezaplatil třeba kartou i DPH? Resp. aby mu to dávalo cenu bez DPH, když vyplní DIČ? A aby se následně vygenerovala i faktura bez DPH?
    Vycházím z informací zde: https://www.fakturoid.cz/blog/2013/1...h-na-slovensko
    Vzniká přenesená daňová povinnost a zákazník to musí dodanit.
    Přiznám se, že jsem v administraci tuto možnost ještě hlouběji neanalyzoval, jelikož jsme v posledních dnech spíš ponoření v čokoládě :) Takže se omlouvám, pokud se ptám na něco, co je tam naprostou samozřejmostí.

    Jinak zatím vše naprosto super a velká spokojenost jak u nás, tak i u zákazníků, kteří si už objednali. Nějaké drobnosti máme sepsané a postupně si sbíráme různé nápady.

    A Webczechu velký palec nahoru za rychlou reakci! Před týdnem jsme projevili zájem mít možnost vytvořit ručně URL adresy pro příspěvky v blogu (které se původně generovaly z titulku) a do týdne to bylo v balíku aktualizací celého systému. Sám mám zkušenost s jinými e-shop systémy a tak rychlé systémové vyřešení nějakého požadavku zmíněného jen na podpoře jsem ještě nezažil. Takže za nás určitě doporučuji.

    Za doporučení grafika moc děkujeme. Nic pro něj nebyl problém a systému moc dobře rozumí. Takže dokázal připravit skvělé řešení a důkazem jsou i pozitivní reakce zde na Webtrhu.

  5. Tak v rámci automatické fakturace bez DPH lze udělat leccos. Máme zákazníky, jejichž primární trh je USA nebo zákazníky usazené v Austrálii takže se dělalo už leccos. Velmi dobře si však rozmyslete co vlastně chcete a zda to chcete. Automatická fakturace bez DPH se spouští jedině v kombinaci s ověřováním ve VIES. I přesto se nám však stalo, že nám cca půl roku poté Slovenský finanční úřad doměřil DPH, které jsme museli zaplatit a zda jej následně dostanete ze zákazníka těžko říct.
    Toto navíc může fungovat pouze pokud nakupuje čokoládu jen pro svoje podnikatelské účely a je k tomu otázka, zda těmto "velkým" zákazníkům chcete umožnit platbu kartou, která přece jen něco stojí. Většina e-shopů, které toto mají dělají 0% fakturaci pouze na požádání a pouze u některých zákazníků a pokud to není velkoobchod pak to dělají ručně. Pokud je to velkoobchod pak mají většinou B2B zcela odděleno od B2C. Takže popřemýšlejte a případně napište k nám na technickou podporu. Fakturace s 0% DPH není Vaše povinnost !

  6. Čokoláda dorazila, ochutnal jsem. Kakaové boby nebyly špatné, určitě se dají využít i jinak, tak jsem k tomu něco napsal.


  7. Citace Původně odeslal Cuprumov Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,

    děkujeme za podporu :)

    Paní Pomahačové jsme nezasílali. Víme o ní. Nicméně její aktivita je spojena s velkoobchodním distributorem, který nás nezastupuje. Takže by nás nejspíš nechtěla ochutnávat :) I tak díky za tip.

  8. Tak jste mě všichni nalákali a právě jsem taky udělal objednávku :)

  9. Dobrý den, děkujeme! To je ta s těmi jahodami a pistáciemi? Dnes se zrovna dělá čerstvá dávka, takže zítra pošleme skoro "teplé" :)

  10. Citace Původně odeslal ChocolateHill Zobrazit příspěvek
    Dobrý den, děkujeme! To je ta s těmi jahodami a pistáciemi? Dnes se zrovna dělá čerstvá dávka, takže zítra pošleme skoro "teplé" :)
    Jo jo 5 kousků , to jsem já :)

  11. Citace Původně odeslal Macecha Zobrazit příspěvek
    Těm nutričním hodnotám u některých mléčných čokolád se mi nechce věřit... konkrétně 13g cukru (na 100g) vážně?

    Fitness čokoládu bez přidaného cukru se sladidly neplánujete vyrábět? pokud to není proti vašemu názoru na přírodní suroviny... určitě by o to byl obrovský zájem včetně diabetiků

    Líbí se mi vaše nabídka kakaových bobů, uvítal bych i drcené, mám je rád si je přidávat do vloček :)
    Dobrý den,

    vzpomněli jsme si na Váš dotaz ohledně čokolád bez přidaného cukru.

    Máte je tam vč. videa z výroby (u produktů) :) Má žena Janča na tom nápadu v době, kdy jste psal, už pracovala. Takže mrkněte do kategorie čokolád bez cukru.

    Musím říct, že jsou fakt super a člověk by neřekl, že v nich cukr není.

    Zdraví Petr z Chocolate Hill

  12. Děkuji za upozornění.
    VYPRODÁNO, BUDE VYROBENO 13.3.
    akorát jsem nestihl asi objednat :D to se po nich pěkně rychle zaprášilo

  13. Citace Původně odeslal Macecha Zobrazit příspěvek
    Děkuji za upozornění.
    akorát jsem nestihl asi objednat :D to se po nich pěkně rychle zaprášilo
    Ano, měli jsme 80 ks čisté a 50 ks s kokosem. Žena to oznámila v té skupině na FB, kterou zmiňujeme i v popisku produktu. A za necelou hodinu to bylo pryč :) Jde si tam předobjedávat, takže pokud máte zájem, tak to klidně můžete hodit do košíku. Ale je třeba si do toho termínu počkat. Sami jsme nečekali, že se strhne takový mimořádný zájem.

  14. Máte dva měsíce za sebou. Uživí vás to?

  15. Citace Původně odeslal Martin Schlemmer Zobrazit příspěvek
    Máte dva měsíce za sebou. Uživí vás to?
    Dobrý den, Martine,

    děkujeme za dotaz.

    Ano, musíme říct, že jsme dokonce pod enormním tlakem objednávek a jede se na předobjednávky. Naše čokolády bez cukru se nám hodně povedly a je z nich naprostý trhák. To platí ale i pro ostatní sortiment. Takže od rána do večera vyrábíme, po nocích balíme. Lidé to už mezi sebou sami sdílí, máme desítky druhoobjednávek (i třetí). Nabralo to určitý virální potenciál. Máme prostě výhodu poctivě vyráběného produktu, který lidem chutná. A pro kvalitu děláme prostě vše. A to není proklamace :)

    Naše čokoládovna je vždy ve všem transparentní, takže se rád podělím o zkušenosti vč. nějakých statistik.

    Předem uvedu, že jsme vůbec nespustili jedinou PPC kampaň, nešli jsme na Heuréku, Zboží... Nic výkonnostního. Účet za reklamu = 0 Kč. Vše jsme založili na produktu a dobré komunikaci se zákazníky. A oni nám to oplácejí důvěrou a spokojeností. Každý jeden zákazník nám přitáhne svým doporučením další.

    V číslech od spuštění (31.1. - tedy 50 dní provozu):
    - 525 vyexpedovaných objednávek (vč. těch před expedicí) - tedy 10,5 objednávek/den
    - konverzní poměr 4,67 %
    - 8 837 unikátních uživatelů na e-shopu

    Ale každopádně jsme se ženou pěkně unavení :) Kdyby opravdu někdo náhodou pocítil zrníčko závisti, věřte, že to nemá cenu! Svět e-commerce je opravdu řehole. A musím říct, že kdo to nepoznal, tak si nedovede představit, co vše je třeba udělat pro to, aby byli všichni spokojení. Takže klobouk dolů před všemi, kteří zde léta své e-shopy provozují. Je to vlastně náš první e-shop a až nyní jsme se vrátili nohama na zem... Ona je to hrozná radost, když vám začnou ty objednávky přicházet. Ale pak najednou nastoupí tak klasická dřina. Čokoláda je navíc hodně náročný produkt. Každou balíme do vlastní malé lepenkové krabičky, které jsme nechali vyrobit na míru. Zákazník prostě nebude spokojený, když ji bude mít zlomenou a bude mu jedno, jak k tomu došlo. A nedá mi nepodělit se o svoji zkušenost z minulého týdne. Vezl jsem krabičky na depo do Zásilkovny. A kurýři tam zásilky házeli dvoumetrovým obloukem do drátěných posuvníků. Jasný, nejsem naivní, vím, jak se k zásilkám dopravci chovají. Ale třeba i takový moment je pro e-shopaře dost demotivující. Ve výrobě to pečlivě skládáte, lepíte, strachujete se, aby to bylo všechno skvělé. A pak vidíte ten arogantní přístup člověka, jehož jedinou starostí by mělo být bezpečné doručení. Ale to bylo hodně bokem...

    Naštěstí nás výroba čokolády hrozně baví. A to, že ji posíláme do světa a lidem děláme radost, je něco, co nás drží při silách i v momentech, kdy bychom s tím nejraději seknuli. Což je třeba například v neděli ve 23:00, kdy z posledních sil lepíme štítky na horu balíku, které se celý víkend balí :) Ženě jsem sliboval nějaký víkend, kdy neuvidí štítek. Tak uvidíme, kdy to nastane. Pravděpodobně nás zachrání až léto, kdy nebude balíčky možné z důvodu vysokých teplot zasílat :)

    Kdyby měl někdo dotazy, rád zodpovím. Ale pokud by chtěl někdo radu. Ona je jednoduchá. Dělejte vše poctivě. Od produktu, přes obsah na e-shopu, komunikaci, až po expedici. Kdekoliv člověk poleví, tak to lidé poznají a jejich důvěru ztratíte.

    Osobně považuji vstup do on-line prodeje za úspěšný. Samozřejmě pro mnoho z vás je 10 objednávek denně něco, co nestojí za zmínku. Ale v našem čokoládovém mikro vesmíru je to tak trochu pohádka a jsme moc vděční všem, kteří nám pomohli. A musím samozřejmě opět zmínit i společnost Webczech, která nám dodala super řešení. Navíc teď vydali celou řadu aktualizací, ve kterých reflektovali naše požadavky na úpravy. Takže výhled je moc pěkný a jsme zvědaví, kam se to bude dál posouvat.

    Děkuji zároveň za podporu i všem zde, i ta nás velmi nakopla. A právě i proto jsem zde k dispozici pro dotazy... (ač tedy budu odpovídat případně trošku s odstupem, musím zase zpět k práci).

    Zatím se všichni mějte!

  16. Na jednu stranu posilujete ten populární bullshit claim, že "dobrý produkt reklamu nepotřebuje!" (byť by se dalo argumentovat, že topic na WT a FB skupiny jsou taky formou reklamy :D).

    Na stranu druhou si myslím, že pěkně vystihujete esenci poctivýho českýho malopodnikatele - něco perfektně umí, zvládne si rozjet podnik a zároveň mu velmi záleží na zákaznickým servisu.

    Takže jen houšť!

  17. Citace Původně odeslal OndrejDyrka Zobrazit příspěvek
    Na jednu stranu posilujete ten populární bullshit claim, že "dobrý produkt reklamu nepotřebuje!" (byť by se dalo argumentovat, že topic na WT a FB skupiny jsou taky formou reklamy :D).

    Na stranu druhou si myslím, že pěkně vystihujete esenci poctivýho českýho malopodnikatele - něco perfektně umí, zvládne si rozjet podnik a zároveň mu velmi záleží na zákaznickým servisu.

    Takže jen houšť!
    Onději,

    děkujeme Vám. Ale řekl bych, že až takový bullshit to není. Spíš se to občas nadužívá :) Ano, sociální sítě jsou hlavním prvkem komunikace. Ale i tak. Věřím, že kdyby produkt nebyl dobrý, můžete to člověk vlastně šířit kdekoliv a valný smysl to mít nebude. Nicméně jsme prostě rádi, že to funguje bez nutnosti tlačit to přes placené formy reklamy. A to z jediného důvodu - můžeme držet dostupné ceny pro zákazníka. Pokud by nás stála konverze 200 - 300 Kč, tak se to v ceně ve finále bude muset zohlednit. Takže z toho benefitují hlavně zákazníci, jelikož vlastně neplatí za to, abychom je oslovili.

    Už od začátku počítáme s tím, že PPC kampaně budou hrát minimální roli. Proto vše podřizujeme spíše obsahu, ladíme SEO. I kdyby byly propady, pořád máme jiné kanály pro prodej naší čokolády.

    Díky za podporu.

  18. 10-11 objednavek denne vas uzivi se zenou a s naklady apod? Pocitam ze nebudou po jednom kuse ale i tak.

  19. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    10-11 objednavek denne vas uzivi se zenou a s naklady apod? Pocitam ze nebudou po jednom kuse ale i tak.
    To už je pak jen o tom, jak definovat slovo "uživit". Kdybychom měli jen tento příjem a byl čistě jen e-shop (čokoládovna prodává i velkoobchodně), tak bychom se z toho najedli, poplatili účty, ale na nějaké dovolené v Karibiku to fakt není :) Pan Schlemmer se ptal, jestli nás to dokáže uživit. A odpověď na to je jednoznačná: ano. Když bychom měli jen toto a výkon zůstal na této úrovni, dokáže z toho naše domácnost vyžít. Ale už ne si nějak užít :)

    Každopádně se na to díváme z perspektivy prvních dvou měsíců. Živí nás úplně jiné věci. Já podnikám v jiné oblasti a čokoládovna je můj velký koníček a radost. E-shop bychom drželi, i kdyby denně přišla jedna objednávka. Už jen proto, aby naše čokolády byly dostupné pro kohokoliv. My se na to tedy z finančního hlediska skutečně nedíváme a nějak zásadně to necílujeme. A dokonce na to ani nijak nespoléháme. Nyní máme marketingové cíle dost vágní a možná i trošku sluníčkové. Chceme, aby lidem chutnalo a dál nás to bavilo...

    Teď je to nápor, který poleví a pokud ne, musíme samozřejmě vytvořit místo pro nějakého zaměstnance a věnovat se koncepčním věcem a nějakým vizím, na které není nyní čas.

  20. Tak pak je to pecka. Pokud jste po dvou mesicich na tom, ze proste to pokryje naklady a kazda dalsi objednavka uz jen zlepsuje situaci, tak je to fakt dobra prace a start. Takze at to vydrzi.

  21. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Tak pak je to pecka. Pokud jste po dvou mesicich na tom, ze proste to pokryje naklady a kazda dalsi objednavka uz jen zlepsuje situaci, tak je to fakt dobra prace a start. Takze at to vydrzi.
    Děkujeme moc za podporu (Vaše objednávka také pomohla) a také přejeme, ať se Vám daří.

  22. Pravděpodobně nás zachrání až léto, kdy nebude balíčky možné z důvodu vysokých teplot zasílat //// Já když objednávám zvěřinu, tak mi to zašlou v krabici která je vystlaná polystyrenem a chladí to normálně zmrzlou PETkou s vodou, zkuste trošku experimentovat a možná najdete řešení :)

  23. Česnek mě zaujal, tak jsem přidal i svou objednávku:) Jsem hodně zvědav.

  24. Citace Původně odeslal Ondřej Martinek Zobrazit příspěvek
    Česnek mě zaujal, tak jsem přidal i svou objednávku:) Jsem hodně zvědav.
    Martine, děkujeme Vám. Věříme, že bude chutnat. A hlavně nám pak dejte vědět :)

    ---------- Příspěvek doplněn 21.03.2019 v 20:15 ----------

    Citace Původně odeslal MarvinDela Zobrazit příspěvek
    Pravděpodobně nás zachrání až léto, kdy nebude balíčky možné z důvodu vysokých teplot zasílat //// Já když objednávám zvěřinu, tak mi to zašlou v krabici která je vystlaná polystyrenem a chladí to normálně zmrzlou PETkou s vodou, zkuste trošku experimentovat a možná najdete řešení :)
    Zajímavý nápad. Ale trošku se obávám, že by se to nepotkalo s ochotou lidí platit. Nejčastější objednávka je 2-3 čokolády. Tato chladící konstrukce by asi nebyla levná záležitost.

    Ale my opravdu ten sezonní výpadek dost vítáme :) Je čas na inovace, nabrání sil. Už se těšíme s manželkou, že bude vlastně čas všímat si, že nějaké manželství vůbec máme :D My podnikáme spolu a trávíme spolu většinu času, ale přijde nám, jako bychom se neviděli.

  25. Právě zkoušim Kinder zmrzlinu a vzpomněl jsem si na vás, neplánujete něco takového, nebo náké experimenty s hluboce zmraženou čokoládou což by se pak mohlo prodávat i v létě.

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Hostujeme u Server powered by TELE3