Náplň práce = sedět na chatu, sledovat akce zákazníků a
a) v případě jejich dotazů odpovědět
b) v případě šanci na prodej tento prodej podpořit

Jde mi o zefektivnění prodeje v čase, kdy v kanceláři nikdo není, hlavně dodatečné prodeje díky online podpoře.

Chci někoho, kdo má potřebné zkušenosti a nebude SPAMovat každého zákazníka, ale pozná, kdy je vhodné aktivovat chatovací okno a kdy nechat zákazníka v klidu surfovat.

Jedná se o nábytek, v portfoliu je přes 6000 produktů, k dispozici až do 21 je telefonická podpora, kterou můžete využít pro info, které nebudou na stránkách.

Plat: fix + provize z objednávek (bude počítaná ze rozdílu průměrného konverzního poměru v daném čase).

Pište rovnou vaše zkušenosti, časové možnosti (kolik dní v týdnu), představa o fixním platu, e-mail.

Rozpočet je velmi střídmý, podle rezerv, které jsou v prodeji schopný salesman může dosáhnout fix + provize mnohem více než 50.