JEN TENTO TÝDEN: Každému Webtržníkovi 1 000 Kč na publikaci článků a napsání textů s garancí 5 000 Kč na PlaCla.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 1 z 1

Loveo - Luxusní erotický brand s kompletním automatizovaným eshopem a skladovými zásobami jen za cenu skladu

Přátelská zpráva
Loading...
Vyvolávací cena: 1 200 000  Kč
Historie příhozů: Žádné příhozy
  1. O projektu

    Projekt Loveo byl spuštěn někdy na počátku roku 2013 jakožto eshop s erotickými pomůckami, ale postupně se, po rozsáhlých investicích (cca 5 mio Kč), přerodil do vlastní značky s konkrétní vizí a cílovou skupinou.



    Důvod prodeje

    Vlastníme ještě módní brand Esoria, viz esoria.cz a bohužel jsme přecenili naše síly, co se možnosti našeho financování týče, tudíž se chceme zbavit menšího projektu a utržené peníze vložit jen do jednoho projektu. To, že chceme prodat právě Loveo, je spojené hlavně s tím, že skladové zásoby u Esorie jsou mnohonásobně větší a nijak to nesnižuje obchodní potencionál projektu.

    Co je součástí prodeje
    • jasně koncipovaný brand se zaměřením na high-tech hračky za rozumnou cenu (podobná vize jako u veleúspěšného německého OVO);
    • odladěný eshop s custom made grafikou přímo na míru napojený na systém Simplia.cz (platby, účetníctvi - vše je plně automatizované);
    • 2 jazykové mutace: CZ a SK, doména loveo.cz je přes 7 let stará, má dobrou autoritu;
    • skladové zásoby v hodnotě 1,2 mio Kč bez DPH (vše samozřejmě plně podloženo nákupními doklady z Asie); prodejní hodnota těchto zásob v ceníkových cenách je okolo 4 mio. Kč;
    • další přidružené domény (máme např. doménu amorelie.cz, .sk atd., o které byl ze strany německého giganta zájem v minulosti).

    Marketing a obsah
    • odladěné kampaně adwords, sklik;
    • long-tail SEO; máme k dispozici rozsáhlé analýzy klíčových slov včetně obsahové strategie;
    • expozice našich produktů na erotickém veletrhu v rámci spolupráce se sexicekshop.cz;
    • občasné PR, viz sekce o nás https://www.loveo.cz/stranky/o-nas;
    • 3D rendovaná videa představující produkty;
    • vlastní fotografie;
    • magazín se 143 články; témata vybrána dle longtail SEO analýzy;
    • krabičky, na ukázku nový koncept krabiček, viz příloha.


    Kdo bude ideálním kupcem
    • Větší sexshop, pro který je další logický krok vytvoření vlastní značky a tím pádem navýšení marže;
    • Někdo, kdo disponuje finančním zázemím a je schopen eshop rozšířit o další produkty a vertikály;
    • Celému projektu by pomohlo doplnění portfolia o další produkty, máme dokonce připravené návrhy nových produktů a zajištěnou výrobu v Číně (u osobně prověřených dodavatelů), bohužel do objednávky jednoho druhu je potřeba vždy investovat několik stovek tisíc Kč (zakázková výroba), i když se to dlouhodobě vždy několikanásobně vrátilo, je toto pro nás z hlediska cash-flow neudržitelné.

    Podpora případného prodeje
    • doporučení, na jaké produkty se zaměřovat a o jaké vertikály značku rozšířit;
    • konkrétní předání know-how na kvalitní a spolehlivé dodavatele v Číně, se kterými máme osobní vztahy; případně zajištění výroby a vývoje produktů nových;
    • jakékoliv další rozšíření webu včetně grafiky a následná implementace;
    • jsme schopni zajistit i skladování a distribuci z našich skladů za velmi výhodných podmínek (vhodné pro někoho, kdo nemá a nechce provozovat vlastní eshop).

    Obraty a hard data
    • Toto je aktuálně bohužel slabina tohoto projektu, víceméně se tomu aktivně nevěnujeme více jak 2 roky, za tuto dobu dosáhl obrat přes 800tis Kč, s tím že obrat každý měsíc fluktuje, ale jde řádově o nižší desítky tisíc korun měsíčně (přesná měsíční čísla poskytneme vážným zájemcům);
    • Jak je vidět z poměru nákupních/prodejních cen, marže jsou velice nadstandardní (produkty se prodávají minimálně za trojnásobek nákupní ceny, často i mnohem více) a poskytují značný prostor pro financování marketingu atd. Nevýhodou je už zmíněná nutnost financovat velké množství zboží na sklad.

    Cena
    • jsme realisté a budeme rádi, když případný kupec zaplatí jen hodnotu skladových zásob (v nákupních cenách); vše ostatní od know, přes domény, vytvořený obsah až po samotný brand (web, práce s brandem atd.), do něhož jsme zainvestovali vyšší stovky tisíc a strávili nad ním stovky až tisíce hodin práce, dáváme v podstatě “zdarma”;
    • jsme otevření jakékoliv rozumné dohodě, např. i měsíčních splátkách, které si odsouhlasíme;
    • prodejní cena je tedy ustanovena na 1 200 000 Kč, za tuto cenu získáte perfektně připravený, plně automatizovaný a zaběhnutý eshop, dostatek skladových zásob minimálně na rok dopředu, kompletní know-how a brand, který rozhodně na českém nebo i zahraničním trhu nezapadne. Transfer na nového majitele jsme schopni maximálně zjednodušit, kdy o distribuci se můžeme po dohodě starat my.

    Kontakt

    Nebráníme se osobní schůzce či skype callu, ale v prvotní fázi uvítáme, když nám své nabídky zašlete na mail obchod@loveo.cz. Děkujeme!
    Přiložené soubory

Hostujeme u Server powered by TELE3