Prodej projektu Duchod.cz - SLEVA
Zobrazují se odpovědi 1 až 22 z 22

Trestní oznámení na neznámého podvodníka

  1. Koupil jsem na Bazošu mobil, prodávající chtěl půlku peněz předem. Protože jsem se dosud nikdy nespálil, tak jsem mu půlku poslal. 2000 Kč. Pak mi napsal, že to posílá a čekám třetí den a nic. Mám jeho číslo účtu. Jméno bude asi vymyšlené, telefon taky. Má cenu podávat trestní oznámení? Díval jsem se na https://www.policie.cz/clanek/postup...-oznameni.aspx a podle toho by sto stačilo jen tak sepsat do mailu, dát pár příloh (výpis z účtu, printscreen inzerátu...) a popsat o co jde. Poslat jim to. Ale tím bych chtěl, aby to pro mě tak nějak skončilo a maximálně mě Policie vyrozuměla, že toho grázílka už mají atd. Abych nemusel nikam jezdit něco podepisovat (teď). Jako nejde ani o ty prachy, jako "školný" jsem nezaplatil až tolik. Jde o to, aby ho dohledali a dali mu přes prsty.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. vy jste podvedeny, nic nenahlasite, dotycnemu to projde, osidi dalsiho, ten to nenahlasi, dotycnemu to projde, osidi dalsiho...

    kdyz budou lide pasivne prijimat takove chovani a nebudou s tim nic nemohou, nemohou se pak vymlouvat, ze je nekdo podvedl, protoze sami se na tom v jiste forme podili, takze ano, jednoznacne konat.

  4. Pošleš to sice mailem, ale počítej s tím, že si tě stejně pozvou. Je jednodušší si to vytisknout, v pár bodech si to sepsat a stavit se na služebně. Jak píše Radek, rozhodně konat! Když vás bude po republice více, policie škody spojuje.

    // Dal bych mu min. týden čas. Třetí den, to nic neznamená... Jestli termíny sedí, tak dnes je středa. Takže jste naposled komunikovali kdy? V neděli? To jsou pošty zavřené. Takže mohl odesílat v pondělí. Jestli večer, tak to z ní odešlo klidně až v úterý.

  5. Tak zase...samozřejmě jsem na inzerát odepsal ještě z jinýho mailu...a samozřejmě mi ho prodal znovu :-) A ještě za nižší cenu. Takže podvodník to je...

  6. Citace Původně odeslal sikec Zobrazit příspěvek
    Tak zase...samozřejmě jsem na inzerát odepsal ještě z jinýho mailu...a samozřejmě mi ho prodal znovu :-) A ještě za nižší cenu. Takže podvodník to je...
    Tak si ho nechte jeste parkrat poslat at je to nad 5000,- a mame tu trestny cin

  7. Co takhle zajit do banky a zazadat o vraceni penez? Nevim jak je na tom ceske bankovnictvi ted ale v anglii toto resi vracenim penez dost rychle.

  8. mno, mám mbanku no...ale pochybuju, že něco pošle ...

  9. Citace Původně odeslal sikec Zobrazit příspěvek
    mno, mám mbanku no...ale pochybuju, že něco pošle ...
    ano, banka ti penize vrati do 30 dnu, pokud si zazadas o storno platby

  10. Měl jsem stejný problém cca před 5 lety, podal jsem trestní oznámení, našlo se asi 10 dalších poškozených a paní dostala pokud vím podmínku(což je mi vlastně k ničemu, ale aspoň má nějaký záznam krává blbá)

  11. Něco podobného se mi stalo pár let zpět také, škoda +/- stejná. Podal jsem na mistnim oddělení trestní oznámení, zabralo to cca půl hodiny. Celkem na něj bylo podáno X dalších oznámení s celkovou škodou přes půl miliónu, takže se to vše sloučilo a dostal nepodmineny trest. Z peněz jsem již samozřejmě neviděl nic, musel bych řešit v občansko právním řízení a pochybuji že bych i tak z něj něco dostal.

  12. Citace Původně odeslal Shopines Zobrazit příspěvek
    ano, banka ti penize vrati do 30 dnu, pokud si zazadas o storno platby
    pokud jsou jiz penize na uctu prijemce tak asi dost tezko

  13. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    pokud jsou jiz penize na uctu prijemce tak asi dost tezko
    uplne v pohode z vlastni zkusenosti ;)

  14. to shopines: no asi souhlas s Radkem O., to co píšeš ty je asi jen o platbě kartou. Toto bylo ale tak, že já podvodníčkovi poslal peníze na účet sám :-)

  15. Citace Původně odeslal Shopines Zobrazit příspěvek
    uplne v pohode z vlastni zkusenosti ;)
    Muzeme to vyzkouset... poslete mi penize na ucet a pak pozadejte o storno a uvidime. Probehne klasicke kolecko s tim, ze vase banka oslovi mou banku, tak oslovi mne zda s tim souhlasim a pokud ne, tak to zustane jak je. Opravdu si nelze jen tak vyzadat penize zpet za platbu, ktere je jiz na ucte druhe strany.

  16. Citace Původně odeslal sikec Zobrazit příspěvek
    to shopines: no asi souhlas s Radkem O., to co píšeš ty je asi jen o platbě kartou. Toto bylo ale tak, že já podvodníčkovi poslal peníze na účet sám :-)
    plati to pro jakoukoli transakci, banka s tebou sepise protokol, kde se uvadi duvod, proc se penize maji vratit... kdybych si tim neprosel, tak bych to nepsal

    ---------- Příspěvek doplněn 30.01.2019 v 09:41 ----------

    Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Muzeme to vyzkouset... poslete mi penize na ucet a pak pozadejte o storno a uvidime. Probehne klasicke kolecko s tim, ze vase banka oslovi mou banku, tak oslovi mne zda s tim souhlasim a pokud ne, tak to zustane jak je. Opravdu si nelze jen tak vyzadat penize zpet za platbu, ktere je jiz na ucte druhe strany.
    to urcite a banka na me poda trestni oznameni za nevracenou platbu, heh, tak naivni nejsem

  17. smekam, ja dvakrat poslal platbu spatne a ani jednou nesla reklamace jen tak, ze jsem sepsal svuj omyl a banka si stahla penize a ja je mel na uctu. Ono to tak sice na pohled dopadlo, ale tim, ze dotycny platbu uvolnil. Kdyby rekl ne, tak by to tak hladce neslo.

  18. Mno oba dva účty jsou u stejné banky - mBanky...

  19. to v tom vymahani nehraje moc roli, jen pro banku bude jendodussi oslovit primo prijemce. Postup je v podstate totozny.

  20. No hlavně mBank v tom svým geniálním rozhraní nějak nemá žádný "tlačítko" PODAT REKLAMCI...ach jo...

  21. Citace Původně odeslal sikec Zobrazit příspěvek
    No hlavně mBank v tom svým geniálním rozhraní nějak nemá žádný "tlačítko" PODAT REKLAMCI...ach jo...
    Ja mam s mBank skvele zkusenosti ohledne hotlinky. Kdyz zavolas z appky, jsi overeny a jdes temer primo na operatora. Vzdy mi pomohli hned. Blokace, dotazy k uctu, uvery, apod.

  22. Citace Původně odeslal Shopines Zobrazit příspěvek
    plati to pro jakoukoli transakci, banka s tebou sepise protokol, kde se uvadi duvod, proc se penize maji vratit... kdybych si tim neprosel, tak bych to nepsal
    Nikoliv. U platby kartou totiž nejde o klasickou reklamaci, ale o chargeback. A máš při něm víceméně jistotu, že peníze dostaneš zpět, pakliže obchodník nedokáže, že ti plnění poskytl. A dostaneš je zpět i bez souhlasu obchodníka, nebo kdyby už u dané banky žádné peníze neměl - pak to za něj zatáhne jeho banka a je na ní, jak si to s ním vyřídí.
    Češi využívají stále častěji chargeback. Získají tak zpět peníze za zboží,…

    Banky k tomu nutí karetní vydavatelé, aby podpořili placení přes ně. Je to díky tomu jedna z největších výhod plateb kartou. U klasického převodu to tak není, podává se klasická reklamace, na kterou když se obchodník vykašle, tak se můžeš tak leda soudit.

  23. U klasickych prevodu je to presne jak to tu pisou. Vim to zas z druhe strany. Obcas se stane, ze lide nez aby nam napsali ze poslali platbu bez VS nebo spatnym, tak zadaji storno v bance, ta nas pak vyzve k vraceni nebo poskytnuti souhlasu k vraceni. Pokud to neudelame, ma protistrana smolika. V jednom pripade jsme to zamitli, protoze platba byla radne sparovana a sluzba poskytnuta, takze nebylo co ani proc vracet, banka samozrejme nic sama nevzala.

    Uplne jinak to je u karet :/

Hostujeme u Server powered by TELE3