Prodej projektu Duchod.cz - cena 665 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 18 z 18

2x dodané zboží - zákazník nereaguje

  1. Potřebuji radu, jak dál postupovat.
    Zákazník si 6.1 objednal zboží a předem zaplatil v hodnotě 330,-Kč
    Zboží jsem druhý den odeslal a dál už se o zásilku nestaral.
    15.1 dní zákazník napsal, jak dlouho že má čekat.
    Přes online poštu jsem zjistil, že zásilka zřejmě vůbec neodešla z podací pošty (možná ano, ale v online ne).
    Zásilku jsem reklamoval a poslal zákazníku druhé zboží, s tím, že pokud dorazí oboje, ať to 1 pošle zpět.
    18.1 zákazník převzal obě zásilky a už nereaguje.

    Psal jsem 2x mail ani na jeden neodpověděl.
    Zkusit ještě zavolat? Nebo napsat "vyhružný mail", poslat fakturu?, požadovat náklady po ČP?

    s poštovným jde o 380,-Kč

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Martin Chvapil prodává: Prodám web o zahradničení a pěstování
    TomasLachs poptává: Php, Nette programátor, 60 - 70 000 / měsíčně
    Zvonko poptává: Web a app
  3. Bezduvodne obohaceni. Takze bud kaslat na 380 nebo tomu dat jeste par dnu zda neni na horach nebo poslat zly dopis.
    Ja bych asi zvolil dvojku a pak jednicku.

  4. pošli slušný email
    a dál to neřeš se* na něj

  5. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Bezduvodne obohaceni. Takze bud kaslat na 380 nebo tomu dat jeste par dnu zda neni na horach nebo poslat zly dopis.
    Ja bych asi zvolil dvojku a pak jednicku.
    OK. ještě počkám 14dní
    Jako serou mě nepřebírači, ale toto mě sere jako víc :)

    ---------- Příspěvek doplněn 29.01.2019 v 18:06 ----------

    Citace Původně odeslal vikin Zobrazit příspěvek
    pošli slušný email
    a dál to neřeš se* na něj
    slušný jsem poslal už 2x
    jako seru na víc věcí, třeba na vratky, nebo když někdo reklamuje 2x SD kartu že nejde, ale mě normálně funguje, stálo mě to XY peněz na poštovném, ale toto mě sere.

  6. Buď rád, že jsi přišel jen o 380 Kč. Pokud neraguje dal bych tomu pár dní a poslal ten výhružnej mail. Nicméně z výše částky se podle mě jedná jen o přestupek, takže k soudu by to ani nešlo když by šlo tvrdý na tvrdý.
    Já takhle jednou kvůli chybě v databázi přišel o produkt za 15 500 a díky automatizaci se na to přišlo až zpětně po 5ti dnech. Zákazník samozřejmě hrál mrtvýho brouka. No a od Hostingu na jejichž straně chyba vznikla mi taky nijak nepomohli. Lidi jsou poctiví a nepoctiví. Holt jsi měl smůlu a narazil na nepoctivého.

  7. Škoda není tak vysoká, aby si riskoval negativní hodnocení/pomluvu na internetu. Jeho ip adresu bych ale zablokoval

  8. jasně cena není vysoká, ale když je někdo nepoctivý nemá mu to jen tak projít
    uvidíme, počká týden dva a pak zavolám

  9. Také mě toto chování irituje. Zásadní problém je, že nemáte odstup a já to mám stejně. Dokud to budete řešit osobně a nebudete na to mít hotové procesy, tak vás to bude jen štvát, stejně jako tady většinu z nás. Jenže průsery a nestandardy v menších firmách prostě řeší šéf ... v těch velkých se o takových zálažitostech a banalitách ani nedozví.

  10. Lol... Nechápu co máte s tim "ser na to", "buď rád, že je to jen .*** kč", atd...
    Zákaznici si s vámi utíraj prdel a vy se nechávate. Hlavně, nedostat negativní hodnocení(na které můžete reagovat a vysvětlit co to bylo za pí*usa).
    Naposledy upravil Bogdan : 30.01.2019 v 04:52

  11. Citace Původně odeslal Bogdan Zobrazit příspěvek
    Lol... Nechápu co máte s tim "ser na to", "buď rád, že je to jen .*** kč", atd...
    Zákaznici si s vámi utíraj prdel a vy se nechávate. Hlavně, nedostat negativní hodnocení(na které můžete reagovat a vysvětlit co to bylo za pí*usa).
    Problém je, že díky socialismu a státní ochraně ten vyčůránek vpodstatě nic neudělal. Není možnost ho jakkoliv postihnout.

  12. Naopak, je lehce postizitelny skrze bezduvodne obohaceni.

  13. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Naopak, je lehce postizitelny skrze bezduvodne obohaceni.
    Je tam nějaká "promlčecí doba"? 15. 12. 2017 nám převzal zákazník zásilku, kterou jsme omylem poslali bez dobírky. Na upomínky k uhrazení minulý rok (2018) nereagoval, telefon nebere. Celkem to je téměř 1700 Kč.

  14. Citace Původně odeslal tomaskriz Zobrazit příspěvek
    Je tam nějaká "promlčecí doba"? 15. 12. 2017 nám převzal zákazník zásilku, kterou jsme omylem poslali bez dobírky. Na upomínky k uhrazení minulý rok (2018) nereagoval, telefon nebere. Celkem to je téměř 1700 Kč.
    Nevim zeptejte se treba google. Ale u dluhu jsou to tusim 3 roky abyste vznesl narok.

  15. daj mu jeden dva tyzdne ci nahodou naozaj medzicasom niekam nezdrhol mimo net a preto neodpoveda a ak sa neozve ani potom napis oficialne dopis ze sa jedna o bezdovodne obohatienie a ak ned9jde k naprave postupis to dalej.

    a kazdy kto pise ze to nechat tak si doplnte do svojho postu link na vlastny shop, nech ludia vidia kde sa da zadarmo bez postihu objednavat, pripadne preposlite zakladatelovi vlákna 380kc lebo to pre vas ocividne niesu peniaze...

  16. No zřejmě není nikde mimo PC

    Komu: <hou.....@seznam.cz>

    Předmět: 2x doručené zboží - neuhrazeno

    Odesláno: 27.1.2019 19:19:11

    byla přečtena: 29.1.2019 16:52:17

  17. Citace Původně odeslal colbi Zobrazit příspěvek
    No zřejmě není nikde mimo PC

    Komu: <hou.....@seznam.cz>

    Předmět: 2x doručené zboží - neuhrazeno

    Odesláno: 27.1.2019 19:19:11

    byla přečtena: 29.1.2019 16:52:17
    Ako vieš že bola prečítaná?

  18. Citace Původně odeslal addamz Zobrazit příspěvek
    Ako vieš že bola prečítaná?
    byla přečtena: 29.1.2019 16:52:17

  19. Novinka :)

    Včera jsem poslal na kontaktní mail fakturu s menší vyhružkou a dnes zákazník napsal že zboží posílá zpět

    splatnost je 8.2.2019. V případě že nedojde k zaplacení převzatého zboží, budou následovat další kroky k vymožení dlužné částky.

    Dobrý den,
    pouzdro které jste poslali dvakrát Vám vrátím, jen co se dostanu na poštu.
    Fakturu platit nebudu.

Hostujeme u Server powered by TELE3