Tipař ve financích
Zobrazují se odpovědi 1 až 15 z 15

Eshop - denni navstevnost 6-8.000 konverze 0.05 procenta

  1. Ahoj vsem webtrznikum,

    mam takovy dotaz, aktualne mam navstevnost na webu kolem 8000 lidi / den ( vse z instagramu na mobilu ) pricemz se mne nedari konverze na prodej.

    Zkousel jsem:

    - ruzne ceny produktu ( snizit, zvysit cenu )
    - doprava v cene produktu ( tzv. free shipping )
    - checkout okamzote po add to cart
    - ruzne upravovat design

    Prakticky kazda zmena nepatrne pohne s tim kolik se prida produktu do kosiku ( cca 5 procent navstev neco prida ), ale nedari se mne pohnoput s cislem objednavek.

    V prumeru 100 lidi denne zada veskere sve inicialy, ale nedokonci objednavku ( snazim se pak o zaslani nabidky na slevu, dokonci objednavku atd. ale zde je uspech opet kolem 2 procent )


    Priznam se, ze nemam moc zkusenosti a tak nevim zda se jedna o fakt a bezna cisla a nebo je neco spatne.

    Budu rad pokud by to nekoho zaujalo a pomohl by mne se podivat na to co je spatne.

    Rad zaplatim za uspesne rady !!!

    web: dressupstylishly tecka com

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Koukal jsem na váš Instagram a zaráží mě návštěvnost z Instagramu, kterou píšete v poměru s fanouškovskou základnou na IG profilu. Předpokládám, že tento traffic získáváte placenou propagací, nikoliv organickým dosahem. Je mnohem efektivnější správně využít potenciál organického dosahu, kdy správně zacílíte na potenciální zákazníky, pravděpodobně i s nižší investicí. V rámci služby Instaking.cz nabízíme kompletní správu Instagramového marketingu a díky vypracovanému know-how umíme oslovit organickým dosahem uživatele, kteří se nachází přesně v cílové kategorii, jsou tedy potenciálními zákazníky a dochází zde k většímu počtu konverzí než u placené propagace. Doporučuji si přečíst moji nabídku zde na Webtrhu: https://webtrh.cz/419067-zvyste-svuj...gem-instagramu a také naši webovou stránku: https://instaking.cz/.

  4. Jako první bych se podíval co je to za návštěvnost, jestli 90 procent tvoří 13lety holky, tak se není čemu divit :).

  5. Citace Původně odeslal TerkusCZ Zobrazit příspěvek
    Jako první bych se podíval co je to za návštěvnost, jestli 90 procent tvoří 13lety holky, tak se není čemu divit :).
    Cílíme na lidi 20+ takže tenhle věk by se tam snad objevovat neměl, ale chápu. Mám zaměření na lidi, kteří mají zájem o online nakupování oblečení a oblečení obecně. Na druhou stranu naše oblečení je hodně pestré tj. spíše je pro nás klientela ve věku 20-30 než 40+.

    Mně zaráži proč to padá z bodu přidání do košíků x platba. Kdyby se těch 5 procent přidání do košíků změnilo v polovině případů na dokončený obchod tak jsem spokojen.

    ---------- Příspěvek doplněn 19.01.2019 v 12:45 ----------

    Citace Původně odeslal RadekCZE Zobrazit příspěvek
    Je mnohem efektivnější správně využít potenciál organického dosahu, kdy správně zacílíte na potenciální zákazníky, pravděpodobně i s nižší investicí.
    jedná se o návštěvnost pocházející s placené propagace příspěvků na IG - to je vlastně dost důležitý bod který jsem neuvedl. Chápu, že postupné budování organické návštěvnosti má vysokou míru konverze - a na tomto postupně také pracujeme.

    Na druhou stranu věřim, že i nakopnutí formou "střelby na slepo" může přinést konverzy. Můj dotaz tak je zda je 0.05 procenta normalní, nebo zda jsem nepřehlédnul něco např. designu, flow jak objednat, já nevím co :)

  6. no osobně bych taky nenakoupil, nějaká firma z honkongu, telefonní číslo do čr (to je asi jako by čech našel na eshopu telefon do bruneje), celkově nevěrohodný, nemožnost přepnout na češtinu, normální čech nenakoupí už jen z toho důvodu že to neprovozuje česká firma...ale asi máte celosvětové ambice...mám nastavenou CZK a v košíku je to v USD

    "Calculated at next step" je debilita, pokud v eshopu nevidím poštovné před zadáváním údajů tak odcházím...to bude asi ten důvod proč lidi odchází po vyplnění údajů, zjistí kolik stojí pošta...

    epacket...to je jako co? doba dodání měsíc jako z aliexpresu a bez jakékoliv garance nebo sledování balíku...?

    osobně se divím i těm 3-4 objednávkám denně

  7. 30 USD za shipping, to si nekdo koupi? :D e-packet nevim co je, tak nedavam, zadna vysvetlivka tam neni.

  8. Citace Původně odeslal tallpa Zobrazit příspěvek
    no osobně bych taky nenakoupil, nějaká firma z honkongu, telefonní číslo do čr (to je asi jako by čech našel na eshopu telefon do bruneje), celkově nevěrohodný, nemožnost přepnout na češtinu, normální čech nenakoupí už jen z toho důvodu že to neprovozuje česká firma...ale asi máte celosvětové ambice...mám nastavenou CZK a v košíku je to v USD

    "Calculated at next step" je debilita, pokud v eshopu nevidím poštovné před zadáváním údajů tak odcházím...to bude asi ten důvod proč lidi odchází po vyplnění údajů, zjistí kolik stojí pošta...

    epacket...to je jako co? doba dodání měsíc jako z aliexpresu a bez jakékoliv garance nebo sledování balíku...?

    osobně se divím i těm 3-4 objednávkám denně
    Diky !

    Presne s tim bojuji jak lidem predat informace a kdyz jim je predavam tak aby to bylo co nejvice "stravitelne"

    a) telefon tam je samozrejme cinsky, ceske cislo je jen na WhatsApp - ale dobra pripominka mazu
    b) problem s menou beru - na tom zapracuju ( ale ano nemam vubec ambice na cesky trh )
    c) normální čech nenakoupí už jen z toho důvodu že to neprovozuje česká firma - tohle mne zaujalo velmi. I kdyz mluvim cesky tak jsem prakticky cinan zijici v cine ( i kdyz mam cesky pas ) tak nedokazu posoudit, ale mam pocit ze lide naprosto bezne nakupuji z ali nebo z podobnych webu.
    d) epacket - jasny rozumim ( zkusim nejak lepe zapracovat na tom aby byla viditelna polozka shipping )

    Diky za feedback !!!!

    ---------- Příspěvek doplněn 19.01.2019 v 13:05 ----------

    Citace Původně odeslal Coe Zobrazit příspěvek
    30 USD za shipping, to si nekdo koupi? :D e-packet nevim co je, tak nedavam, zadna vysvetlivka tam neni.
    Taky jsem to DHLku rikal jak muzou chtit 30USD za takhle malej balicek, no ale je to tak. Prijdou za trest na buben ! ne ale vazne :) to jsou naklady za DHL s tim ja nic neudelam. Na druhou stranu je tam vzdy moznost dopravy zdarma - ale beru viz prispevek nahore, zkusim to nejak lepe vysvetlit o co jde.

  9. Tak na čechy se asi nemiři?
    Nebudu rešit sortiment, z toho jsem už vyrostl (ale dřív jsem nosival, tak že tady krytika není a ni cena mi nepřipadá vysoká) ale:
    1.) naprosté minimum čechu by tam koupilo, však neni tam čeština (to že češi kupuji na alii a DX, je něco jiného to je velký portal a vyapdá solidně tohle vzhledově neni uplně solidní dojme a defakto uplně stejně jak podvodné eshopy)
    2.) sídlo v HK a žadné tel číslo
    3.) nevidím cenu poštovného, ale pokud jak píši kluci nahoře 30 USD tak je to šileně moc a radši bych šel kdekoliv jinde
    4.) nevidím zdali je cena s DPH? (předpokladám že neni bez DPH, tak že pokud nahodně vyberou na celnici tak plus 21% DPH a clo)
    5.) doba dodání, malo kdo chce čekat 2-3 tydny než to možna přijde z číny, když o dejem tomu 100 Kč navic to koupim bezpečně v českém eshopu a to nepočítam poštovné.


    Tohle byli názory z pohledu čecha, ale věřím že velmi podobně to uvidí aj francouz/němec ale i amik (jen jen bude mit rodný jazyk, ovšem zas na vyber bude mraky konkurence kde muže jit)

    celkově se divím i tomu málo počtu lidí co nakupuje a krom ne moc prijmených dojmu z eshopu vidím hlavní problem poštovné 30 USD to prostě nelze akceptovat a u těch cen v eshopu bych vzhledem k tomu že to jde z činy a nizka duveryhodnost eshopu tak poštovně zdarma (bez nevyšovaní ceny produktu a nechat ceny jak jsou nyní, jinak to nema smysl a každy radši koupi na ali nebo spíše českém eshopu)

  10. Citace Původně odeslal Venturi Zobrazit příspěvek
    Tak na čechy se asi nemiři?
    Nebudu rešit sortiment, z toho jsem už vyrostl (ale dřív jsem nosival, tak že tady krytika není a ni cena mi nepřipadá vysoká) ale:
    1.) naprosté minimum čechu by tam koupilo, však neni tam čeština (to že češi kupuji na alii a DX, je něco jiného to je velký portal a vyapdá solidně tohle vzhledově neni uplně solidní dojme a defakto uplně stejně jak podvodné eshopy)
    2.) sídlo v HK a žadné tel číslo
    3.) nevidím cenu poštovného, ale pokud jak píši kluci nahoře 30 USD tak je to šileně moc a radši bych šel kdekoliv jinde
    4.) nevidím zdali je cena s DPH? (předpokladám že neni bez DPH, tak že pokud nahodně vyberou na celnici tak plus 21% DPH a clo)
    5.) doba dodání, malo kdo chce čekat 2-3 tydny než to možna přijde z číny, když o dejem tomu 100 Kč navic to koupim bezpečně v českém eshopu a to nepočítam poštovné.


    Tohle byli názory z pohledu čecha, ale věřím že velmi podobně to uvidí aj francouz/němec ale i amik (jen jen bude mit rodný jazyk, ovšem zas na vyber bude mraky konkurence kde muže jit)

    celkově se divím i tomu málo počtu lidí co nakupuje a krom ne moc prijmených dojmu z eshopu vidím hlavní problem poštovné 30 USD to prostě nelze akceptovat a u těch cen v eshopu bych vzhledem k tomu že to jde z činy a nizka duveryhodnost eshopu tak poštovně zdarma (bez nevyšovaní ceny produktu a nechat ceny jak jsou nyní, jinak to nema smysl a každy radši koupi na ali nebo spíše českém eshopu)
    1) diky za nazor
    2) v sekci Contact us cislo je - nevim jak ho mam jeste vic zviditelnit, navic je kdykoliv dostupny online chat, email ... vse je v kontaktech, ja fakt nevim kam to mam jeste dat :(
    3) cena za postovne je zdarma - pokud si chces nechat poslat rychle ( DHL ) tak je to dle vahy - zkousim preformulovat na zaklade feedbacku zde
    4) pokud toho neobjednas kontejner tak to celnik neresi - diky za nazor
    5) diky za nazor

    ne moc prijmených dojmu z eshopu - muzes mne prosim rict co ti vadi ? Produkty, grafika nebo to ze je to v anglictine ? Diky

  11. Kdyý se podíváš na facebooku tak najdi skupiny Aliexpress cz/sk za 2roky vyrostala asi o 100k lidí, takže zájem o nakupování ze zahraničí byl byl ALE drtivá většina tam zápasí právě s tou angličtinou (dle postů soudě) a milují nízké ceny. Tvůh eshop vypadá slušně ovšem na první pohled to neni úplně nejlevnější a zkrátka to nen v cz, což v době poměrně masivní reklamní kampaně na wish.com který je v cz, je prostě problém. Dále spousta lidi kteří nakupují v zahraničí má velký strach aby o své peníze nepřišli, takže se jim musí hned od prvního otevření webu vtloukat do palice to, že u tebe nic neriskují z toho a toho důvodu, že není problém reklamace. Apeluj na poštovný zdarma a pokus se svůj náklad na toto schovat do ceny výrobku, to dhl bych dal uplně pryč. A možná než střílet reklamu na instagramu tak si dej propagaci na fejsu a zaciílit na členy tý český skupiny.
    Naposledy upravil MarvinDela : 19.01.2019 v 15:12

  12. Ak to mienite seriozne rozbehnut, tak to bude vyzadovat analyzu navstevnosti, eshopu aj biznisu vratane cisel v pozadi a minimalne A/B a user testovanie. Je to urcite na dlhsie a isto nie lacna zalezitost. Na zaklade rad z fora mozno zvysite nasobne, ale vy ju potrebujete zvysit radovo.

  13. vsem dekuji za podnetne nazory

    no a ted k veci - cely problem ma sve velice jednoduche reseni. Shopify mne zablokovalo nativni platebni branu - o teto situaci mne informovalo pres email a tento padl do spamu. Ja v blahe nevedomosti, ze je vse funkcni vubec neresil jestli treba neni problem s platbou. Nekolik zakazniku prolezlo pres PayPal ( ktery nadale funguje ), ale standardni zakaznik ktery se snazil zaplatit kartou proste failnul ( proto byla ta cesta add to cart, checkout a pak nic ) - jenom za dnesek na tomto bode "umrelo" nekolik desitek lidi.

    samozrejme nizky konverzni kurz je zpusoben i spatnym vedenim kampane ( kde je co zlepsovat - a urcie zlepsovat budu ) ale main fail je v tom ze se proste za zbozi nedalo zaplatit :)

    Pekny zbytek vsem

  14. Jen rozvinu váš názor že celník neřeší pokud to není kontejner. Pokud někdo něco posílá pravidelně tak chtějí i za malé částky clo. Tak to je v Německu. A kolem roku 2020 bude zavedeno DPH a clo na všechny zásilky v jaké koliv ceně.

  15. No tak hlavně prodáváš padělky, to by mohl být ten problém.
    Hlavně mi prosím neříkej, že věci Supreme jsou originál. :)

  16. "pokud toho neobjednas kontejner tak to celnik neresi - diky za nazor"

    Nevím, jak jsi na to přišel. To je nesmysl. Počítej s tím, že X lidí to DPH platit bude...

    Můžou ti to i zabavit - Supreme, Gucci atd., co nabízíš, nevidělo originál ani z rychlíku.

Hostujeme u Server powered by TELE3