Kto nam vytvori eshopy v 3. krajinach s API napojenim na dodavatela?
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

E-shopy - přehlednost a množství zboží

  1. Dobrý den,
    rád bych se zeptal zdejších provozovatelů, případně pozorovatelů e-shopů na názor. Zajímají mně vaše pohledy na následující situace z pohledu provozovatele e-shopu (chovatelství)

    1) Přehlednost zboží : máme například 4 druhy napáječek, 5 druhů krmítek a tak dále. Každé z nich má ještě vlastní varianty (velikost, objem, délka, ...) - dávali by jste tyto produkty jako každý zvlášť (např 4 produkty každý 3 velikosti jako 12 samostatných produktů) nebo tak aby byl jeden druh vždy jen jedno na webu a dalo se vybírat dle variant toho produktu.

    2) Množství zboží : šli by jste cestou úzkého sortimentu zboží (a tedy i minimum dodavatelů) s tím, že máte dobrý přehled o zboží, pravidelné odběry, většinu zboží skladem. Nebo spíš cestou nabrat co nejvíc dodavatelů, tisícky produktů a čekat co se chytne ?

    3) Vyřazování zboží : dejme tomu, že máte produkt, který se za 2 roky neprodal ani jednou. Produkt je od dodavatele, od kterého běžně odebíráte zboží (každý týden), má ho skladem, v případě zákaznické objednávky není problém doobjednat - ale "pŕekáží" na e-shopu a zatím nikdo neprojevil zájem. Ponechat toto zboží "kdyby náhodou", nebo uvolnit místo jiným produktům ?

    Děkuji za názory

    P.S.: Nechci rady, jak to dělat a řešit v mém případě, máme to už téměř na 100% rozhodnuté. Zajímají mně ale i ostatní pohledy a názory na tyto témata.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. 1) Jako zákazník mam radši varianty, nechci se přebírat tunou stejných výrobků a fotek, kde možná uvidím rozdíl v popisu nebo názvu zboží
    2) Záleží jak to chce člověk provozovat. S tisíce produkty točíte jen peníze a nemáte absolutně šajna o tom co vám půjde pod rukama. S menším portfoliem budete vědět mnohem lépe co prodáváte, budete to moci využít ve váš prospěch -> zákaznický servis, recenze produktu, vlastní popisy

    S posledním bodem moc nechci radit, to si rád přečtu co napíšou ostatní :-)

  4. ad1) varianty, specifikace a dobře nastavené filtry
    ad2) na rozhodnutí každého soudruha... to spíše souvisí s podnikatelským záměrem - za mě osobně spíše speciálka, tedy méně zboží s perfektní podporou
    ad3) nevím, nikdy jsem nepotřeboval řešit - souvisí s bodem 2

  5. 1. no já to měl původně na varianty, teď se snažím o každý zvlášť. Protože mě osobně je příjemnější, vidím ihned fotku jako to vypadá a nemusím je složitěji hledat (barva, vzhled)
    2. snažil jsem se hodně koupit abych toho měl dost na skladě. pak jsem zjistil že mě toho půlka leží a prodává se pomalu
    3. navazuji na bod 2. Zlevním, prodám a už nekupuji :), ale zase mám zboží co mě leželo a na vánoce se vyprodalo i bez slev

  6. 1) každý zvlášť
    2) úzký sortiment > specializovat se
    3) osobně jsem v eshopu dost položek třeba po roce neprodeje vyhodil, ale nakonec se stejně někdo najde kdo to chce, takže teď bych to dělal jen výjimečně

Hostujeme u Server powered by TELE3