Wildcard HTTPS certifikát zdarma ku každej doméne
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Česká pošta - vážíte balíky?

  1. Zajímalo by mne jestli vážíte balíky pro poštu a kolik je za to sleva? Mne tenkrát nabízeli 2 Kč slevu na balík za vážení, což se ale díky té ztrátě času nevyplatí, protože na to nestačí pouze skladník, který by to napsal na etiketu tu váhu ale musí se to zadat i do systému.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Dobrý den,

    vážit balíky se u ČP vyplácí, jak u kterého zákazníka dala ČP slevu 1 - 2 Kč / zásilka (nikoli balík). Pokud používáte PodáníOnline, pak je časová ztráta vysoká. Pokud ale používáte sofistikovanější software (např. náš LabelPrinter - http://www.labelprinter.cz/), který dokáže při kliknutí na Tisk automaticky načíst hodnoty z váhy (případně i procesně jiné způsoby automatického vážení), je již sleva zajímavá.
    U ostatních přepravců je to trochu složitější, ale např. u PPL se u několika našich zákazníků dala vyhádat plošná sleva na rok dopředu pro případ, kdy budou balíky váženy s max. odchylkou +-5% hmotnosti. Odesílají ale tisícovky balíků denně.

  4. Dobrý den, kolik to stojí?

  5. Každý měsíc je to jiné, v přesné závislosti na počtu podávaných balíků všech přepravců, takže platíte vždy pouze za to, co opravdu odešlete. Prosím, kontaktujte naše pracovníky pomocí webu nebo emailu info@diamondsoftware.cz a rovnou napište průměrný počet balíků a požadované přepravce. V ideálním případě zašlete i informaci, s jakým informačním systémem by jste to potřeboval propojit (např. Pohoda, K2, nebo jen eshop).

  6. To bych musel tento Váš systém odkoupit pro 2 eshopy, do žádného pronájmu podle počtu odesílaných balíků bych nikdy nešel, abych zasílal někomu má data o počtu odeslaných zásilek a jiné údaje to ani náhodou. Sorry

  7. I když má zákazník několik eshopů, sčítáme počty balíků dohromady, aby zákazník platil méně. Je to jediný rozumný parametr, kterým lze řídit fakturaci a dosahovat vysoké časové úspory při rozumných nákladech.
    Samozřejmě se dá domluvit individuální přístup ke konkrétnímu zákazníkovi, aby neměl obavy ze zneužívání dat, ale naši klienti s tím problém už 6 let nemají (i konkurence tato data vyhodnocuje).
    Krom počtu balíků a chybových stavů programu nepřijímáme žádná další zákaznická data, vše může zůstat a běžet pouze ve Vašem vlastním prostředí.

    V čem konkrétně Vám vadí odesílání počtu balíků obchodnímu partnerovi (abychom o tom mohli s kolegy pouvažovat), když by poměrně jednoduše mohla i Vaše konkurence zjistit počty Vašich zakázek např. z čísel jimi vytvořených fiktivních objednávek?

Hostujeme u Server powered by TELE3