Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Aha-te.cz dětské zboží – e-shop

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 1. 1. 2019
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
E-shop k prodeji kvůli časové náročnosti, která je vyšší než byl předpoklad a byrokracie v ČR je pro neznalé dost ubíjející. Jednalo se o první pokus s tímto stylem podnikání.
Běží na shoptetu v nejvyšším tarifu, propojení na dodavatele, který posílá všechny objednávky, vy se jen budete starat o marketing, komunikaci se zákazníkem a akce na webu.
E-shop je aktuálně založený a propojený s:
- Heureka + zbozi.cz
- Facebook
- Google Ads + Merchants centrum
- Sklik
- Mailchimp
- Google Analytics + Search Console
Sortiment se celkem dobře prodává, konverzní poměr byl v průměru 1,6 %. 80 % návštěvnosti bylo z PPC, organik se rozvíjí pomalu, ale je tam nárůst, stačí věnovat odhadem 16 - 24 hodin času k natextování hlavních kategorií a brzy se to projeví na výrazném růstu návštěvnosti i konverzí.
Měsíční obrat při použití jen PPC a pár příspěvků na FB okolo 60 000 Kč. Průměrná marže 10 %, náklady na kampaně byly vždy okolo 18 - 20 %. V posledních týdnech se snižovaly, převážně běžely Google nákupy, které fungují na automatické strategii ROAS, bude možné se dostat při zajímavém objemu i na PNO 10 %. Při nižším PNO by objem byl hodně nízký.
Vzhledem k tomu, že při vyšším obratu, který dodavateli přinesete budete mít vyšší marži, hodí se PPC kampaně optimalizovat na úrovni marže a zisk dolovat na SEO optimalizaci, sociálních sítích a mailingu.
Zbožové srovnávače se nepodařilo pořádně rozběhnout (chtělo by to vyšší časosovu investici, nebo zkušeného specialistu).
Výhled byl takový, že do 6 měsíců se obrat dostane na 90 - 120 000 Kč, v tomto objemu by e-shop měl být v drobném zisku. Je potřeba tomu ale dát čas, který nemáme.
Časová náročnost na převzetí (jedním ferdou mravencem).
- dokončení textací hlavních kategorií na webu kvůli SEO a lidem - 16 - 24h a pak pokračovat jak to půjde.
- denní odbavení dotazů zákazníků a případná komunikace s dodavatelem při nějaké problému 0,7 - 1,5 h
+ pro rozvoj kriticky důležité přidání alespoň malého blogu, komunikace na soc sítích (FB a časem přidat IG), udělat nějaké soutěže a získat více kontaktů pro mailing denně cca 2 - 2,5h
Měsíční náklady:
Shoptet - 3500 Kč
Reklama - podle toho jak si nastavíte :), aktuálně to bylo 6 - 14 000 Kč.
Aktuálně tedy ztráta cca 4 000 Kč za minulý měsíc. Předpokládaná návratnost investice v horizontu cca 4 - 8 měsíců, podle toho jak se do toho opřete.
Cena je opravdu symbolická, vzhledem k časové investici na propojení, nastavení e-shopu a spuštění i co se týká aktuálně přivedených zákazníků, kteřé můžete znovu oslovit mailingem již zadarmo.
Na dotaz doplním případné informace a screeny z GA.
21 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 1. 1. 2019
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E