Workshop FORPSI Cloud rozptýlí vaše obavy z použití cloudu
Zobrazují se odpovědi 1 až 1 z 1

Aha-te.cz dětské zboží - e-shop

Přátelská zpráva
Loading...
Vyvolávací cena: 5 000  Kč
Historie příhozů: Žádné příhozy
  1. E-shop k prodeji kvůli časové náročnosti, která je vyšší než byl předpoklad a byrokracie v ČR je pro neznalé dost ubíjející. Jednalo se o první pokus s tímto stylem podnikání.

    Běží na shoptetu v nejvyšším tarifu, propojení na dodavatele, který posílá všechny objednávky, vy se jen budete starat o marketing, komunikaci se zákazníkem a akce na webu.

    E-shop je aktuálně založený a propojený s:
    - Heureka + zbozi.cz
    - Facebook
    - Google Ads + Merchants centrum
    - Sklik
    - Mailchimp
    - Google Analytics + Search Console

    Sortiment se celkem dobře prodává, konverzní poměr byl v průměru 1,6 %. 80 % návštěvnosti bylo z PPC, organik se rozvíjí pomalu, ale je tam nárůst, stačí věnovat odhadem 16 - 24 hodin času k natextování hlavních kategorií a brzy se to projeví na výrazném růstu návštěvnosti i konverzí.

    Měsíční obrat při použití jen PPC a pár příspěvků na FB okolo 60 000 Kč. Průměrná marže 10 %, náklady na kampaně byly vždy okolo 18 - 20 %. V posledních týdnech se snižovaly, převážně běžely Google nákupy, které fungují na automatické strategii ROAS, bude možné se dostat při zajímavém objemu i na PNO 10 %. Při nižším PNO by objem byl hodně nízký.

    Vzhledem k tomu, že při vyšším obratu, který dodavateli přinesete budete mít vyšší marži, hodí se PPC kampaně optimalizovat na úrovni marže a zisk dolovat na SEO optimalizaci, sociálních sítích a mailingu.

    Zbožové srovnávače se nepodařilo pořádně rozběhnout (chtělo by to vyšší časosovu investici, nebo zkušeného specialistu).

    Výhled byl takový, že do 6 měsíců se obrat dostane na 90 - 120 000 Kč, v tomto objemu by e-shop měl být v drobném zisku. Je potřeba tomu ale dát čas, který nemáme.
    Časová náročnost na převzetí (jedním ferdou mravencem).
    - dokončení textací hlavních kategorií na webu kvůli SEO a lidem - 16 - 24h a pak pokračovat jak to půjde.
    - denní odbavení dotazů zákazníků a případná komunikace s dodavatelem při nějaké problému 0,7 - 1,5 h
    + pro rozvoj kriticky důležité přidání alespoň malého blogu, komunikace na soc sítích (FB a časem přidat IG), udělat nějaké soutěže a získat více kontaktů pro mailing denně cca 2 - 2,5h

    Měsíční náklady:
    Shoptet - 3500 Kč
    Reklama - podle toho jak si nastavíte :), aktuálně to bylo 6 - 14 000 Kč.
    Aktuálně tedy ztráta cca 4 000 Kč za minulý měsíc. Předpokládaná návratnost investice v horizontu cca 4 - 8 měsíců, podle toho jak se do toho opřete.

    Cena je opravdu symbolická, vzhledem k časové investici na propojení, nastavení e-shopu a spuštění i co se týká aktuálně přivedených zákazníků, kteřé můžete znovu oslovit mailingem již zadarmo.
    Na dotaz doplním případné informace a screeny z GA.

Hostujeme u Server powered by TELE3