Wildcard HTTPS certifikát zdarma ku každej doméne
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 10

Eshop nebo firemni web pro zboží ve stavebnictvi?

  1. Ahoj,
    rada bych znala vas nazor.
    Zvazuji jestli mam vytvorit eshop nebo ''jen'' firemni web.
    Jedna se o velice specificke zbozi ve stavebnictvi. Predpokladam, ze pujde tak o jednu objednavku za mesic na zacatku, pozdeji se mozna dostanu k 10 objednavkam za mesic, ale to vidim jako top kvuli te urcite specifikaci. Celkem je na vyber tak z cca 500 produktu.
    Ma cenu kvuli toho zakladat eshop ? Nebo to resit pres poptavkovy formular na firemnim webu?
    Jak to vydite s naklady na seo optimalizaci u kazde z moznosti a celkove s naklady na vytvoreni firemnich stranek ?
    Pokud by se jednalo o eshop, tak zvazuji Shoptet.

    Diky za nazory 😀

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Web bude radove levnejsi nez eshop, ale zase budes muset mit nejakej vlastni system na objednavky, coz u max 10 objednavek mesic asi neni problem.

    Naklady zalezi na pozadavcich, muze to stat 10 000 Kc, ale klidne i €.

    U SEO je docela jedno, zda je to eshop nebo web.

  4. poptávkový formulář je k ničemu, lidi chtěj nakupovat, né poptávat...za mě eshop

  5. Zrovna u stavebnictví záleží asi co to je za zboží. A pokud je to pro firmy, tak ty na eshopu kupovat nebudou a objednají si to jinak (stejně má každá firma jinou cenu). Málo informací si myslím.

  6. Tak zatim to vypada 50/50 ...
    @Steeta, budou nakupovat vylucne jen firmy.
    Komunikovala jsem primo z vyrobcem v zahranici a zatim to tady nikdo nedela, takze jinde to objednat nepujde.

    Ze zacatku si myslim, ze by stacil asi jen firemni web, ktery bude slozit jako osveta a ziskani podvedomi a potom asi najet na eshop, ale zase na druhou stranu se mi nechce 2x investovat do webu a sea ...
    Takze hned eshop? a osvetu delat pres blog a budovat tim navstevnost ?
    Jestli dam za firemni stranky 10 + tis anebo 24 za rok za eshop se vsim vsudy ... to uz neni zase tak velky rozdil ...
    Porad vaham :-)

  7. Teď řešil podobné dilema jeden můj klient. Ve stejném, nebo spíše podobném oboru. Resume je takové: pokud to bude B2B, pak eshop nemá cenu při tom počtu objednávek (nebo až časem kvůli zjednodušení vašich procesů)... Pokud to bude B2C, pak bych eshop udělal, byť to nebude hlavní prodejní kanál - zákazníci dostanou alespoň rámcovou představu o ceně, a následně se specifikace zboží a tím i jeho konečná cena stejně dořeší po telefonu, e-mailu apod.

  8. A co si udělat oba dva i eshop i firemní web...a blog si udělejte vlastní na tom firemním webu a propojte to.

  9. Pokud se jedna o hotove a pesne definovane zbozi bude lepsi eshop (klidne zjednoduseny)

  10. Citace Původně odeslal PetrGargulák Zobrazit příspěvek
    A co si udělat oba dva i eshop i firemní web...a blog si udělejte vlastní na tom firemním webu a propojte to.
    Omlouvam se, ale jaka je vyhoda mit oboji ?
    Ja to chapu tak, ze byde asi lepsi se soustredit jen na jednu vec a delat ji poradne nez 2 na pul. Anebo mi neco unika ?
    Soustredit se jen na firemni web a pak v pripade zajmu je prenest do eshopu ?

    Nejaka nevyhoda mit blog primo u eshopu?

  11. Eshop muze byt soucasti toho webu, stejne jako blog.

Hostujeme u Server powered by TELE3