Kvalitní hosting pro WordPress [WP3]
Zobrazují se odpovědi 1 až 26 z 26

Omylem odesláne jiné zboží. Zákazník se ozval po měsíci.

  1. Zdravím,

    chci se zeptat na váš pohled, popř. co by jste dělali.

    Na začátku listopadu jsme obdrželi objednávku na "hoverboard". Objednávka byla odeslána, vše ok.
    Dnes přišel email, že jsme podvodnici, jde nám jen o peníze, atd.., protože jsme odeslali jiný hoverboard, který byl jako dárek a prý syn měl ubrečené Vánoce protože se mu nelíbila barva....

    Objednávka byla odeslána a doručena na začátku listopadu :D

    Napsal jsem sice, že zboží vyměníme a pokud nebude skladem, tak vrátíme peníze, ale zajímá mě co by jste dělali vy.

    Mohl bych ji např. poslat do háje, že si to za měsíc nedokázala zkontrolovat? Hlavně když jde o "dárek který váží kolem 10kg".

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Pokud se rozbrečí kvůli blbé barvě a obzvlášť pokud se nejednalo o holčičí odstín, tak bych doporučil rodičům změnit způsob výchovy :-D.

  4. Citace Původně odeslal filipsedivy Zobrazit příspěvek
    Pokud se rozbrečí kvůli blbé barvě a obzvlášť pokud se nejednalo o holčičí odstín, tak bych doporučil rodičům změnit způsob výchovy :-D.
    To bylo pravě to co mě nejvíce rozesmálo, jak se snaží tlačit na city tim čim by neměla :D

  5. Podívejte se na to i z jiné stránky. Prostě si někdo něco objedná ono to příjde a hodí to do rohu - nemá čas a neřeší dárek dál. Pak to 23 otevře a řekne uvidíme snad to projde pod stromem. No a neprošlo. A jejich mail o podvodnících bych bral z rezervou - evidetní emoce za nepovedených Vánoc zdřejmě.

    Tohle co popisujete je na západě úplně běžné. Měl jsem tu možnost vidět co Němečtí zákazníci dokáží reklamovat v xxllutz po 6 měsících na dřevěné skříňce se dřevo “rozjelo” udělala se malá prasklina, cca 2 milimetry a okamžitě reklamace. A nikdo to neřeší prostě zákazník na prvním místě...

  6. Nabídl bych výměnu, vrácení peněz s dotazem, proč to z jejich strany nebylo zkontrolováno při převzetí. :)

  7. Polovinu darku jsem otevrel oar tydnu po doruceni pri hromadnem baleni. To bude bezne. Pokud by prislo neco jineho budu nastvany na eshop ze udelali chybu a vynadam si ze priste to otevru hned. Poslu info eshopu a budu ocekavat ze mi doda spravny kus ci vrati penize pokud uz nema a posle si kuryra pro tento produkt. A vsichni jsme spokojeni.

    Ze nekdo vypeni do nedobrych emoci holt patri k veci.

  8. Citace Původně odeslal filipsedivy Zobrazit příspěvek
    Pokud se rozbrečí kvůli blbé barvě a obzvlášť pokud se nejednalo o holčičí odstín, tak bych doporučil rodičům změnit způsob výchovy :-D.
    Ty asi nemáš děti, co ?

  9. Neřešte, že to otevřeli po měsíci... prvotní problém vznikl u Vás, tedy bych to řešil jak píšete, výměnou zboží, nebo pokud to nebude možné, vrácením peněz. To, že se jednalo o balík 10kg bych neřešil, do háje bych ji taky neposílal. Ikdyž ji do háje poslat můžete, je otázkou jak se obecně chcete chovat ke klientům a lidem obecně. Já bych to řešil tak, aby byla spokojená, tzn. bych jí nabídl i úhradu jejího poštovného a k tomu novému pak dal nějaký dárek, drobnost která mi leží na skladě... proč? Protože by mi to přišlo správné, protože výdělek není vždy to nejdůležitejší, a protože to celé u nich doma vzniklou chybou v mé firmě, ... no a tu chybu bych řešil taky, aby se to nestávalo. Když někdo neví jak se zachovat, tak radím... zkuste se otočit na druhou stranu, jak by jste chtěli, nebo jak by jste očekávali, že se k vám ten dodavatel zachoval... a máte to :) A pokud i tak se rozhodnote ji poslat do háje, tak se prosím pak nerozčilujte až někdo vydrbe s váma nebo s někým z vaší rodiny jen kvůli tomu, že může a že je v právu, ikdyž vám to přijde jakkoliv nelogické nebo neetické :) :) :) :)

  10. Proč by obchod neměl řešit, nebo se aspoň pozastavit nad tím, ze zákazník si balíček překontroloval měsíc po obdržení. Přesně od toho je tady něco jako 14 denní ochrana spotřebitele, ve které si to mají překontrolovat a případné nesrovnalosti s obchodem řešit... Padla tu myšlenka, že o Vánocích mají lidé spoustu balíčků atd atd, no tak ale úplně stejně je to přeci i u obchodů, tudíž chyba se samozřejmě stát může. Vyřešit si to zákaznice v zákonné lhůtě nemusela mít zkažené Vánoce :D, ale to už je opravdu pouze jen a její chyba. Jako prodejce bych samozřejmě zareagoval výměnou i třeba lehce nadstandardním přístupem při řešení vzniklého problému, ale mám dojem že tu všichni jsou na straně zákazníka, asi jste nějak v rámci Vánoc trochu vyměkli :D

  11. Citace Původně odeslal xakrurychle Zobrazit příspěvek
    Proč by obchod neměl řešit, nebo se aspoň pozastavit nad tím, ze zákazník si balíček překontroloval měsíc po obdržení. Přesně od toho je tady něco jako 14 denní ochrana spotřebitele, ve které si to mají překontrolovat a případné nesrovnalosti s obchodem řešit... Padla tu myšlenka, že o Vánocích mají lidé spoustu balíčků atd atd, no tak ale úplně stejně je to přeci i u obchodů, tudíž chyba se samozřejmě stát může. Vyřešit si to zákaznice v zákonné lhůtě nemusela mít zkažené Vánoce :D, ale to už je opravdu pouze jen a její chyba. Jako prodejce bych samozřejmě zareagoval výměnou i třeba lehce nadstandardním přístupem při řešení vzniklého problému, ale mám dojem že tu všichni jsou na straně zákazníka, asi jste nějak v rámci Vánoc trochu vyměkli :D
    14 dnu je tu na vyzkouseni a vraceni ne na kontrolu. Na tu jsou tu dva roky. Zakaznik nema zadnou povinnost si cokoli hned kontrolovat a nekze si to nijak vynucovat. Pokud na chybne dodane zbozi prijde pozdeji porad je ve stejne situaci jako hned orvni den a tedy prodejce musi na sve naklady sjednat napravu. Takze zadny nadstandardni pristup neni treba plne staci na sve naklady vymenit ci umoznit odstoupit pokud jiz neni mizna vymena.
    Ono porad tady mame i rizsirenou lhutu 6 mesicu kde je dukazni bremeno na strane prodejce (drive znamy rozpor s kupni smlouvou).

  12. Asi bude nejlepsi zatnout zuby a vymenit. Jinak mela zadat vymenu nebo odstoupit ve lhute 14 dnu od doruceni. Pokud reklamuje vadu, tak ma 2 roky a ve lhute 6 mesicu je dukazni bremeno na Vas. Pokud tedy chce vymenu, nebo odstoupit, tak uz je po lhute 14 dnu a vyhovel bych s tim, ze si zaplati dopravu. Tak to resim ja a vzdy souhlasi. Jinak nema narok.

  13. Citace Původně odeslal Oxlox Zobrazit příspěvek
    Asi bude nejlepsi zatnout zuby a vymenit. Jinak mela zadat vymenu nebo odstoupit ve lhute 14 dnu od doruceni. Pokud reklamuje vadu, tak ma 2 roky a ve lhute 6 mesicu je dukazni bremeno na Vas. Pokud tedy chce vymenu, nebo odstoupit, tak uz je po lhute 14 dnu a vyhovel bych s tim, ze si zaplati dopravu. Tak to resim ja a vzdy souhlasi. Jinak nema narok.
    Co to je za nesmysl. Vy mate dodat zbozi a zakaznik zaplatit. Pokud dodate jine pak mate na sve nakady dodat spravne. Zadna lhuta 14 dnu pro toto neexistuje. Ani tech sest mesicu tam je jen obracene dukazni bremeno.

    Samozrejme pokud by pozadovala odstoupeni a je po lhute tak byste jiz mohl rezim nastavit smluvni.

  14. Z dotazu nemi jasne co zakaznik pozaduje. Pouze pise ze diteti se nelibi barva. Tak at reklamuje barvu se vsemi naroky. Nemuze ale zadat vymenu nebo odstoupeni - je po lhute 14 dnu. Pokud mate jiny nazor, uedte pravni predpis ktery vam da za pravdu.

  15. Citace Původně odeslal Oxlox Zobrazit příspěvek
    Z dotazu nemi jasne co zakaznik pozaduje. Pouze pise ze diteti se nelibi barva. Tak at reklamuje barvu se vsemi naroky. Nemuze ale zadat vymenu nebo odstoupeni - je po lhute 14 dnu. Pokud mate jiny nazor, uedte pravni predpis ktery vam da za pravdu.
    Ja to pochopil tak ze chtel modrou a dostali treba cervenou tam zadne lhuty nejsou a je treba vymenit a dodat spravne.

    Pokud objednal modrou dostal modrou a nelibi se mu jen, pak mate samozrejme pravdu.

  16. Citace Původně odeslal filipsedivy Zobrazit příspěvek
    Pokud se rozbrečí kvůli blbé barvě a obzvlášť pokud se nejednalo o holčičí odstín, tak bych doporučil rodičům změnit způsob výchovy :-D.
    To vypadá, že za pár let bude paní řešit větší problém. Že syn si přál panenku a ne autíčko :-)
    Smutná doba. Já jako malý bych byl rád, že mám na čem jezdit.

    To samozřejmě neznamená, že obchod pochybil a chybu by měl napravit. Jen jsem si nahlas posteskl.

  17. Citace Původně odeslal helivrt Zobrazit příspěvek
    To vypadá, že za pár let bude paní řešit větší problém. Že syn si přál panenku a ne autíčko :-)
    Smutná doba. Já jako malý bych byl rád, že mám na čem jezdit.
    Až takovou záměnu jsem nemyslel, ale dovedu si ho v budoucnu představit nějak takto


  18. To je jak ja vcera kdyz sem dostal malo ponozek...

  19. Ja letos zadny ponozky, ze bych taky natocil video? :(

  20. Citace Původně odeslal filipsedivy Zobrazit příspěvek
    Až takovou záměnu jsem nemyslel, ale dovedu si ho v budoucnu představit nějak takto

    kluk má celkem talent :) hraje to líp jak ty košťata v Ulici.

  21. Citace Původně odeslal Oxlox Zobrazit příspěvek
    Z dotazu nemi jasne co zakaznik pozaduje. Pouze pise ze diteti se nelibi barva. Tak at reklamuje barvu se vsemi naroky. Nemuze ale zadat vymenu nebo odstoupeni - je po lhute 14 dnu. Pokud mate jiny nazor, uedte pravni predpis ktery vam da za pravdu.
    Od tebe bych chtel nakupovat, hele, bych te trochu proskolil v “predpisech” :)))

  22. Tak nakup, hele...

  23. A posles mi neco jinyho, nez sem si objednal?

  24. Samozrejme :-)

  25. Ja to vidim sam u sebe teď jsem si kupoval IMac a original zabaleny byl v kufru v autě 3 týdny , nebo nam volali lidi taky po mesici ze maj spatne zaslane zbozi , maj to jako darek nepospichaji s otviranim , okamzite jsme poslali nahradu aby se to stihlo do vanoc .

  26. absolutně nechápu co tady tazatel řeší, my když náhodou uděláme chybu, tak to obratem napravíme i kdyby to bylo po třech měsících a vůbec to neřešíme, jak může někdo s takovým myšlením vůbec podnikat, nelze přeci přenášet zodpovědnost za svoje chyby na zákazníka...

  27. Jak jsem psál, samozřejmě jsem nabídl výměnu nebo vrácení peněz pokud nebude skladem. Ale fakt je mi divné, že si toho všimla až po Vánocích.
    Ale prostě mi příjde divné, že si to vůbec nezkontrolovala, když se ji to doma válelo konkrétně měsíc a deset dnů :D

Hostujeme u Server powered by TELE3