Prodej projektů Duchod.cz, Duchodova-Reforma.cz a doména MojeFinance.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 26 z 26

Přepravní společnost Geis váží špatně balíky

  1. Zdravím,
    stala se mi taková nepříjemná věc, kterou teď řeším reklamací u společnosti Geis. Špatně mi váží balíky, přišel jsem na to náhodou, když nedošle balíček, který vážil necelé kg na výdejní místo z důvodu vysoké váhy a to 13,35 Kg. Včera došla FA, a pro jistotu jsem zkontroloval další zásilky. Našel jsem další 10 zásilek, kde byla hmotnost přemrštěná. Např. zásilka, která vážila ma 0,5 Kg, tak ji navážili na 29,5 Kg. No a co si budeme vykládat, za každé kg se platí mýto. Není to velká částka, ale teď chci zkontrolovat, i další FA zpět. Jen mě napadlo, zda si váhu u dopravců z FA kontrolujete a zda nemáte náhodou taky takový problém.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Skoro vsichni to vazi spatne. Jediny kdo to ma snad vzdy spravne je DHL express.

    Kontrolujeme odhadnutou cenu dopravy a cenu uctovanou dopravcem. Taky kontrolujeme zda neuctovali ceny prepravi u ztracenych / znicenych baliku. Zda neuctovali plnou cenu u baliky mimo EU co se vratili z letiste a nevycestovali z CR.

  4. Jde o to, že mají váhy na pásu a když tam pak skladník pouští více balíků aby to měl rychleji hotové ...

  5. Minulý týden, první kontrola a hned blbě. Balík 0,5kg a zaevidovali jako nadváhu s pokutou 250Kč. Po to, co teď dělají budu vše kontrolovat pečlivěji, reklamace vyřizovat, a nenechám jim to zadarmo.

  6. Jak říkám, nejedná se o velké peníze, ale korunka ke korunce atd. Pokud by se našlo víc lidí, tak jestli by nebylo na zvážení podat trestní oznámení. Aby se takových nešvarů do příště vyvarovali přepravci vyvarovali.

  7. Ty reklamace jsou strasne byrokraticke. V podstate to maji vsichni nastavene tak, aby bylo levnejsi nic nereklamovat.

    Aby se s tim dalo nejak bojovat, tak to ted chceme co nejvice zautomatizovat.

  8. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Minulý týden, první kontrola a hned blbě. Balík 0,5kg a zaevidovali jako nadváhu s pokutou 250Kč. Po to, co teď dělají budu vše kontrolovat pečlivěji, reklamace vyřizovat, a nenechám jim to zadarmo.
    Plně souhlasím, ale kontroluj to. Zabere to hromadu času.

  9. Citace Původně odeslal Pavel Cibulka Zobrazit příspěvek
    Ty reklamace jsou strasne byrokraticke. V podstate to maji vsichni nastavene tak, aby bylo levnejsi nic nereklamovat.

    Aby se s tim dalo nejak bojovat, tak to ted chceme co nejvice zautomatizovat.
    Přesně a to je problém. Proto jsme to neřešili, ale teď pokud oni do nás, tak to musíme vrátit, ať to stojí, co to stojí. Takhle to prostě nejde. Už jsem jim psal, ať ty pokuty dávají nulou, pokud nebude překročená procentuelní chybovost a může to jít jako doposud bez byrokracie na obou stranách. Moc tomu nevěřím, ale pokud se něco takového nenastaví, tak si budeme obě strany akorát ubližovat.

  10. No jde spíš o to, jak to zpětně dokázat. Geis je nejhorší věc jak pro přepravce, tak pro odesílatele a příjemce. Jedou čistě na prachy. Třeba DPD má alespoň slušná zázemí a chová se k zaměstnancům a dopravcům jako k lidem. Teď je samozřejmě klasická vánoční špička takže jedou na úkor kvality ještě více.

  11. Jestli Vám to váží také špatně, tak se chci zeptat, jaké máte dopravce?

    ---------- Příspěvek doplněn 07.12.2018 v 09:36 ----------

    Citace Původně odeslal michal731 Zobrazit příspěvek
    No jde spíš o to, jak to zpětně dokázat. Geis je nejhorší věc jak pro přepravce, tak pro odesílatele a příjemce. Jedou čistě na prachy. Třeba DPD má alespoň slušná zázemí a chová se k zaměstnancům a dopravcům jako k lidem. Teď je samozřejmě klasická vánoční špička takže jedou na úkor kvality ještě více.
    S tím nemohu souhlasit. Ono hlavně záleží na řidiči. Já mám s dpd zase špatné zkušenosti. např. dva týdny zpět mi dali balík před dveře a odjeli. Nedali ani vědět. Jinak co se týče dokázání, tak to probléme není. Jsou přece faktury a tam je přesně napsané o jaké zboží se jedná.

  12. Citace Původně odeslal Tomáš88 Zobrazit příspěvek
    Jestli Vám to váží také špatně, tak se chci zeptat, jaké máte dopravce?
    My děláme ten rozvoz pro Geis a DPD. Teď už tedy jen paletovku, balíky jsou za trest. Oni totiž skoro žádní přepravci nemají vlastní auta ale mají smlouvu s dopravci, kteří to pod záštitou přepravky rozváží.

    S tím nemohu souhlasit. Ono hlavně záleží na řidiči. Já mám s dpd zase špatné zkušenosti. např. dva týdny zpět mi dali balík před dveře a odjeli. Nedali ani vědět. Jinak co se týče dokázání, tak to probléme není. Jsou přece faktury a tam je přesně napsané o jaké zboží se jedná.
    To je rozdílná věc. V podstatě jediný zaměstnanec u přepravky je dispečer a skladník. A skladní váží při příjmu balíky. Rozvoz už je pak o řidiči a někdy to jsou střelci, to je pravda.

  13. Citace Původně odeslal michal731 Zobrazit příspěvek
    My děláme ten rozvoz pro Geis a DPD. Teď už tedy jen paletovku, balíky jsou za trest. Oni totiž skoro žádní přepravci nemají vlastní auta ale mají smlouvu s dopravci, kteří to pod záštitou přepravky rozváží.
    jj o tom vím, nedávno jsem se o tom bavil s řidičem co pro Geis jezdí. Říkám mu, že mi zdražili dopravu cca o 20% z důvodu toho, že musí dát víc peněz řidičům. Když jsem se ho na to ptal, zda jim přidali, tak říkal, že vůbec. Spíš naopak, víc práce za stejné peníze.

  14. Citace Původně odeslal Tomáš88 Zobrazit příspěvek
    jj o tom vím, nedávno jsem se o tom bavil s řidičem co pro Geis jezdí. Říkám mu, že mi zdražili dopravu cca o 20% z důvodu toho, že musí dát víc peněz řidičům. Když jsem se ho na to ptal, zda jim přidali, tak říkal, že vůbec. Spíš naopak, víc práce za stejné peníze.
    No u Geisu asi takto. Auta vlastni nemají ale od zákazníka si vezmou palivový příplatek (teď je to 6%) a od dopravců to samé ... chápeme to že? :)))

    Jinak ještě jsou myslím kamery přímo u pásů, které váží balík. Tam by mohlo být vidět, jestli je tam jen jeden nebo jich tam najelo více.

  15. Citace Původně odeslal michal731 Zobrazit příspěvek
    No u Geisu asi takto. Auta vlastni nemají ale od zákazníka si vezmou palivový příplatek (teď je to 6%) a od dopravců to samé ... chápeme to že? :)))

    Jinak ještě jsou myslím kamery přímo u pásů, které váží balík. Tam by mohlo být vidět, jestli je tam jen jeden nebo jich tam najelo více.
    Tak to je hnus velebnosti, takže účtují jednu položku 2x? Je to vůbec zákonné?

  16. Citace Původně odeslal Tomáš88 Zobrazit příspěvek
    Tak to je hnus velebnosti, takže účtují jednu položku 2x? Je to vůbec zákonné?
    Zkuste se jich na to zeptat. Nikdy se nedostanete smysluplnou odpověď. Zkoušel jsem to několikrát. Asi je to na ty služební superby :)

  17. Taky jsem nedávno na dvě chyby narazil. 1kg balík navážili asi jako 25kg.

  18. Citace Původně odeslal Suke Zobrazit příspěvek
    Taky jsem nedávno na dvě chyby narazil. 1kg balík navážili asi jako 25kg.
    vyreklamovali ti to? a co další faktury?

  19. Nam zase PPL vycutovalo baliky Sportisima. Sportisimo pouzilo cisla z nasi ciselne rady. PPL to evidentne nekotroluje...

  20. Zvláštní, pracuji u konkurenční firmy a zvážit balík místo 1 kg na 13 kg je skoro nereálný, navíc každý balík je při vážení vyfocen kamerou, takže není problém zkontrolovat, jestli nebylo balíků na váze více.

  21. Citace Původně odeslal Tomáš88 Zobrazit příspěvek
    vyreklamovali ti to? a co další faktury?
    já jsem na to došel dříve než z faktury, náhodou jsem procházel sledování zásilek a tam jsem si toho všiml, po upozornění to bylo opraveno, faktury procházím jen na rychlo, jestli tam není nějaký zásadní rozdíl

  22. tak mi ted volali omlouvaly se, zpackanou zasilku dají zadarmo a špatně změřené zásilky, cenově opravili. Chyba byla vysvětlena tím, že se skladník opřel o váhu.

  23. Citace Původně odeslal Tomáš88 Zobrazit příspěvek
    tak mi ted volali omlouvaly se, zpackanou zasilku dají zadarmo a špatně změřené zásilky, cenově opravili. Chyba byla vysvětlena tím, že se skladník opřel o váhu.
    Jo, mě zase řekli, že se skladník blbě kouknul a tak tam dal neoprávněně nadrozměr i nad váhu za 500Kč

  24. No a jak se tomu teda bráníte. Zaplatíte fakturu a pak co?

  25. to záleží na obchodních podmínkách. Telefon třeba musíš zaplatit a až potom reklamovat fakturu. Pokud to nemají ošetřené, že máš nejprve zaplatit a potom reklamavat, tak neplatit, to by pak mohli říci, že jsi s fakturou souhlasil. Dnes se to sice už moc nepoužívá, ale nejúčinnější bylo vrácení faktury doporučeným dopisem v den splatnosti s žádostí o novou opravenou fakturu.

  26. Geis nebrat, v práci nám rozbili prakticky každý druhý balík. Ta spolehlivost s nima to je děs běs.

  27. Název:  blbě zabaleno.jpg
Zobrazení: 83
Velikost:  67,3 KB
    Tak třeba dneska jsem dostal informaci, že na tomto balíku je špatně úplně všechno. Rozměry (chápu), špatně zabaleno, přesahy atd. Pokud je takovýto balík úplně v hajzlu. Jestli jim tohle nevezme čtečka, tak už nevím. Prostě začínám z toho šílet :-))

Hostujeme u Server powered by TELE3