Prodej projektu Duchod.cz - cena 665 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 3 z 3

Call centrum - co poptat?

  1. Chtěl bych založit poptávku, ale nevím přesně co poptat a proto bych poprosil o radu.

    Jaké služby a zařízení používáme:
    Používáme VoIP od Odorik + telefony Grandstream GXP 1610
    (https://www.odorik.cz/obchod/kategor...tream-gxp-1610)

    Aktuální stav jak to u nás funguje:
    Nyní funguje tak, že když někdo volá, tak telefony zvoní všem a kdo jej zvedne první, tak hovoří s klientem. Dále máme vytvořené jednoduché hlasové nahrávky a to takové, že když někdo volá mimo pracovní dobu, tak to klienta upozorní a telefon po přehrání upozornění položí. V případě, že telefon v pracovní době nikdo dlouho nezvedá, tak se přehraje hláška, že jsou aktuálně všichni operátoři vytížení.

    Jak bychom si přáli aby to fungovalo:
    Chtěli bychom používat stejnou techniku a využívat i nadále Odorik (není nezbytně nutné, pokud lze převést číslo), navíc bychom ale chtěli:
    1. Abychom si mohli hlasové menu spravovat sami. Nyní to lze i přes účet v Odoriku, ale není to příliš intuitivní a musíme vždycky poprosit podporu.
    2. Chceme začít používat pokročilejší menu, takže když zákazník zavolá, tak aby měl na výběr reklamační oddělení, informace o objendávkách, dotazy apod. Podle toho by byl přepojený na konkrétního operátora.
    3. K bodu 3. se váže i pokročilejší funkce a to aby v případě dotazu na stav objednávky odpověděl automat, informaci by vytáhl z databáze nebo jiných dat.
    4. Statistiky opetároů. Potřebujeme vědět kdo vyřídil nejvíce hovorů apod. Ideálně abychom to mohli tahat do PHP. Call centrum by tedy mělo mít API, nebo SQL databázi z které bychom vše "tahali".
    5. Nastavování aktivních operátorů, takže abych nastavil že nyní budou telefony zvonit například operátorům 1 až 5.
    6. Máme působnost ve více zemích, takže aby šlo v programu (call centru) nastavit více účtů (myslím tím více firem)

    Předpokládám, že většinu funkcí budou mít běžné call centra, až na tahání dat do PHP a přehrání informací automatem po vytažení z nějaké databáze.

    Ideálně kdyby call centrum neběželo u nás, ale někde na jiném serveru (jako pronájem služby).
    Můžete mi doporučit co potat? Mělo by to běžět u nás nebo existuje služba, kterou bychom mohli pronajmout a používat externě (jen by se změnilo nastavení telefonů). Hovorů máme málo, tak do 50 až 100 denně.

    P.S. Nebráníme se ani VPS pouze s call centrem (u nás ve firmě máme jen Win server at tam moc call centrum nechceme).

    Díky.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Zdravím,

    to co potřebujete se jmenuje virtuální ústředna (když to je služba) a nebo si někam nainstalovat asterisk (pro vlastní server).
    Body 2,3,5 a 6 jsou běžné nastavení a bod 4 se dá realizovat tak, že si budete brát data z databáze. Celkově tak max den práce.

    Bod 1 je složitější, není to úplně user frriendly.

    Jako optimální řešení mi přijde VPS + člověk, který vám to nainstaluje, nastaví a bude spravovat. Jaký na to máte rozpočet?

  4. Rozpočet nemáme, rozhodujeme se na základě nabídky a pak si spočítáme návratnost.

    Díval jsem se na Asterisk vs české virtuální ustředny.

    Na Asterisku vidím výhody v tom, že to bude levnějším řešení než pronájem virtuální ústředny. Nevýhodu vidím v tom, že GUI mi nepřipadá ani z daleka tak přehledné jako u placených služeb, musíme se starat o VPS a jsme závislí na síťařovi, který nám VPS nastaví (ano, lze změnit, ale je podstatně lehčí napsat na helpdesk a tam si práci rozdělí sami).

    Virtuální ústředna bude předpokládám dražší řešení, ale podtstaně snadnější na zřízení a údržbu. Jediné čeho se bojím, že budou výpadky, nebo podpora bude odpovídat po několika dnech a my budeme opět hledat nové řešení.

    Z virtuálních ustředen jsem se díval na telfa.cz, daktela.com a ipex.cz. Můžete mi prosím doporučit, které řešení bych měl vyzkoušet?
    Děkuji.

Hostujeme u Server powered by TELE3