Postavíme Vaši firmu na nohy
Zobrazují se odpovědi 1 až 7 z 7

Akcie a zlavy pri zmene objednavky

  1. Zaujimalo by ma, ako riesite situacie kedy zakaznik dostane na objednavku nejaku formu zlavy, darcek alebo inu formu manipulacie ceny a/alebo tovaru v objednavke na zaklade objednaneho tovaru, hitosrie objednavok..., a pripad ze zakaznik neskor objednavku nejak upravuje?

    Napriklad zakaznik objedna tovar A a k nemu ma automaticky ako darcek tovar B ale zakaznik neskor upravi objednavku a pravidlo pre pridanie produktu B ako darcek uz neplati.

    Dalsi priklad: zakaznik kupi nejaky pocet kusov daneho tovaru no neskor po odoslani objednavky chce zvysit pocet. Podla pravidiel by mal dostat zlavu ale kedze to uz nejde cez automatizaciu objednavky ale o manualny zasah tak admin/operator mozno ani netusi o takomto pravidle.... a td.

    Ako teda riesite situacie kedy je v kode aplikacie zakomponovane nejake pravidlo, no manualny zasah ho porusi/nesplni a lebo podobne?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Sice si nejsem jist o co ti jde, ale pokud to chápu správně, tak u nás se všechny pravidla kontrolují v košíku před odesláním a tím je vyřešen tvůj dárek B. Následně lze editovat ručně pouze objednávka a tudíž se již nekontroluje pravidly pro košík, jelikož všechny pravidla jsou platné pouze v košíku.

  4. no já to pochopil tak že když zákazník koupí dvě jabka tak dostane hrušku zdarma, takto objednávku vytvoří a pak napíše nebo zavolá že chce jen jedno jabko a tím pádem nemá na hrušku zdarma nárok, tak jestli jí tam nechat nebo také odebrat.... za mě odebrat, jelikož nesplnil podmínky akce, a když koupí jedno jabko a napíše že chce dvě, tak bych mu dal hrušku zdarma, pokud to neumí Váš systém udělat automaticky zohlednit po ručním zásahu tak asi jedině informovat všechny pracovníky o probíhajících akcích...

  5. Citace Původně odeslal tallpa Zobrazit příspěvek
    no já to pochopil tak že když zákazník koupí dvě jabka tak dostane hrušku zdarma, takto objednávku vytvoří a pak napíše nebo zavolá že chce jen jedno jabko a tím pádem nemá na hrušku zdarma nárok, tak jestli jí tam nechat nebo také odebrat.... za mě odebrat, jelikož nesplnil podmínky akce, a když koupí jedno jabko a napíše že chce dvě, tak bych mu dal hrušku zdarma, pokud to neumí Váš systém udělat automaticky zohlednit po ručním zásahu tak asi jedině informovat všechny pracovníky o probíhajících akcích...
    Nevím proč řešíš náš systém? Ten funguje jak chceme my a to je v košíku. Navíc ruční zásahy jsou docela problematické z hlediska zneužití zaměstnanců, přidávání práce atd.. Chceš li tedy hrušku objednej znovu 2 jabka a zruš předchozí objednávku. Takových co se snaží dodatečně získat výhody na které už nemají nárok, uplatnit vyexpirované slevové kody, které dostali zdarma jsou mraky. Navíc dnes přece musíš uzavírat kupní smlouvu, takže na nějaké znovu posílání upravené smlouvy o +- jedno jabko a čekání na odsouhlasení náš plně automatizovaný systém není zvědavý.

  6. láďo, já nereagoval na tvůj příspěvek, nebuď vztahovačný, tvůj systém je mi u (.)

  7. ty mi taky...


Hostujeme u Server powered by TELE3