Velkoobchod TRADEL - produkty s vysokou marží pro obchodníky a e-shopy
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Reklamácia na dobierku

  1. Hladal som nejaké skúsenosti obchodníkov, no nič moc som nenašiel.

    Zákazník nám poslal reklamáciu s dobierkou vo výške poštovného. Vopred poslal fotografie reklamovaného produktu na mail kde sa informoval, či mu budú náklady na vrátenie uhradené. Odpísal som, že v prípade uznania reklamácie mu budú preplatené všetky náklady.

    Som povinný takýto balík s dobierkou prevziať. Na 99% si myslím, že nie, ale s inšpekciou nemám 2X dobré skúsenosti a teda by som sa rád vopred poradil. Neviem totiž, či to nie je prípad ako pri vrátení nákladov za dopravu pri odstúpení od zmluvy. Ak to v OP nie je uvedené náklady som povinný uhradiť a ak to uvedené v OP je tak povinný nie som.
    Ďakujem za váš názor.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nejste. Nicmene na Slovensku je jiny reklamacni proces nez v CR. Nejsem si jist, zda nahodou na slovensku se nehradi postovne i v pripade neuznane reklamace.

  4. Já bych nepřevzal, ale proto že mám v reklamačním řádu napsáno, že nesmí být zasláno na dobírku a pokud ano, nebude převzato...

  5. Aj keby to tak bolo, nemôžem vopred vedieť, že mi v zásielke nezaslala napr. tehlu.
    Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Nejste. Nicmene na Slovensku je jiny reklamacni proces nez v CR. Nejsem si jist, zda nahodou na slovensku se nehradi postovne i v pripade neuznane reklamace.

  6. Ano, nemate povinnost prebirat zasilky na dobirku. Jde jen o to, ze jste odepsal, ze v pripade uznani reklamace mu naklady uhradite a ja si prave nejsem jisty, zda to na Slovensku neni automaticky. Nicmene i kdyby ano, dobirku prebirat nemusite.

  7. Ďakujem pekne za radu. V tom prípade máte samozrejme pravdu a chybne som sa vyjadril. Reklamácie v podstate nezamietame žiadne a teda z toho obavu nemám.
    Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Ano, nemate povinnost prebirat zasilky na dobirku. Jde jen o to, ze jste odepsal, ze v pripade uznani reklamace mu naklady uhradite a ja si prave nejsem jisty, zda to na Slovensku neni automaticky. Nicmene i kdyby ano, dobirku prebirat nemusite.

Hostujeme u Server powered by TELE3