Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Nejlevnější, nejjednodušší řešení maily od zákazníků rovnou k objednávkám

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
5. 11. 2018 14:17:09
Dobrý den,
nechci používat žádné systémy třetích stran, chci co nejjednodušší a dlouhodobě nejlevnější řešení. My napíšeme zákazníkovi upřesňující mail k objednávce, budeme chtít odpověď. On si náš mail přečte a teď buď odpoví standardně a my pak budeme muset mail nějak odchytit na mailserveru, upravit a nacpat do do shopu a nebo mě napadlo mít mail ve formátu "no-reply" ... kde by byl náš dotaz a pod tím jedno velké tlačítko "odpovězte zde" s přesměrováním na webový formulář. Tam by to bylo jednoduché v tom, že by se nemusely řešit formáty a různé nestandardy a mohlo by se to snadno k té objednávce přiřadit. Nebo máte jiný nápad?
Díky
---------- Příspěvek doplněn 05.11.2018 v 14:28 ----------
Nebo ještě mě napadlo, jak to dělají třeba jinde. Že pošlou email, "máte novou zprávu" a řeší se to rovnou z adminu. Jenže teď je otázka, zda je lepší to napsat takto obecně a nebo rovnou ten text dát do mailu.
5. 11. 2018 14:17:09
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-nejjednodussi-reseni-maily-od-zakazniku-rovnou-k-objednavkam/#reply1373034
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit