100% provize za získaného klienta. Provize za jednoho klienta až 8 roků. To není vtip! Začni již dnes.
Zobrazují se odpovědi 1 až 1 z 1

Nejlevnější, nejjednodušší řešení maily od zákazníků rovnou k objednávkám

  1. Dobrý den,

    nechci používat žádné systémy třetích stran, chci co nejjednodušší a dlouhodobě nejlevnější řešení. My napíšeme zákazníkovi upřesňující mail k objednávce, budeme chtít odpověď. On si náš mail přečte a teď buď odpoví standardně a my pak budeme muset mail nějak odchytit na mailserveru, upravit a nacpat do do shopu a nebo mě napadlo mít mail ve formátu "no-reply" ... kde by byl náš dotaz a pod tím jedno velké tlačítko "odpovězte zde" s přesměrováním na webový formulář. Tam by to bylo jednoduché v tom, že by se nemusely řešit formáty a různé nestandardy a mohlo by se to snadno k té objednávce přiřadit. Nebo máte jiný nápad?

    Díky

    ---------- Příspěvek doplněn 05.11.2018 v 14:28 ----------

    Nebo ještě mě napadlo, jak to dělají třeba jinde. Že pošlou email, "máte novou zprávu" a řeší se to rovnou z adminu. Jenže teď je otázka, zda je lepší to napsat takto obecně a nebo rovnou ten text dát do mailu.
    Naposledy upravil beraniste : 05.11.2018 v 14:55

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
Hostujeme u Server powered by TELE3