Ahoj, prosím o radu.
V září jsme koupili v pos.. alze.cz synovi notebook do školy. Bohužel po 3 týdnech již nešel zapnout. Takže klasika, poslaná reklamace a nic, ticho po pěšině. Reklamaci převzali 26. 09. Dnes jsem se tedy s nimi řešil, že nestihli vyřešit do 30-ti dnů a chci tedy vrátit peníze. Hajzlové reklamaci zadali až 1.10 - což mě nezajímá, mám potvrzení že převzali 26.
Po několika emailech, napsali že reklamace je zamítnuta viz jejich email:
Vaše reklamace byla vyřízena zamítnutím.
Důvodem zamítnutí: Neautorizovaný zásah - sjeté šroubky, vylomené packy na KB modulu, chybějící gumičky na speakrech , zlomená packa na spodním krytu.
Produkt je již zabalen a bude Vám dnes, 29.10.2018 odeslán.
---------------------------------------------------------
Jenom podotýkám že je toto nepravdivé a lživé tvrzení, opravdu jsme se v NT nehrabali.
Celou dobu s námi nekomunikovali až po mém dotazu najednou zamítnuto - prý nejlepší e-shop.....
Teď jenom potřebuji poradit, jestli zásilku přebírat, nebo ne, mám strach když převezmem tak se můžeme s NT rozloučit.
Děkuji za radu.