100% provize za získaného klienta. Provize za jednoho klienta až 8 roků. To není vtip! Začni již dnes.
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Má být kvalitní text spíše na vlastním eshopu nebo spíše v PR článku?

  1. Dobrý den,
    jsem majitelkou začínajícího (od pátku) internetového obchodu. Ráda bych se zeptala na váš názor ohledně SEO textů. Na shopu mám blog, kde jsem chtěla psát poctivé a obsahově kvalitní články s odkazy na konkrétní produkty.
    Rovněž také vím, že můžu psát články PR, kde budou také odkazy, ale články budou za nějakou tu kačku publikované na jiném webu ze kterého půjde tedy odkaz na můj produkt.
    A mě by zajímalo: Má cenu psát informačně kvalitnější články na svůj blog na shopu a nebo spíše na ten cizí web? Mám budovat vlastně díky obsahu kvalitu cizího webu? A nebo mám psát kvalitní články na svůj blog a pak třeba udělat jen nějaký malý výcuc pro PR článek s odkazem na můj web? Co bude z dlouhodobějšího hlediska prospěšnější pro můj shop? Teď nevím, jestli jsem se vyjádřila dostatečně jasně, abyte porozuměli mému "dilematu".

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Tady žádné dilema není. Prostě piš texty všude kvalitní a relevantní. Něco jako "SEO texty" je mýtus ;-)

  4. piš tak aby jsi byla se sebou spokojená jako čtenářka i jako autorka článků, které mají přínos
    já píšu článek třeba týden ne v kuse :), ale vracím se k němu
    není třeba nikam spěchat je to ověřeno léty praxe

    na SEO pr blábolení se vyser dej čtenářům to co očekávají a pohraj si s nimi ve Tvůj i jejich prospěch. :)

  5. Citace Původně odeslal Tomáš Maňhal Zobrazit příspěvek
    Tady žádné dilema není. Prostě piš texty všude kvalitní a relevantní. Něco jako "SEO texty" je mýtus ;-)
    jasně, píšeme pro lidi, ne pro roboty, ale na druhou stranu ono to prostě funguje i tak, že dobrý text může poslat odkaz výše, přes který přijdou lidé, kteří třeba neuvidí mistrovské dílo psané, ale nabídku produktu, která je osloví a nakoupí :)

  6. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    jasně, píšeme pro lidi, ne pro roboty, ale na druhou stranu ono to prostě funguje i tak, že dobrý text může poslat odkaz výše, přes který přijdou lidé, kteří třeba neuvidí mistrovské dílo psané, ale nabídku produktu, která je osloví a nakoupí :)
    Může to tak být a určitě to tak většinou bude. Ale to už brousíme hrany UX podle mě, aneb umístění odkazu, lákavý anchor, formátování textu a další :-)

  7. Ja to robim podomne, mam core web page a k nej potom rozne blogy, dobre robis to, ze na blogoch mozes viac pisat a mozes dobre zacielit skupinu aj cez organic traffic ... cize u mna jednoznacne pis kvalitu na blogy, ale pozor na optimalizaciu aj na eshopoch, hlavni pri nazvoch produktov.

Hostujeme u Server powered by TELE3