Snadná tvorba vlastního e-shopu nebo webstránky online v systému WEXBO.com CZ/SK
Zobrazují se odpovědi 1 až 2 z 2

Vrácení kompletně poničeného zboží

  1. Má zákazník vždy právo na vrácení do 14 dní?
    Vždy jsme se tím řídili, takže pokud něco chybělo nebo něco bylo poškozeno, tak jsme strhli částku.
    Nyní se nám ale vrátilo zboží které je nefunkční (elektronika spadla do vody), chybí obal a výrobek je ještě navíc od silikonu.
    Zboží samozřejmě půjde do koše, protože je na odpis, kolik mám ale strhnout zákazníkovi? To mu mám vrátit symbolicky 1 Kč?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Částku ve výši uvedení přístroje do původního stavu. Pokud to již nelze, hradí plnou cenu, ne?

Hostujeme u Server powered by TELE3