Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Systém pro správu objednávek

Mtr
verified
rating uzivatele
15. 10. 2018 14:12:43
Zdravím Vás,
jaké používáte web systémy pro správu objednávek? Jde v podstatě o princip přijetí objednávky - její případnou úpravu v čase, informaci o deadlinu.
Hrajeme si s Compiere, ale zatím se nám to příliš nedostalo "pod kůži".
Co vy? Máte s něčím dobré - nebo i špatné zkušenosti? Doporučili byste něco?
15. 10. 2018 14:12:43
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-objednavek/#reply1369657
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 10. 2018 14:31:52
všichni moji klienti jsou obři, takže zpravidla mají SAP a jiné divnosti. Já osobně eviduji svoje objednávky v kalendáři a v excelu, doprovodné materiály (smlouvy, přílohy, podklady) mám strukturovaně ve složkách podle projektu a roku. Nemám toho ale moc, cca kolem pěti projektů ročně.
Měl jsem jednoho klienta, který dělal zakázkovou výrobu nábytku, po zkoušení různých SW skončil u trello, správnu termínu tam má, mohl si tam přikládat co chtěl, měnit fáze, přidávat lidi, kteří na tom pracují a vše dokázal spravovat přes mobilní aplikaci vč. nahrávání fotek a podkladů.
Osobně mám raději systémy, které jsou volné (jako zmíněný kalendář + excel nebo trello), dává mi to možnost si udělat workflow jak potřebuji, nepreferuji systémy, které mě výrazně omezují, které musím složitě nastavit a které je peklo používat.
15. 10. 2018 14:31:52
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-objednavek/#reply1369656
Mtr
verified
rating uzivatele
15. 10. 2018 22:29:13
Napsal TomášX;1489971
všichni moji klienti jsou obři, takže zpravidla mají SAP a jiné divnosti. Já osobně eviduji svoje objednávky v kalendáři a v excelu, doprovodné materiály (smlouvy, přílohy, podklady) mám strukturovaně ve složkách podle projektu a roku. Nemám toho ale moc, cca kolem pěti projektů ročně.
Měl jsem jednoho klienta, který dělal zakázkovou výrobu nábytku, po zkoušení různých SW skončil u trello, správnu termínu tam má, mohl si tam přikládat co chtěl, měnit fáze, přidávat lidi, kteří na tom pracují a vše dokázal spravovat přes mobilní aplikaci vč. nahrávání fotek a podkladů.
Osobně mám raději systémy, které jsou volné (jako zmíněný kalendář + excel nebo trello), dává mi to možnost si udělat workflow jak potřebuji, nepreferuji systémy, které mě výrazně omezují, které musím složitě nastavit a které je peklo používat.
Díky, to vypadá docela zajímavě a použitelně pro naše potřeby.
15. 10. 2018 22:29:13
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-objednavek/#reply1369655
Prosek_J
verified
rating uzivatele
31. 10. 2018 14:37:55
Mrkněte na Odoo. Je tam projektové řízení, workflow úkolů si můžete měnit, sales vč. fakturace. Záleží co přesně hledáte a co je u Vás objednávka - výroba nábytku nebo servisní práce...
31. 10. 2018 14:37:55
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-objednavek/#reply1369654
Mtr
verified
rating uzivatele
1. 11. 2018 10:12:56
Ahoj děkuji za dobrý tip. Vypadá to docela zajímavě - prostuduji to, jestli to bude pro nás užitečné.
Celkem dobré řešení jsme našli prozatím v trello, je to jednoduché a rychlé pro správu (a zvládají to u nás i starší uživatelé z dílny - což je velké plus). Uvidíme ale, zda to pak do budoucna bude pokrývat naše potřeby...
1. 11. 2018 10:12:56
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-objednavek/#reply1369653
Dan Had
verified
rating uzivatele
13. 3. 2021 11:29:26
Zdravím
Používame clickup. Je to tkz.kanban systém (kedysi s tým začali v Toyote súčasť LEAN systému), neviem či poznáte napríklad Trello.
Ak sa vám to zapáči je fajn si prejsť nejaké základy (WIPs work in progres, co je to Backlog a podobne). Mne to však dalo vetčší zmysel keď som sa zoznámil s LEAN a KAIZEN, PDCA metodikami. 
13. 3. 2021 11:29:26
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-objednavek/#reply1369652
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit