Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Retargeting – jde udělat toto?

Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
5. 9. 2018 11:17:10
Zdravím.
Manželka má eshop se second hand oblečení https://www.megasecondhand.cz/ . nyní si trochu hraju s retargetingem na skliku. To mi normálně funguje a reklamy nabízí přímo zboží z mého XML.
Chci se ale zeptat, zda by šlo a případně jak udělat toto. Přidává se zboží každý čtvrtek. Rád bych měl nějakou kampaň na upozornění na nové zboží. Aby se ukazovala pouze lidem, kteří už na webu někdy byly. Nechci tam ukazovat zboží. Pouze nějaký banner s informací o novém zboží s odkazem na konkrétní výpis zboží, které bylo přidáno. V ideální případě, pokud by šlo, aby to automaticky vyřadilo lidi, kteří od toho posledního přidávání již nakoupili.
Díky za rady.
5. 9. 2018 11:17:10
https://webtrh.cz/diskuse/retargeting-jde-udelat-toto/#reply1364154
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
5. 9. 2018 13:59:40
Zdravím, to není nic složitého. Klasická remarketingová kampaň. Aby to správně fungovalo, musel byste si na každý čtvrtek přichystat nový banner (pokud chcete na banneru nově přidané produkty). To co popisujete je dynamický remarketing a ten můžete mít spuštěný s klasickým remarketingem souběžně.
Pokud máte dostatečnou návštěvnost, udělejte si remarketingové publikum na 1-2dny, kdy bych doporučoval spustit tuto remarketingovou kampaň s vyšším CPC, než má dynamický remarketing. A lidem, co byli za poslední 1-2dny u Vás na webu, tak jim každý čtvrtek spustíte nový banner s tím, že přibylo zboží.
Pokud přidáváte produkty jednou týdně, publikum bude mít maximálně 7 dní a vyloučíte lidi, kteří provedli nákup, automaticky přestanete zobrazovat remarketingové bannery lidem, kteří od posledního přidávání nakoupili.
Na stránce si vytvořte zvláštní url, kde budete mít vedle sebe vyskládané nově přidané produkty a na tu url v remarketingu odkazujte. Věřím že s šikovným grafikem by to mohlo fungovat hezky.
Teď píšu trošku z praxe, dynamický remarketing má obvykle lepší konverzní poměry než klasický remarketing, proto bych opravdu toto publikum nechal takto krátké. Nedoporučuji dělat ho stejně dlouhé, jako publikum pro dynamický remarketing. Když byste pak nastavil vyšší CPC u klasického remarketingu, mohl byste si výrazně utlumit tržby z dynamického remarketingu.
Omlouvám se pokud jsem něco přehlédl nebo napsal nesrozumitelně, jsem trošku v pressu. Kdyby Vám něco nešlo nebo nebylo jasné, napište mi (klidně SZ) a poradím, pomůžu.
Jirka
5. 9. 2018 13:59:40
https://webtrh.cz/diskuse/retargeting-jde-udelat-toto/#reply1364153
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
5. 9. 2018 14:07:03
Nevím tedy, jestli jsem to správně pochopil, ale přes dynamický by to šlo také. Ať vám programátor udělá solo feed, kam se budou načítat produkty, které byly přidané v posledních 7mi dnech a ten použijte pro vytvoření dynamických inzerátů. V Skliku teď nevím, jak by se tam ten feed dostal, jak to je s více feedy na jeden shop, ale v adwords by s tím neměl být problém. A nemuseli byste pak předělávat inzeráty, udělali byste to univerzální a blbuvzdorné.
5. 9. 2018 14:07:03
https://webtrh.cz/diskuse/retargeting-jde-udelat-toto/#reply1364152
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
6. 9. 2018 09:32:47
Napsal beraniste;1483444
Nevím tedy, jestli jsem to správně pochopil, ale přes dynamický by to šlo také. Ať vám programátor udělá solo feed, kam se budou načítat produkty, které byly přidané v posledních 7mi dnech a ten použijte pro vytvoření dynamických inzerátů. V Skliku teď nevím, jak by se tam ten feed dostal, jak to je s více feedy na jeden shop, ale v adwords by s tím neměl být problém. A nemuseli byste pak předělávat inzeráty, udělali byste to univerzální a blbuvzdorné.
Jak jsem psal, nechci tam zobrazovat zboží. Chci jen banner s informací, že bylo zboží přidáno.
---------- Příspěvek doplněn 06.09.2018 v 09:33 ----------
Napsal Warendo;1483440
Zdravím, to není nic složitého. Klasická remarketingová kampaň. Aby to správně fungovalo, musel byste si na každý čtvrtek přichystat nový banner (pokud chcete na banneru .........
Jirka
Díky moc za přínosnou reakci.
6. 9. 2018 09:32:47
https://webtrh.cz/diskuse/retargeting-jde-udelat-toto/#reply1364151
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
6. 9. 2018 17:44:41
Napsal beraniste;1483444
Nevím tedy, jestli jsem to správně pochopil, ale přes dynamický by to šlo také. Ať vám programátor udělá solo feed, kam se budou načítat produkty, které byly přidané v posledních 7mi dnech a ten použijte pro vytvoření dynamických inzerátů. V Skliku teď nevím, jak by se tam ten feed dostal, jak to je s více feedy na jeden shop, ale v adwords by s tím neměl být problém. A nemuseli byste pak předělávat inzeráty, udělali byste to univerzální a blbuvzdorné.
Dynamický remarketing neumí fungovat jak pan Kejzlar potřebuje. Dynamický remarketing ukazuje lidem přesně ty produkty, které si na eshopu prohlíželi. Těžko ukazovat produkty, které jsou nové a logicky na nich ještě návštěvníci nebyli.
6. 9. 2018 17:44:41
https://webtrh.cz/diskuse/retargeting-jde-udelat-toto/#reply1364150
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit