Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Prestashop 1.7 – hledáme zkušeného programátora/programátory pro vlastní úpravy

Hledáme profesionála nebo tým na Prestashop (máme PS 1.7.4.2) pro vlastní úpravy systému.
Prosíme o Vaši cenovou nabídku (nejen hodinovou sazbu, ale přibližnou celkovou částku na základě níže uvedených bodů), dobu předpokládaného dokončení (docela na úpravy spěcháme). Také prosíme o reference a jak dlouho již s Prestou pracujete a jaké máte zkušenosti s vývojem modulů a zásahů do kódu Presty. Děkujeme.
Požadavky na naše úpravy:
1) u každého produktu aby si zákazník mohl vybrat grafický podklad dle nabízené grafiky (viz. níže příklad existujícího modulu) s možností dopsání vlastního přání do textového pole (je možno využít custom field v samotné prestě, případné jiné řešení)
2) zároveň aby si mohl vybrat u každého produktu, jak bude zabalen a podle toho se změní cena produktu (nelze využít standardní PS systém výběru dopravy, jelikož je nutno pro každý produkt vybrat toto zvlášť - vzhledem k individuálním balením)
Na podobném principu výběru jako např. zde: https://addons.prestashop.com/demo/FO12645.html - např. nebude moci hned vložit produkt do košíku, dokud si nevybere a) grafiku z nabízeného seznamu a b) balení (možno i v mezikroku před samotným přidáním do košíku).
Toto ideálně řešit vlastním modulem, kdy tyto volby budou naprosto totožné u všech produktů, tedy tak, aby se výběr grafiky, textu a balení zaktivnil pro všechny produkty (abychom toto nemuseli přidávat individuálně ke každému produktu zvlášť).
V modulu je třeba, abychom mohli grafické podklady přidávat i mazat.
Vše včetně grafického nasazení na front do aktuální šablony.
3) po zaplacení zákazníkovi aby dorazilo vygenerované PDF s informacemi, které zadal během objednávky na základě zvolené grafiky a s dalšími informacemi o produktu získané z databáze. Toto PDF bude zároveň ke stažení po určenou dobu v zákazníkově administraci
4) PDF u prodkuktů, kde byla dle bodu 2) zvolena jiná možnost balení, než jen bezpříplatkové PDF na e-mail, by se měla dle CRONu posílat na naši tiskárnu k přímému tisku, abychom mohli vytištěné poslat zákazníkovi poštou
5) Na každém vygenerovaném PDF bude umístěn vygenerovaný QR kód včetně jeho alfanumerické alternativy, kdy po jeho načtení (např. mobilním telefonem nebo zadáním alfanumerického kódu do formuláře, který je také potřeba vytvořit) a potvrzení dojde ke změně stavu objednávky. Možno využít např. tohoto modulu nebo vlastního řešení: https://addons.prestashop.com/en/preparation-shipping/30482-delivery-automation-qr-code.html. Nutno generovat QR pro každý produkt individuálně (po jeho zaplacení) na zasílané PDF. U každého QR kódu bude jeho doba platnosti (např. 12 měsíců) po který jej lze "uplatnit" - toto bychom měli mít možnost u každého produktu v administraci sami měnit.
Těšíme se na Vaše nabídky a přínosnou spolupráci.
V případě dobré nabídky a následně kvalitně odvedené práci, nebráníme se dlouhodobé spolupráci.
Ing. Jirka Bůžek, DiS.
Koordinátor projektu
36 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
6 hodnocení
členem od 15. 2. 2011
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
ikona hodnoceni
od Rreq (18 hodnocení)
5. 5. 2022
ikona hodnoceni
od zezmen (39 hodnocení)
7. 3. 2021

Výborné zadání, velmi rychlá komunikace, rychlá platba.
Rozhodně doporučuji a těším se na budoucí spolupráci.

ikona hodnoceni
od Michal Krejčí (27 hodnocení)
30. 10. 2019

Skvěle popsaný cíl zakázky, doporučuji ke spolupráci.

Další poptávky Více