Vyvíjej vlastní projekty a expanduj do zahraničí! Jak. Přijď na 13. Affiliate konferenci v Praze
Zobrazují se odpovědi 1 až 2 z 2

FB pixel měření konverzí

  1. Chci se zeptat, jak by jste měřili na webu FB událostmi tyto 3 formulaře které může návštěvník odeslat. Poptávku na servis, poptávku na odkup auta, poptávku na nákup auta?

    Jde mi o to, aby to byly 3 zvlášť konverze, protože se budou využívat k optimalizaci reklamy. Nejde to udělat přes URL pomocí vlastní konverze, protože se po kliknutí na odeslat formulář nemění URL (asi javascript).

    https://developers.facebook.com/docs...el-events/v3.1

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Ale to je přece idealní, že ten form je zpracovaný v JS. Vždyť tam tedy stačí před ajax zpracováním dat z formu zavolat:

    fbq('trackCustom', 'MyCustomEvent', {custom_param: 'poptavka_servis'});
    nebo
    fbq('trackCustom', 'MyCustomEvent', {custom_param: 'poptavka_odkup'});
    nebo
    fbq('trackCustom', 'MyCustomEvent', {custom_param: 'poptavka_nakup'});

    Samozřejmě je potřeba mít na stránku dovezenu FB lib, ale ta tam určitě bude - bez ní by Vám tam nejel ani fb pixel.

Hostujeme u Server powered by TELE3