Zadejte hledaný výraz...

Jaká je běžná konverze ku prokliku?

Panxdz
verified
rating uzivatele
28. 7. 2018 22:19:44
Ahoj,
už několik let inzeruji na serverech jako sbazar, bazos apod. a poslední dobou mám pocit, že i přes "vysoká čísla" prokliku nedochází ke konverzim. I když jsem neměl třeba konverzi, tak pokud jsem měl třeba 40 zobrazení, tak mě kontaktovali dejme tomu 3-4 lidé s dotazem na produkt apod.
Mel bych proto několik dotazů:
1.Jaká je řekněme normální míra konverze ku proklikum u oblečení?
2.Jsou čísla konverze ku prokliku nějak diametrálně odlišná u eshopu oproti inzertním serverům v daném segmentu?
3.Obecně je léto bráno za nejhorší období u prodejů a zálezi samozřejmě i na produktu jestli je ovlivněn sezonnosti. Ovšem jak si vysvětlit sezónní zboží v podobě trička s vysokým počtem prokliku, ale žádnou konverzi? Mění se nějak v letně plošně poměr?
Diky za případné odpovědi a postřehy
28. 7. 2018 22:19:44
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-je-bezna-konverze-ku-prokliku/#reply1358531
MarvinDela
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
29. 7. 2018 03:41:25
Celá vejce ušleháme s cukrem, vanilkovým cukrem a citronovou kůrou do husté pěny (to neodbudeme, čím déle šleháme, tím bude bublanina nadýchanější).
Pak postupně přidáváme olej, mléko a nakonec mouku s kypřícím práškem.
Vlijeme na vymazaný pekáč a poklademe ovocem, které trochu poprášíme hladkou moukou.
Pečeme na cca 180 stupňů.
Bublanina je opravdu krásně nadýchaná a přitom není suchá. Příprava je rychlá a stejně rychle pak zmizne z talíře.
29. 7. 2018 03:41:25
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-je-bezna-konverze-ku-prokliku/#reply1358530
Panxdz
verified
rating uzivatele
29. 7. 2018 19:14:13
Děkuji za bullshit komentář, celý den jsem po návratu ze zahrady netrpělivě čekal na post nějakého odborníka z webtrh.cz a skutečně jsem se dočkal.
Koho by zajímal odborný komentář o seo, získáváním údajů u konkurenci (viz.sbazar a nezobrazujíci se počet zobrazení) nebo nějaké míře prokliku a konverzi. Recept na dobrý zákusek to vše překonává. Diky moc, určitě budu sdílet s maminkou a kamarádkou... :)
29. 7. 2018 19:14:13
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-je-bezna-konverze-ku-prokliku/#reply1358529
Jozef Kotrý
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
29. 7. 2018 19:25:17
Napsal Panxdz;1476944
Děkuji za bullshit komentář,
Nemáš za čo, my ďakujeme za bullshit príspevok od bullshit autora.
29. 7. 2018 19:25:17
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-je-bezna-konverze-ku-prokliku/#reply1358528
Napsal Panxdz;1476944
Děkuji za bullshit komentář, celý den jsem po návratu ze zahrady netrpělivě čekal na post nějakého odborníka z webtrh.cz a skutečně jsem se dočkal.
Koho by zajímal odborný komentář o seo, získáváním údajů u konkurenci (viz.sbazar a nezobrazujíci se počet zobrazení) nebo nějaké míře prokliku a konverzi. Recept na dobrý zákusek to vše překonává. Diky moc, určitě budu sdílet s maminkou a kamarádkou... :)
Tak nemohl jsi čekat ani nic jiného ne? :-) Tvůj dotaz se dá přirovnat jaký koláč je nejlepší. Existují desítky, stovky druhů ovoce a každý má jiný recept a jiné chutě...Konverze a jeiich míra je také u každého jiná a tobě ta čísla budou k ničemu. Absolutně.
29. 7. 2018 19:38:02
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-je-bezna-konverze-ku-prokliku/#reply1358527
Panxdz
verified
rating uzivatele
29. 7. 2018 19:53:19
Napsal Tomáš Maňhal;1476948
Tak nemohl jsi čekat ani nic jiného ne? :-) Tvůj dotaz se dá přirovnat jaký koláč je nejlepší. Existují desítky, stovky druhů ovoce a každý má jiný recept a jiné chutě...Konverze a jeiich míra je také u každého jiná a tobě ta čísla budou k ničemu. Absolutně.
Aha, takže analýza dat podle tebe nemá smysl?
Btw: By mě tedy zajímala tvá práce seo konzultanta. Protože lidé překvapivě používají seo ať už ala altavista, ze se proklikaji přes kategorie nebo ala Google přes fulltextové pole. Sice inzeráty nejsou řazeny podle pokročilých algoritmu, ale chronologicky ať už podle data či placené pozice, ale to neznamená, že uživatel nevybírá podle relevance respektive poptávky nebo to aspoň chápu z pojetí rakouské ekonomické školy. Navíc kolerace mezi proklikem a konverzi musí existovat, sice opět oproti webu neexistují (nebo o nich nevím) nástroje na měření a tak je ještě více problematické určit problém... No nechci se zas tolik rozepisovat, protože se mi v lednici chladí pivo, ale podle mého se dá přistupovat k problematice fundovaneji než s analogii o koláči a ovoci..
29. 7. 2018 19:53:19
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-je-bezna-konverze-ku-prokliku/#reply1358526
POU1
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
29. 7. 2018 20:04:51
Popravdě by mě taky zajímalo kolik prokliků je na konverzi . Třeba. Dům zahrada , cestování....
29. 7. 2018 20:04:51
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-je-bezna-konverze-ku-prokliku/#reply1358525
Panxdz
verified
rating uzivatele
29. 7. 2018 21:41:57
Bohužel zde se člověk nic cenného nedozví a nedostane ani drobky. Nejlepší je ptát se na politická témata, stěžovat si na kvalitu lidi, ptát se obecně jak začít podnikat nebo jaký programovací jazyk si vybrat atp (pak se řeší nějaká politická postava, cenotvorba na webtrhu, příběhy eshopu od nuly nebo souboj jazyků v rychlosti atd.)
Místo televize myslím dobré, pro zjištění informací či pokládání dotazu velmi špatné...
29. 7. 2018 21:41:57
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-je-bezna-konverze-ku-prokliku/#reply1358524
Napsal Panxdz;1476955
Aha, takže analýza dat podle tebe nemá smysl?
Btw: By mě tedy zajímala tvá práce seo konzultanta. Protože lidé překvapivě používají seo ať už ala altavista, ze se proklikaji přes kategorie nebo ala Google přes fulltextové pole. Sice inzeráty nejsou řazeny podle pokročilých algoritmu, ale chronologicky ať už podle data či placené pozice, ale to neznamená, že uživatel nevybírá podle relevance respektive poptávky nebo to aspoň chápu z pojetí rakouské ekonomické školy. Navíc kolerace mezi proklikem a konverzi musí existovat, sice opět oproti webu neexistují (nebo o nich nevím) nástroje na měření a tak je ještě více problematické určit problém... No nechci se zas tolik rozepisovat, protože se mi v lednici chladí pivo, ale podle mého se dá přistupovat k problematice fundovaneji než s analogii o koláči a ovoci..
Ty se neptáš na data pro analýzu. Ty chceš rovnou hotové konverzní poměry, tam už nemáš co analyzovat :-)
A zajímá tě konkrétně co? Protože jsi k tomu napsal odstavec, ve kterém se na nic neptáš :-)
30. 7. 2018 00:31:14
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-je-bezna-konverze-ku-prokliku/#reply1358523
Panxdz
verified
rating uzivatele
30. 7. 2018 09:29:03
Napsal Tomáš Maňhal;1477016
Ty se neptáš na data pro analýzu. Ty chceš rovnou hotové konverzní poměry, tam už nemáš co analyzovat :-)
A zajímá tě konkrétně co? Protože jsi k tomu napsal odstavec, ve kterém se na nic neptáš :-)
Tričko-> Pánské tričko -> Pánské tričko značka x, takže mě zajímá míra prokliku vedoucí ke konverzi u pánských značkovýc h triček?
30. 7. 2018 09:29:03
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-je-bezna-konverze-ku-prokliku/#reply1358522
Napsal Panxdz;1477035
Tričko-> Pánské tričko -> Pánské tričko značka x, takže mě zajímá míra prokliku vedoucí ke konverzi u pánských značkovýc h triček?
Zrovna u oblečení tipuju, že to nejde moc generalizovat. Bude tam hrát roli víc aspektů. Z povahy zboží je zrovna tričko jedno z těch, kde se lidé sice často prokliknou, ale konverze silně záleží jaká bude cena, materiál, nákupní proces, nabídka velikostí, doba dodání a další. Takhle udělá jeden potenciální kupující desítky prokliků na X eshopech než se rozhodne, takže odtud plyne ten velký rozdíl mezi počtem prokliků na produkt a výslednou konverzí. Proto se pak ty lepší eshopy snaží nabídnout co nejlepší nákupní proces, kvalitní výběr, pomoc s velikostí a tak dále, aby ten rozdíl co nejvíc snížili.
Ale to bude u každého produktu možná taky jinak, protože mentalita nákupního procesu každé cílovky může být hodně odlišná.
Pořád nějak nerozumím, jakou to má vlastně souvislost se SEO, které dělám.
30. 7. 2018 09:45:25
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-je-bezna-konverze-ku-prokliku/#reply1358521
Panxdz
verified
rating uzivatele
30. 7. 2018 10:02:49
Napsal Tomáš Maňhal;1477037
Zrovna u oblečení tipuju, že to nejde moc generalizovat. Bude tam hrát roli víc aspektů. Z povahy zboží je zrovna tričko jedno z těch, kde se lidé sice často prokliknou, ale konverze silně záleží jaká bude cena, materiál, nákupní proces, nabídka velikostí, doba dodání a další. Takhle udělá jeden potenciální kupující desítky prokliků na X eshopech než se rozhodne, takže odtud plyne ten velký rozdíl mezi počtem prokliků na produkt a výslednou konverzí. Proto se pak ty lepší eshopy snaží nabídnout co nejlepší nákupní proces, kvalitní výběr, pomoc s velikostí a tak dále, aby ten rozdíl co nejvíc snížili.
Ale to bude u každého produktu možná taky jinak, protože mentalita nákupního procesu každé cílovky může být hodně odlišná.
Pořád nějak nerozumím, jakou to má vlastně souvislost se SEO, které dělám.
Jak jsem psal výše oni tam také funguje vyhledávání ať už přes katalogy nebo fulltext, kterému na bazosi teda nerozumím vůbec :) klicovka a smyslem je nějaká akce. Samozřejmě je to opět osekane, protože není potřeba řešit rychlost načítání webu, navigací atd.to už je vyřešené.
Co se týče těch triček je fakt, že pokud nemám v inzerci více velikostí, tak je jasné proč mám dost prokliku a žádnou konverzi a samozřejmě jde i o popisky a další faktory.
Proto mě zajímalo jak je to u eshopu poskytující standardní velikosti a další věci. Jednoduše bych si to potom vidělil pro hrubou představu u jedné velikosti, no a u více pak porovnal poměr mezi klasickým eshopem a inzerentnim serverem.
Jinak co se hledanosti výrazu týče, nevíš jestli jde nějak zjistit? Popřípadě myslíš, že když bude člověk vycházet z frází na Google bude trendovost stejná jen nižší čísla?
30. 7. 2018 10:02:49
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-je-bezna-konverze-ku-prokliku/#reply1358520
Napsal Panxdz;1477044
Jak jsem psal výše oni tam také funguje vyhledávání ať už přes katalogy nebo fulltext, kterému na bazosi teda nerozumím vůbec :) klicovka a smyslem je nějaká akce. Samozřejmě je to opět osekane, protože není potřeba řešit rychlost načítání webu, navigací atd.to už je vyřešené.
Co se týče těch triček je fakt, že pokud nemám v inzerci více velikostí, tak je jasné proč mám dost prokliku a žádnou konverzi a samozřejmě jde i o popisky a další faktory.
Proto mě zajímalo jak je to u eshopu poskytující standardní velikosti a další věci. Jednoduše bych si to potom vidělil pro hrubou představu u jedné velikosti, no a u více pak porovnal poměr mezi klasickým eshopem a inzerentnim serverem.
Jinak co se hledanosti výrazu týče, nevíš jestli jde nějak zjistit? Popřípadě myslíš, že když bude člověk vycházet z frází na Google bude trendovost stejná jen nižší čísla?
Hledanost si jde ověřit v plánovači klíčových slov přes AdWords (pro Google) a nebo v plánovači klíčových slov v Skliku (pro Seznam). Já používám placený Marketing Miner. Ten mi to sloučí do jednoho přehledu.
30. 7. 2018 10:15:59
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-je-bezna-konverze-ku-prokliku/#reply1358519
Panxdz
verified
rating uzivatele
30. 7. 2018 10:19:35
Napsal Tomáš Maňhal;1477048
Hledanost si jde ověřit v plánovači klíčových slov přes AdWords (pro Google) a nebo v plánovači klíčových slov v Skliku (pro Seznam). Já používám placený Marketing Miner. Ten mi to sloučí do jednoho přehledu.
To ano, ale já myslel hledanost na sbazaru, bazosi atd.
30. 7. 2018 10:19:35
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-je-bezna-konverze-ku-prokliku/#reply1358518
Napsal Panxdz;1477049
To ano, ale já myslel hledanost na sbazaru, bazosi atd.
to určitě ne, minimálně ne veřejně. Jedině na dotaz u provozovatele a ani ti nejsou nijak extra povinni to sdělovat. Jsou to docela důležitá data.
30. 7. 2018 10:35:59
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-je-bezna-konverze-ku-prokliku/#reply1358517
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit