Reklama na webu iskolky.cz / PR články / bannery/ textové odkazy / slevy 50% do konce srpna
Zobrazují se odpovědi 1 až 12 z 12

Nepřevzetí zboží na míru

  1. Mám dotaz,
    prodávám shrnovací dveře na míru. Zákazník nepřevzal ne zrovna levné dveře vyrobené dle jeho přání na míru. Dveře se vrátily. Jak postupovat?
    děkuji

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Zjistit proč je nevyzvedl?...

  4. to bych rád ale nebere telefon na email neodpovídá

  5. peniaze dopredu, omg.

  6. A bylo to vůbec placené dopředu nebo ne?

  7. Na věci na míru jsem většinou dával nějakou zálohu

  8. Citace Původně odeslal Jirka.St Zobrazit příspěvek
    Na věci na míru jsem většinou dával nějakou zálohu
    tjn, minimálně na pokrytí materiálu.

  9. Dopis s dodejkou a vyzvou a pak k soudu.

  10. Nuž, podľa mňa máš skúsenosť do budúcna, že treba pýtať zálohové platby - pochybujem, že niečo vysúdiš a ak áno, tak za pár rokov.

  11. Ještě jsem neviděl, aby u produktu na míru, po mě eshop nechtěl platbu předem nebo minimálně zálohu
    Naposledy upravil Macecha : 13.07.2018 v 23:42

  12. Upřímnou soustrast (nevím jak jinak reagovat), že jste se musel potkat s touto krásnou, českou vlastností. Výše zmíněné komentáře Vám dobře radí, nejlepší na vratky/nevyzvednuté zboží je prevence. Ať již záloha, rychlé odeslání, "vhodné doručení doručovací službou"( pokud slibují, že hodinu před dodáním zavolají, mají to tak dělat. Spousta vratek pak vzniká tím, že speditér zavolá, že je za 5 min před barákem a ať jde člověk ven).

    Z pohledu práva a toho co můžete udělat teď jsou dvě možnosti. Určitě je tušíte.

    1. Dát si dobré víno, whiskey (v případě abstinence zrelaxovat jinak) a hodit to za hlavu.

    2. Všemi možnými komunikačními kanály zákazníka urgovat, že v případě nepřebrání, Vám vznikne značná škoda a máte právo na její náhradu a vystavit mu fakturu.

    Dále záleží na formě sjednání závazku. Předpokládám, že v případě písemné formy, máte v OP alespoň zmínku o náhradě škody- na některé lidi to zabere, na některé ne. Bohužel povídání o právní vymahatelnosti takových podmínek je na 2 láhve whiskey a balíčky kapesníků... Pokud jste uzavřeli závazek pouze ústně (chraň Bůh), bude vše ještě o 2-3 levely těžší.

    Pokud nezaberou výzvy, faktura, upomínky, je třeba vše řešit civilní žalobou u soudu... Bohužel tato cesta je velmi zdlouhavá, časově a finančně náročná. Nehledě na to, že dle povahy smlouvy Vám také nakonec soud nemusí vyhovět a ještě budete platit celé soudní řízení...

    Vzhledem k celkové neekonomičnosti soudního sporu pro obě strany, bych se snažil zákazníkovi ukázat, že jste odhodlán touto cestou jít a třeba se nakonec zalekne sám. Pokud jste si jistý, že jsem nijak nepochybil a můžete vše dokázat, pak u soudu uspějete, ale kdy a kolik času a nervů Vás to bude stát, to těžko říct.

  13. Díky za reakce, asi zvolím doporučenou volbu číslo 1 od Chybinspirace

Hostujeme u Server powered by TELE3