Prodej projektů Duchod.cz, Duchodova-Reforma.cz a doména MojeFinance.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 10

Booking storno poplatek

  1. Ahoj všem,

    26.6.2018 jsem rezeroval hotel na bookingu v 8 tis, termín 31.8-2.9.
    na bookingu psali, že platím hotově až na místě + storno bez poplatků (jinak bych to nerezervoval), v emailu co mi přišel s potvrzením psali, že to musím uhradit 3.7.2018 na účet, což se mi nelíbilo...

    3.7.2018 jsem rezervaci zrušil a následně mi přišel email se storno poplatkem v plné výši ceny hotelu... teď mi psal hotel, že do 15.7 si musím vybrat náhradní termín nebo mi budou nuceny účtovat storno poplatek dle obchodník podmínek...

    Rezervoval jsem to přes fb, kde mám jen jméno, tel. číslo (služební) a email.. bydliště Praha (což není adresa trv. pobytu) a rezervace byla bez karty.

    Mají právo na ten storno poplatek? Vztahuje se na toto i lhůta 14 dnů na odstoupení od smlouvy? Co s tím teda?

    Díky.
    Micruss

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal Micruss Zobrazit příspěvek
    Ahoj všem,

    26.6.2018 jsem rezeroval hotel na bookingu v 8 tis, termín 31.8-2.9.
    na bookingu psali, že platím hotově až na místě + storno bez poplatků (jinak bych to nerezervoval), v emailu co mi přišel s potvrzením psali, že to musím uhradit 3.7.2018 na účet, což se mi nelíbilo...

    3.7.2018 jsem rezervaci zrušil a následně mi přišel email se storno poplatkem v plné výši ceny hotelu... teď mi psal hotel, že do 15.7 si musím vybrat náhradní termín nebo mi budou nuceny účtovat storno poplatek dle obchodník podmínek...

    Rezervoval jsem to přes fb, kde mám jen jméno, tel. číslo (služební) a email.. bydliště Praha (což není adresa trv. pobytu) a rezervace byla bez karty.

    Mají právo na ten storno poplatek? Vztahuje se na toto i lhůta 14 dnů na odstoupení od smlouvy? Co s tím teda?

    Díky.
    Micruss
    Předtím, než to začít řešit na fóru bych zkusil hotelu říct, že jste to koupil s podmínkou platby na místě a stornem bez poplatků? To bude snad to hlavní, ne? Jestli řeknou jo máte pravdu tohle je blbě a nebo se budou hádat, že chtějí peníze...

  4. Když se teď dívám na booking vidím, že je tam platba v hotovosti na hotelu a úplně dole, že hotel vyžaduje platbu předem... a storno poplatek je napsaný až u daného pokoje... Lze tuto částku vůbec vymáhat když mají jen moje jméno?

    Než budu komunikovat přímo s hotelem, tak chci vědět, jak to teda je... měl bych pochopení, kdybych to zrušil týden před pobytem, ale ne 2 měsíce a týden po rezervaci.

  5. pri rezervacii izby a vyplnani udajov je v lavej liste vzdy celkovy prehlad ceny a aj podmienky storna cize vyhovorky typu mali pisane plaba na hotely a ze si o storne nevedel neznamena ze to nemozu po tebe vymahat ak si len tak pre nic zmyslis ze to rusis. prave izby s vyhodnymi/akciovymi cenami maju pri izbe pisane "Bez moznosti vratenia penazi". ako to vsak realne vymahaju netusim

  6. Na bookingu se vždy řídím informací, která je přímo od hotelu, ne ze systému Bookingu. Dal bych si pozor na to "nevěděl". Je rozdíl mezi tím nevědět a nevšimnout si. Informace o storno poplatku tam evidentně byla, co se tu tedy řeší?

  7. Zkus se vžít do jejich situace - jak bys vymáhal cokoli po někom, od koho znáš jen jméno a je v cizí zemi? Nijak.

    Ten pokoj obsadí stokrát do tý doby, vůbec bych to neřešil a přes booking rezervuj jen hooodně opatrně, je to tragická služba.

  8. Právě, že ty informace mezi bookingem a přímo hotelem jsou rozdílný a ještě mi to přijde dost nepřehledný... btw ten hotel je v ČR.

    Díky za názory. Uvidím, co odepíše hotel.

  9. Já mám s Bookingem vesměs pozitivní zkušenosti. Občas se stane, že na místě ti řeknou něco trochu jiného a věci jsou trochu jinak. Skoro vždy ale vedoucí hotelu/pensionu vyhověl nad rámec třeba právě za pozitivní hodnocení na Bookingu :-D Prostě Booking použiju většinou jako vyhledávač a porovnávač a rezervaci řeším až s tím konkrétním hotelem.

  10. Tak jestli to jsou češi, tak kor, nevim, proč mají problém se stornem rezervace za měsíc, to je hodně slabej přístup.

  11. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Tak jestli to jsou češi, tak kor, nevim, proč mají problém se stornem rezervace za měsíc, to je hodně slabej přístup.
    prave protoze to jsou cesi :D

    Jinak ja osobne beru pres Booking takmer vse (1 - 2 ubytka mesicne po celym svete) a jsem naprosto spokojenej. Pravidla storna a vseho jsou vzdy uvedena, takze je treba proste cist podminky ubytovani, a ne jen se podivat na obrazky a popis pokoje a objednavat.

Hostujeme u Server powered by TELE3