Audit PPC kampaní zdarma
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 50 z 50

Pozor na SocialSprinters

  1. u teba na tom nechápem naozaj nič :-D snad jsem to napsal správně i pro slovensky mluvící

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Ved vidim ze mas problem s chapanim, len sa cudujem, ze to davas takto najavo..

    Mne nemusis odpisovat slovensky, ja totiz s chapanim nemam problemy :)

  4. dle tvého projevu tady se ani nedivím že ti nechtějí odepsat, nemyslím že v emailech pro tu firmu jsi byl jiný. Ende

  5. Bol som samozrejme slusny. Takze este stale je to v poriadku podla teba?

    Apropo: ty mas aky prejav podla teba? :D

    ---------- Příspěvek doplněn 12.07.2018 v 21:12 ----------

    Dobry den,

    zrejme nastala nejaka chyba, kedze clenstvo som zrusil (z dovodu, ze
    nemam cas sa tomu momentalne venovat). Ziadam teda o zrusenie platby.

    Dakujem

    ---------- Příspěvek doplněn 12.07.2018 v 21:14 ----------

    Odpoved do dneska ziadna. Takze asi to nie je normalne, ci?

  6. a proc jste nepouzil toto:
    CHCI ZRUŠIT ČLENSTVÍ SLUŽBY SOCIALSPRINTERS

    ale je fakt, ze tam pisi o nonstop podpore

  7. Ten formular som vyplnil v skusobnej dobe.

    Clenstvo bolo zrusene v poriadku, pred uplynutim doby. Dokonca mi posielaju mejli, nech si znova sluzbu vyskusam. Takze je jasne, ze je to zrusene..

    Nonstop podpora bez odpovede. Ale ja som neurotik, nedockavy atd.


    Citujem z ich ponuky: 4) Nepřetržitá podpora (Na platformě, telefon, mail)

  8. Citace Původně odeslal ne Zobrazit příspěvek
    Ten formular som vyplnil v skusobnej dobe.

    Clenstvo bolo zrusene v poriadku, pred uplynutim doby. Dokonca mi posielaju mejli, nech si znova sluzbu vyskusam. Takze je jasne, ze je to zrusene..

    Nonstop podpora bez odpovede. Ale ja som neurotik, nedockavy atd.


    Citujem z ich ponuky: 4) Nepřetržitá podpora (Na platformě, telefon, mail)
    máš na ně telefon? proč tam nazavoláš? :)

  9. Citace Původně odeslal ne Zobrazit příspěvek
    Ten formular som vyplnil v skusobnej dobe.

    Clenstvo bolo zrusene v poriadku, pred uplynutim doby. Dokonca mi posielaju mejli, nech si znova sluzbu vyskusam. Takze je jasne, ze je to zrusene..

    Nonstop podpora bez odpovede. Ale ja som neurotik, nedockavy atd.


    Citujem z ich ponuky: 4) Nepřetržitá podpora (Na platformě, telefon, mail)
    hele, mě taky všichni zákazníci tvrdí v objednávce že zaplatí v termínu. Stane se tak v 5 % případů, ale nakonec zaplatí -prostě nesmíš všemu věřit, jinak na tomto světě dlouho nevydržíš, to pak končí na koronární jednotce :)

  10. Zbynek: radsej v tychto pripadoch pouzivam email, aby som mal v pripade potreby dokaz, ale zrejme zavolam este dnes.. davnejsie sa mi stalo, ze ked som nieco vybavil cez telefon, dotycny to nakoniec zaprel

    cargopro: ved to.. ja ked nieco slubim, tak to plnim.. aj ked nie mozno vzdy na 100%, ale aspon blizko k tomu.. ale nezvyknem sa hnevat, toto je po dlhej dobe prva taka vec k nasraniu..

  11. No týden je už dost dlouhá i na reakci v době dovolených, nicméně to nic nemění na tom že ty jako zákazník musíš být pro kohokoliv slast.

  12. Citace Původně odeslal hardyhard Zobrazit příspěvek
    No týden je už dost dlouhá i na reakci v době dovolených, nicméně to nic nemění na tom že ty jako zákazník musíš být pro kohokoliv slast.
    preco si neprecitas aspon celu temu, ak chces reagovat? Napisal som v niektorom prispevku presny text spravy, ktory som im napisal. Ja sa k nim predsa stale spravam slusne.

    Ja ako zakaznik, ale aj dodavatel som prave presny opak - dovolim si povedat, bezproblemovy, pokial sa protistrana sprava slusne. Mozes to vidiet aj na mojich hodnoteniach (aj ked su starsie, ale stale platia).

    To ze ty ma "raz v zivote" vidis, ked som opravnene nasraty, neznamena ze som nasraty stale, alebo dokonca "musim byt pro kohokoliv slast". To je absolutny nezmysel, a aj v pripade keby to bola pravda, tak to aj tak to nie je dovod na ignoraciu.

  13. Sorry, ale tady ti x lidí píše, že tvoje uvažování je mimo ... tak se nad tím zamysli ... i když je právo na tvojí straně, tak tvoje forma ne ...
    A to je takový problém zvednout telefon a říct, žes posílal mail a jestli se tím někdo zabývá ... bohužel pro dost lidí zvednout telefon a nebo zadek je nepředstavitelné, tak radši budou psát, že firma XY jsou zloději a dejte si na ně pozor.... chyby dělají všichni lidi, člověče :)

    A na FB jsi jim psal ??? ... "Obvykle reaguje během několika hodin" ...

    Za dobu co to tady ventiluleš, bys to měl už dávno vyřešené a peníze doma :)

  14. Citace Původně odeslal hardyhard Zobrazit příspěvek
    No týden je už dost dlouhá i na reakci v době dovolených, nicméně to nic nemění na tom že ty jako zákazník musíš být pro kohokoliv slast.
    :-D

  15. Citace Původně odeslal Zbyněk Šubert Zobrazit příspěvek
    Sorry, ale tady ti x lidí píše, že tvoje uvažování je mimo ... tak se nad tím zamysli ... i když je právo na tvojí straně, tak tvoje forma ne ...
    A to je takový problém zvednout telefon a říct, žes posílal mail a jestli se tím někdo zabývá ... bohužel pro dost lidí zvednout telefon a nebo zadek je nepředstavitelné, tak radši budou psát, že firma XY jsou zloději a dejte si na ně pozor.... chyby dělají všichni lidi, člověče :)

    A na FB jsi jim psal "Obvykle reaguje během několika hodin" ...

    Za dobu co to tady ventiluleš, bys to měl už dávno vyřešené a peníze doma :)
    chapem, moje uvazovanie je mimo.. uvazovanie toho, na koho upozornujem je v poriadku.. asi len jeden ci dvaja sa pozeral na gro problemu, vsetci ostatny sa zmohli len na ubohe argumenty ad hominem.. ak takto vedu aj svoje zivoty, tak nie som to ja kto sa ma zamyslat nad sebou..

    napr. ked nejde napr. wedos, tak sa tu idu poniektory pokakat, ze im 5 minut nik nevie povedat, co sa deje s ich hostingom za par drobnych.. ja som napisal upozornenie na sluzbu, ktora ma podporu, ze tu podporu nema, a v pripade problemov sa mozno nikde nedostanu...

    kazdopadne uz to riesim, nebudem uz otravovat dokonale osadenstvo webtrhu..

  16. já si tedy nemyslím že podle těchto vláken je vše a vždy bez problémů u výše uvedeného pána :-D Že se pořá někomu ubližuje....nechápu :-D
    stačí zadat profil a diskuze....pořád něco, pořád :-D

  17. Citace Původně odeslal ne Zobrazit příspěvek
    chapem, moje uvazovanie je mimo.. uvazovanie toho, na koho upozornujem je v poriadku.. asi len jeden ci dvaja sa pozeral na gro problemu, vsetci ostatny sa zmohli len na ubohe argumenty ad hominem.. ak takto vedu aj svoje zivoty, tak nie som to ja kto sa ma zamyslat nad sebou..

    napr. ked nejde napr. wedos, tak sa tu idu poniektory pokakat, ze im 5 minut nik nevie povedat, co sa deje s ich hostingom za par drobnych.. ja som napisal upozornenie na sluzbu, ktora ma podporu, ze tu podporu nema, a v pripade problemov sa mozno nikde nedostanu...

    kazdopadne uz to riesim, nebudem uz otravovat dokonale osadenstvo webtrhu..
    No, já se třeba řídím heslem "jsem s něčím spokojený, řeknu to všem / nejsem s něčím spokojený, řeknu to těm, kdo jsou za to zodpovědní
    Nezakládám ufňukaná vlákna s nadpisem POZOR nebo že je někdo zloděj.
    Řeším problémy mailem, telefonem, na FB a až pak se ptám o další radu. Jenomže ty ani radu nechceš, jenom píšeš to samé, že oni měli něco udělat a neudělali.
    ... jak malé děcko, sorry

  18. Citace Původně odeslal MIKROJOB Zobrazit příspěvek
    já si tedy nemyslím že podle těchto vláken je vše a vždy bez problémů u výše uvedeného pána :-D Že se pořá někomu ubližuje....nechápu :-D
    stačí zadat profil a diskuze....pořád něco, pořád :-D
    ty si padol na hlavu ked si bol maly, nebo co?

    o co ti ide? preco pokracujes s tymi argumentamy ad hominem? ja ta nejak urazam, napr. tak ze si pre mna na prvy pohlad (rovnako ako ty sudis mna) len prizivnik, ktory sa prizivuje na praci inych (resp. chcel by si sa, ale ti to ani nejde)? Nie, neurazam, tak ta ziadam, nerob to ani ty. Uz predtym som ta prosil, aby si prestal reagovat s nezmyslami.

    ---------- Příspěvek doplněn 13.07.2018 v 11:56 ----------

    Citace Původně odeslal Zbyněk Šubert Zobrazit příspěvek
    No, já se třeba řídím heslem "jsem s něčím spokojený, řeknu to všem / nejsem s něčím spokojený, řeknu to těm, kdo jsou za to zodpovědní
    Nezakládám ufňukaná vlákna s nadpisem POZOR nebo že je někdo zloděj.
    Řeším problémy mailem, telefonem, na FB a až pak se ptám o další radu. Jenomže ty ani radu nechceš, jenom píšeš to samé, že oni měli něco udělat a neudělali.
    ... jak malé děcko, sorry
    kazdopadne sa malo jednat o upozornenie.. riesil som to predtym, nez som zalozil vlakno.. ja som vlakno nerozvetvoval umyselne, odpovedal som na absurdne utoky na moju osobu, miesto toho aby niekto poradil, alebo napisal nieco zmysluplne ku gru veci..

  19. Tak ještě jednou a naposled:

    Dajte si pozor na sluzbu Socialsprinters - https://socialsprinters.com

    Vyskusal som sluzbu (zaplatil 1Kc), nasledne sluzbu zrusil. Napriek tomu si na drzovku neopravnene strhli s karty cca 38€. Na vyzvu o storno platby nereaguju od soboty (ja viem, ze dnes je len treti den, ale neverim, ze nemaju cas a bla bla).

    Osobne to povazujem za debilitu a neserioznost, nenalette tak ako ja, a usetrite si pripadne natahovacky s bankou.

    Přijde ti tohle fér napsat po třech dnech, když dva jsou z toho víkend bez ohledu jestli někdo má nebo nemá 24/4 podporu?
    Nevidím tam nikde, že bys někoho žádal o radu nebo tak něco ... Jo, prostě tě to nakrklo, tak ses vyfňukal na webtrhu, děje se to tu pořád a dít se bude dál. Tak jak ti přeju ať ti ty prachy vrátí, protože máš na ně nárok. Měj se hezky.

  20. jasne, prestrelil som v pondelok.. s tym suhlasim

    dik

  21. :-D

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Hostujeme u Server powered by TELE3