Příležitost k navýšení prodejů pomocí Affiliate Features, 1 kampaň zdama, český software, pokročilé trackování konverzí
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 50

Pozor na SocialSprinters

  1. Dajte si pozor na sluzbu Socialsprinters - https://socialsprinters.com

    Vyskusal som sluzbu (zaplatil 1Kc), nasledne sluzbu zrusil. Napriek tomu si na drzovku neopravnene strhli s karty cca 38€. Na vyzvu o storno platby nereaguju od soboty (ja viem, ze dnes je len treti den, ale neverim, ze nemaju cas a bla bla).

    Osobne to povazujem za debilitu a neserioznost, nenalette tak ako ja, a usetrite si pripadne natahovacky s bankou.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Tak hlavne ne každá firma o víkendu komunikuje.

  4. to ma absolutne nezaujima v takomto pripade (iny pochopim).. navyse dnes je pondelok a doteraz ani obraz ani zvuk.. ide o to, ze platbu mohli stornovat a nezauctovala by sa.. uz je zauctovana a mne neostane ina moznost ako chargeback - zbytocne strata casu, a zbytocny problem pre nich..
    Naposledy upravil ne : 13.07.2018 v 10:48

  5. Já jsem se s nimi vždy dohodl. Spíše vy mi přijdete dost netrpělivý ... takový ten typ co si objedná v sobotu odpoledne granule a v sobotu večer volá, jaktože u něj ještě nejsou, když uvádíme do 1 dne a že si bude stěžovat na ČOI.

  6. Ja som praveze trpezlivy az az..

    Ale toto je iny pripad, bola vykonana neopravnena platba, de facto kradez.. Ja kvoli tomu musim poziadat banku o chargeback osobne. Pritom to stacilo zrusit, este pred zauctovanim a nic by sa nestalo. Teraz zase stracat cas kvoli niekomu inemu, ze si chrape na kabli (resp. ma chybne naprogramovany system).

    Zaplatia mi stratu casu?

  7. Ne, ale určitě vám pošlou peníze zpět na účet, nebudou si přeci dělat špatné jméno.

  8. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Ne, ale určitě vám pošlou peníze zpět na účet, nebudou si přeci dělat špatné jméno.
    uprimne, s tymto mam zle skusenosti.. taketo spravanie ma uz vytaca do nepricetnosti.. ak dnes nebudem mat odpoved a zajtra peniaze, nic ako chargeback riesit nebudem (co ich bude stat problemy, ale to uz nie je moj problem)

  9. Já jen psal, že jsem s nimi měl co k řešení z pozice klienta a staví se z mé zkušenosti k problémům dobře. Nic víc. Jen jsem vás chtěl uklidnit.

  10. oki tak Vas berem za slovo (aj zodpovednost) :D , ak mate kladne skusenosti .. pockam teda ako sa k tomu postavia

  11. pozrel som ich web a vyslovene pisu ze ciastku 38€ ztrhnu AZ po uplynuti skusobnej doby 14 dni takze si pozri ci sa nejedna iba o blokaciu, to je normalne. Musis proste pockat. Ja som napr musel cakat mesiac na automaticke odblokovanie ked som bral hosting u OVH lebo maju jebnutu pokladnu(blokacia + realna platba). S tym uz potom nic nenarobis, ani banka. Musis cakat na expiraciu(U FIO mesiac) ak obchodnik sam nezrusi blokaciu(co je velmi vynimocne lebo to nie je len tak na jedno kliknutie).

  12. no ty vole ......
    v sobotu/neděli čekat platbu

  13. Trochu klidu a nadhledu by neuškodilo ... Když ti pokladní vrátí blbě, tak taky děláš scénu nebo když ti někdo donese malý pivo místo velkýho ?... Ty sám si jistě bezchybný a pracuješ na 110% každý den, minutu, vteřinu ...

  14. co k tomu dodat :-D myslím, že někdo kdo očekává vrácení platby o víkendu by měl uvažovat nad sebou samým :-(

  15. Takové lidi mám nejradši. Dejte tomu klid a věřím, že se to vyřeší. Zbytečně tím ztrácíte čas, který vám nikdo nezaplatí...

  16. Citace Původně odeslal Zbyněk Šubert Zobrazit příspěvek
    Trochu klidu a nadhledu by neuškodilo ... Když ti pokladní vrátí blbě, tak taky děláš scénu nebo když ti někdo donese malý pivo místo velkýho ?... Ty sám si jistě bezchybný a pracuješ na 110% každý den, minutu, vteřinu ...
    Toto prirovnanie nie je na mieste. Skor sa to da porovnat tak, ze ti vrati blbe, a ked sa jej nato opytas, tak peniaze si odlozi, a neodpoveda na tvoju otazku.. toto je spravna paralela.. scenu by si neurobil ani vtedy? ja nepracujem bezchybne, ale chyby opravujem okamzite ako sa o nej dozviem.. nikdy som nehral mrtveho chrobaka.. nikdy

    ---------- Příspěvek doplněn 09.07.2018 v 18:24 ----------

    Citace Původně odeslal MIKROJOB Zobrazit příspěvek
    co k tomu dodat :-D myslím, že někdo kdo očekává vrácení platby o víkendu by měl uvažovat nad sebou samým :-(
    ja som neocakaval vratenie platby, ale jej odvolanie kym nie je zauctovana, alebo aspon blbu odpoved, ktora neprisla doteraz.. GoPay dokazal odpovedat okamzite a dalsie platby zakazal..

    ---------- Příspěvek doplněn 09.07.2018 v 18:26 ----------

    Citace Původně odeslal node Zobrazit příspěvek
    pozrel som ich web a vyslovene pisu ze ciastku 38€ ztrhnu AZ po uplynuti skusobnej doby 14 dni takze si pozri ci sa nejedna iba o blokaciu, to je normalne. Musis proste pockat. Ja som napr musel cakat mesiac na automaticke odblokovanie ked som bral hosting u OVH lebo maju jebnutu pokladnu(blokacia + realna platba). S tym uz potom nic nenarobis, ani banka. Musis cakat na expiraciu(U FIO mesiac) ak obchodnik sam nezrusi blokaciu(co je velmi vynimocne lebo to nie je len tak na jedno kliknutie).
    je normalne zauctovana, nie je blokovana..

    ---------- Příspěvek doplněn 09.07.2018 v 18:30 ----------

    Citace Původně odeslal Libor Kr. Zobrazit příspěvek
    Takové lidi mám nejradši. Dejte tomu klid a věřím, že se to vyřeší. Zbytečně tím ztrácíte čas, který vám nikdo nezaplatí...
    presne takto som riesil nieco podobne predtym, a peniaze sa mi vratili za mesiac, obetoval som asi 2 hodiny telefonovania s niekolkymi ludmi ktorym som musel vysvetlovat dookola to iste a minimalne 10 mejlov .. pri spomienke na toto, sa nejak neviem hodit do klidu

  17. Citace Původně odeslal ne Zobrazit příspěvek
    Toto prirovnanie nie je na mieste. Skor sa to da porovnat tak, ze ti vrati blbe, a ked sa jej nato opytas, tak peniaze si odlozi, a neodpoveda na tvoju otazku.. toto je spravna paralela.. scenu by si neurobil ani vtedy? ja nepracujem bezchybne, ale chyby opravujem okamzite ako sa o nej dozviem.. nikdy som nehral mrtveho chrobaka.. nikdy
    Jsi nemocný? Myslíš si, že každý v sobotu čeká na mailu, až mu někdo napíše, že se něco pokazilo?
    Nebuď paranoidní. Myslíš si, že každý čeká na tvých 8 stovek, aby tě o ně mohl okrást?

    A to že ti dnes ještě neodpověděli: Přešlo to z jednoho pracovníka na účetní, pak na majitele a ozvou se až to vyřeší. Taky jsi nemusel být na řadě a nestihli dneska odepsat.

    A nejpravděpodobnější možnost: Choval ses jak kretén, tak tě teď nechají ze dva dny vycukat.

  18. Pro NE: Já čekal na odpověd od PRE 9 dní a též šlo o vrácení peněz. A o byla pouze odpověd a další xy dní trvalo než to poslali. A ty vyšiluješ první den po víkendu?

  19. Citace Původně odeslal Netmo Zobrazit příspěvek
    Jsi nemocný? Myslíš si, že každý v sobotu čeká na mailu, až mu někdo napíše, že se něco pokazilo?
    Nebuď paranoidní. Myslíš si, že každý čeká na tvých 8 stovek, aby tě o ně mohl okrást?

    A to že ti dnes ještě neodpověděli: Přešlo to z jednoho pracovníka na účetní, pak na majitele a ozvou se až to vyřeší. Taky jsi nemusel být na řadě a nestihli dneska odepsat.

    A nejpravděpodobnější možnost: Choval ses jak kretén, tak tě teď nechají ze dva dny vycukat.
    :D , aha cize nadpis topicu plati tak ako som pisal. Pisal som na mejl kde mi mali poskytovat podporu.. v sobotu, v nedelu.. to je jedno v aky den.. ked si platis ich sluzby.. cakat odpoved na PROBLEM je 3 dni problem.. zasadny problem.. velmi zasadny problem.. preto moje upozornenie je velmi trefne

  20. Tak běž na úřad v sobotu něco zařídit. Přece je platíš ze svých daní....
    Ne, není to jedno jaký den. Očekáváš od každého od koho odebířáš služby podporu 24/7? Tak to bude stát asi víc než 8 stovek...

  21. Hoďte na něj síť

  22. Citace Původně odeslal Netmo Zobrazit příspěvek
    Tak běž na úřad v sobotu něco zařídit. Přece je platíš ze svých daní....
    Ne, není to jedno jaký den. Očekáváš od každého od koho odebířáš služby podporu 24/7? Tak to bude stát asi víc než 8 stovek...
    Pozri si moje hodnotenia.. ja riesim problem zakaznika okamzite ked je to mozne.. od ostatnych ocakavam aspon nieco podobne.. asi som fakt nemocny..

    Aj ty nechavas svojich klientov "vycukat"? Potom mas peknu vizitku..

    Na mna nenajdes ani jednu jedinu staznost.. ani jednu jedinu..

    Apropo: jedna sa uz o tri dni..

    ---------- Příspěvek doplněn 09.07.2018 v 23:02 ----------

    Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    Pro NE: Já čekal na odpověd od PRE 9 dní a též šlo o vrácení peněz. A o byla pouze odpověd a další xy dní trvalo než to poslali. A ty vyšiluješ první den po víkendu?
    Mirek, uz som podobnu situaciu zazil.. popisal som ju vyssie.. fakt mam byt kludny a nevysilovat?

  23. Nenechávám, naštěstí mám normální klienty, kteří chápou, že existuje něco jako víkendy a svátky.
    Ještěže se to nestalo ve čtvrtek (kdy byl svátek, stejně jako v pátek), to by jsi psal, že je to už 5 dnů.

    Ano, občas se stane, že někdo někoho okrade, ale přeci to člověk nemusí vidět všude jako Bureš (všecí kradnů).

    Btw. Jestli si účtuješ alespoň 500Kč/h, tak bych řekl, že jen tím řešením jsi přišel o víc peněz než psaním mailů na podporu a webtrh.

  24. Ty ma zjavne nechapes. Ja ako ich "klient" mam problem. Slusne som ich vyzval na napravu. Tri dni bez akejkolvek reakcie. Ty obhajujes, ze to je normalne, lebo vikend, lebo hento lebo tamto. Ja nepovazujem za normalne ak niekto 3 dni absolutne nereaguje. Ani jednoduchou odpovedou "riesime to".

    Jedna sa predsa o online sluzbu a ignoracia podpory tri dni!!!! je predsa problem preboha. Preto upozornujem ze ich sluzby stoja pravdepodobne za houno, ked nie su schopny vyriesit elementarne problemy. Ako potom ich sluzby funguju v reale.?. Ak ma tvoj klient problem, tak tiez na neho prdis? Ja ta fakt uprimne nechapem.

    Dnes bol predsa pracovny den nie? Alebo nebol? Chlapci maju tolko prace, ze ich zabije ak mi povenuju minutu?

    Nemyslim si...

    Ano.. na druhu stranu mas zrejme pravdu.. stracam cas.. mohol som to vyriesit uz dnes.. ale stale cakam.. lebo som nemocny..

    ---------- Příspěvek doplněn 10.07.2018 v 00:22 ----------

    Este dodam, po strohej reklamacii ma kontaktovali z banky s tym, ak chcem poziadat o chargeback, spracovatel platby v pripade opravnenosti chargebacku dostane "pokutu" vo vyssej sume ako sa mi bude vracat a ci si tym nepohnevam dodavatela. Odpovedal som ok, pockam na reakciu, zatial to tak riesit nebudem. Cize nie som ani kreten , ako si ma oznacil v potencionalnej moznosti, inak by mi to bolo jedno.
    Naposledy upravil ne : 10.07.2018 v 00:23

  25. A ty 100% víš, že ten mail od tebe dostali? Napsal ti někdo ano, podíváme se na to a pak dělali mrtvého brouka? Nebo je to celé o jednom sobotním mailu ?
    Sorry, ale já bych s tebou dělat nechtěl. Hysterické, neurotické a paranoidní klienty milé rád pošlu ke konkurenci i kdyby mi platili zlatem :)
    Uvědom si, že někdo ti neodpověděl na mail a ty hned vylepíš info, že jsou zloději. To se prostě nedělá :)

  26. Já lidem, co mi napsali mail ve středu v podvečer, odpovídal až včera večer. Protože 2 svátky + víkend. Z toho by tě trefilo.

  27. Citace Původně odeslal hampl.david Zobrazit příspěvek
    Já lidem, co mi napsali mail ve středu v podvečer, odpovídal až včera večer. Protože 2 svátky + víkend. Z toho by tě trefilo.
    A já dokonce odepisoval včera na mail z 1.7, jelikož jsem měl ještě dovču minulý týden. :-O

  28. Citace Původně odeslal Ariwenie Zobrazit příspěvek
    A já dokonce odepisoval včera na mail z 1.7, jelikož jsem měl ještě dovču minulý týden. :-O
    ja v tychto situaciach pouzivam ficuru "automaticka odpoved", celkom sikovna vecicka :)

    ---------- Příspěvek doplněn 10.07.2018 v 10:36 ----------

    Citace Původně odeslal Zbyněk Šubert Zobrazit příspěvek
    A ty 100% víš, že ten mail od tebe dostali? Napsal ti někdo ano, podíváme se na to a pak dělali mrtvého brouka? Nebo je to celé o jednom sobotním mailu ?
    Sorry, ale já bych s tebou dělat nechtěl. Hysterické, neurotické a paranoidní klienty milé rád pošlu ke konkurenci i kdyby mi platili zlatem :)
    Uvědom si, že někdo ti neodpověděl na mail a ty hned vylepíš info, že jsou zloději. To se prostě nedělá :)
    To samozrejme na 100% neviem. Spravy (dve) sa mohli po ceste niekde zatulat. Mozne to je.

    To ci som hystericky, neuroticky alebo paranoidny je uplne s cesty. Riesil som spolahlivost sluzby. Nastal problem, ONLINE sluzba ho nie je schopna (alebo ochotna) riesit. To je proste fakt, a ziadny sviatok, piatok, dovolenka ho nezmeni.

    Sluzbu ma poprosil preskumat moj znamy, s tym, ci sa bude dat pre neho nasadit. Mohli mat dalsieho minimalne jedneho klienta. Avsak, s tymto, podla vacsiny z Vas "normalneho spravania" urcite sluzbu neodporucim. Ak postupujete pri vybavovani svojich klientov rovnako, je to v poriadku. Mne to ale v poriadku nepripada. Tot vsio.

  29. Dnes je stvrtok a stale nic :D .. ziadna odpoved

  30. Ty woe zase.... bože...kolik že je ze zákona na reklamaci? Fakt tohle se nedá :-(

  31. toto si napisal predtym: co k tomu dodat :-D myslím, že někdo kdo očekává vrácení platby o víkendu by měl uvažovat nad sebou samým :-(

    takze predtym vraceni platby, teraz "argumentujes" nejakou reklamaciou.. poprosim ta, ty uz nereaguj na mna, pokial nemienis reagovat vecne, ale len takymito nezmyslami.. dakujem

    ESTE RAZ PRE TEBA KEDZE ZJAVNE SI LEN NECHAPAVY: Tema sa vola, POZOR na SOCIALSPRINTERS - preto, lebo nereaguju, takze v pripade problemov nechaju klienta na holickach.. co natom do boha nechapes?

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3