Prodám výdělečný web ZelenyTiket.cz 1.2Mil/rok
Zobrazují se odpovědi 1 až 7 z 7

Jednoduchý SW pro webovou analytiku

  1. Ahoj,

    často se setkávám s tím, že by klienti chtěli poradit službu pro webovou analytiku, ale jednoduchou, kde nebude velké množství funkcí, které nevyužijí. Zkrátka jednodušší a osekané Google Analytics. Uznávám, že pro laika je ten systém nepřehledný a je tam strašně moc pojmů a výrazů, kterým prostě nerozumí. Dost často se také přejmenuje nějaká položka a jsou ztracení.

    Existuje taková služba a nejlépe asi česká, kterou byste doporučili? Představoval bych si v podstatě jen několik málo požadavků:

    - zjištění typu zařízení a velikosti obrazovky
    - získání zdroje návštěvnosti
    - evidence počtu kliknutí na určité odkazy

    Nyní mě toho asi více nenapadá.

    Jedná se opravdu o malé klienty, kteří nemají vlastního specialistu na marketing, apod. A web je někdy třeba jen zájmový a není spojen přímo s podnikáním.

    Díky za vaše reakce.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Podla mna www.matomo.org je idealna volba. Vsetko co treba, ale podstatne jednoduchsie ako GA plus su k tomu aj aplikacie na android a ios.

  4. Já bych zůstal u Google Analytics - je to standardní, mnoho lidí s tím umí, získává to dobrá data, když se v budoucnu rozhodne pro nějakou pokročilejší analytiku/více rozjet marketing, tak to už bude mít připravené. Pro klienta lze poměrně jednoduše vytvořit vlastní přehled, kde uvidí jen to co ho zajímá. Také je možné GA napojit do Data Studia a vytvořit klientovi jednoduchý dashboard i s popisky.

  5. ono tych sluzieb bude naozaj vela, staci vyhladat "google analytics alternative 2018". ak by si ale chcel vlastne riesenie tak piwik a awstats su asi najpouzivanejsie. tie awstats su narocnejsie na rozbehnutie ale su velmi prehladne.

  6. Hele, já jim vždy nainstaluji Google Analytics a nastavím jim "vlastní přehledy" a vytáhnu tam to, co je nejdůležitější. Takže oni pak nemusí listovat v záložkách, pracovat s různými filtry, nastavením, ničím. Jen se přihlásí kliknou na vlastní přehledy a tam mají vše co potřebují. Výhodu to má navíc v tom, že nikdy nevíte, kdy to oni nebo někdo jiný bude potřebovat. Takto s tím nikdy neměl problém ani jeden lajk.
    Navíc ty Vlastní přehledy jde jednoduše uložit a kopírovat do jiných účtů. Takže to mám připravené a oni jen řeknou, sleduji to a to a já jim to tam nakopčím.

  7. Souhlas, GA s vlastními přehledy je nejlepší volba. Případně přes API se dá udělat i vlastní dashboard do administrace, řada CMS to používá.

  8. Ani jsem nevedel, ze se tohle da udelat. Supe rada, diky moc. Vlastni dashboard bude to spravne :)

Hostujeme u Server powered by TELE3