Zadejte hledaný výraz...

Jak se řeší reklamace v B2B?

Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
25. 6. 2018 08:29:30
Zdravím , řeší se reklamace v Obchodním styku mezi firmama jinak než s Fyzickou osobou , která nekoupila na Ičo ? Má právo reklamovat výrobek ?
25. 6. 2018 08:29:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-resi-reklamace-v-b2b/#reply1353576
Napsal pleskanec;1471062
Zdravím , řeší se reklamace v Obchodním styku mezi firmama jinak než s Fyzickou osobou , která nekoupila na Ičo ? Má právo reklamovat výrobek ?
Tam je to čistě na podmínkách, jaké si vymezíte v uzavřené smlouvě.
25. 6. 2018 09:10:56
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-resi-reklamace-v-b2b/#reply1353575
A taky co mas na dokladu, obcas i na fakture pri nakupu na ico mam zaruku 24 mesicu.
25. 6. 2018 09:23:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-resi-reklamace-v-b2b/#reply1353574
Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
25. 6. 2018 12:03:27
Smluvně nic ujednané není, na faktuře nic o reklamaci nemám
25. 6. 2018 12:03:27
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-resi-reklamace-v-b2b/#reply1353573
A neplatí tam podle obchodního zákoníku ta minimální 6 měsíční? Když není jinak domluveno.
25. 6. 2018 12:23:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-resi-reklamace-v-b2b/#reply1353572
lada1979
verified
rating uzivatele
25. 6. 2018 12:29:41
Pokud firma nakoupí na eshopu a nemáš v obchodních podmínkách jasně vymezeno, čím se B2B řídí,mohou platit i OP a objednávka je více méně smlouva pokud jsi plnil. Pokud ti firma přišla osobně a něco koupila a neexistuje nic co by šlo nazývat písemnou smlouvou, dá se říci, že smlouva je ústní a že jste si záruční doby nesjednali. Samozřejmě právo reklamovat může mít, ale ještě jsem se nesetkal, že by ho někdo takto brutálně s odkazem, že záruční doba nebyla sjednána nesetkal. Ale to při polovičatých informacích, které jsi poskytl nelze zjistit.
25. 6. 2018 12:29:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-resi-reklamace-v-b2b/#reply1353571
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit