- b2b objednávání přímo z kategorie podobně jako http://nimb.ws/RrwntG
- lookbook viz příloha podobné jako výše ale pro b2c
- velikostní tabulky tab v detailu stejně jako https://www.loap.cz/benate-damske-triko-kratky-rukav-zelena/
- SK,HU a PL eur verze shopu do budoucna, zatím stačí sk-příi přístupu z 2117.sk skočí na .cz ale přepnuto v EUR
- napojení na jiné dodavatele pomocí XML viz příklad https://www.ferrino.cz/export/xml-exp-perm-mhe.php
- řazení v kategorii dle počtu ks na skladě- nahoře = nejvíc ks,možnost manuálně upravit pořadí-to pak platí prioritně nad automatickým dle počtu ks
- hover náhledu na produkt v kategorii zobrazit dostupné velikosti https://www.bata.cz/kategorie/web-katalog-cz-muzi-sandaly
- přihlášeným B2B zákazníkům zobrazit jiné ceny a v adminu i historii faktur/objednávek ze systému POhoda esport je každý den na ftp, párování dle ičo v názvu souboru ičo_číslofaktury.pdf(již běží ze strany dodavatele IS)
- video v detailu produktu viz https://www.2117.cz/panske/751-panske-lyzarske-bundy/9050-udtja-panska-prosivana-bunda-cerna-club
- zobrazovat časovou dostupnost velikostních variant na jednotlivých prodejnách
- sms sender
- heureka,glami xml,google merchant toto máte hotové díky ostatním eshopům určitě. pozor každý feed ma jinak řazené kategorii,nutno rozdělit v adminu
- zásilkovna doprava
- gopay platební brána
- facebook pixel propojený s katalogem,GA kod, adwords propojení, sklik ppc kod implementace
- mailchimp popup
- zopim chat
- rychlý checkout GDPR ready stejně jako nyní tzv.rezervace na prodejně
- filtr dle parametru =graficke ikonky nasadit z https://www.2117.cz/panske/751-panske-lyzarske-bundy/9050-udtja-panska-prosivana-bunda-cerna-club
na - SEO url a automatické tagy z nazvu https://extensions.joomla.org/extension/seo-generator/
- automatické zapínání a vypínání produktů, podle toho jestli jsou skladem, nebo nejsou skladem a to přes cron. Preferujeme vlastní skript, který se bude zapínat přes cron.
- ciste URL = pouziti textovych parametrov,
- do budoucna: vic domen ale jedna administrace