Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Ako merať prázdny košík/ plný košík Google Analytics

webinator
verified
rating uzivatele
15. 5. 2018 16:44:44
Dobrý deň,
kontrolujete pri Google Analytics aj či je košík prázdny alebo je v ňom produkt? Nakoľko viacerí užívatelia chodia aj do prázdneho košíka len kliknúť a tiež vo vyhľadávačoch nie sme na tom zle na podstránku Košík. Potom to skresluje celkové výsledky. Máte nejaké nápady? Taktiež to platí aj pri krokoch k objednávkde, kde zákazník si preklikáva niekoľko krát aj naspäť do predchádzajúcich krokov a znova to skreľuje výsledky. Nakoľko Proces od pridania do košíka až po dokončenie objednávky má úspešnosť len cca 21%, čo je málo.
Máte niekto nejaká návrhy alebo nápady?
15. 5. 2018 16:44:44
https://webtrh.cz/diskuse/ako-merat-prazdny-kosik-plny-kosik-google-analytics/#reply1345687
Nejste na podstránku košík zle, protože se na servisní stránky prostě neoptimalizuje a nikdo se na ně nechce nebo nemá potřebu umisťovat ;-) určitě bych ale měřil ta data pro vyhodnocení objednávkového procesu. 21% úspěšnost projití objednávkového procesu je tedy na pováženou a přehodnotil bych ho. Proč se ti lidé vracejí na předchozí krok? Mají problém upravit objednávku? Přidat podobné nebo související produkty? Mají problém najít informace nebo nemají dost informací o dopravě či aktuální celkové sumě? V dobrém nákupním procesu zkrátka nemají lidé důvod chodit o krok nebo dva zpět a něčím se ujišťovat nebo hledat. Projděte si ten objednávkový proces sám, nechte ho projít rodinou, kamarády. A hledejte možné problémy.
15. 5. 2018 16:52:37
https://webtrh.cz/diskuse/ako-merat-prazdny-kosik-plny-kosik-google-analytics/#reply1345686
webinator
verified
rating uzivatele
15. 5. 2018 16:55:39
21% je málo o tom vieme a stále sa to snažíme upravovať. Hlavne problém je v dobe dodania nakoľko je dlhšie ako u iných.
Nakoľko najnavštevovaniejšia stránka je košík na našej webstránke podľa štatistík a aj keď je prázdny košík alebo plný
15. 5. 2018 16:55:39
https://webtrh.cz/diskuse/ako-merat-prazdny-kosik-plny-kosik-google-analytics/#reply1345685
Napsal webinator;1462760
21% je málo o tom vieme a stále sa to snažíme upravovať. Hlavne problém je v dobe dodania nakoľko je dlhšie ako u iných.
Nakoľko najnavštevovaniejšia stránka je košík na našej webstránke podľa štatistík a aj keď je prázdny košík alebo plný
To je ale hodně zvláštní, že je košík nejnavštěvovanější. To bych se skoro pozastavil nad tím, proč to tak je. Produkty nikdo nevyhledává? Ten košík je navštěvovaný novými nebo vracejícími se zákazníky? Z jakých zdrojů?
Opravdu není zvykem, že by servisní stránky byly optimalizované a už vůbec, že by byly nejnavštěvovanější v eshopu. To musí být zbytek velmi zle optimalizovaný.
15. 5. 2018 17:01:58
https://webtrh.cz/diskuse/ako-merat-prazdny-kosik-plny-kosik-google-analytics/#reply1345684
webinator
verified
rating uzivatele
15. 5. 2018 17:07:57
Nakoľko máme na eshope cez 40 mil. produktov a väčšina návštev je z organických vyhľadávanía nakupujú vždy väčinou iné produkty zákazníci čiže najnavštevovanješie stránky okrem úvodnej sú doprava a platba, kosik, vyplnenie udajov o zakaznikovi
15. 5. 2018 17:07:57
https://webtrh.cz/diskuse/ako-merat-prazdny-kosik-plny-kosik-google-analytics/#reply1345683
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit