Prodej projektů Duchod.cz, Duchodova-Reforma.cz a doména MojeFinance.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 13 z 13

Google nákupy - jak zlepšit konverzní poměr?

  1. Dobrý den,
    provozuji eshop s modními doplňky a v lednu jsem si nechal nastavit google nákupy. takže nyní běží cca 3 měsíc, ale přiznám se že jsem od toho čekal více objednávek. V únoru byla konverze obchodu 1,23%... takže jsem si říkal, že časem to poroste, ale zvedlo se to jen nepatrně. Za březen duben to je 1,34%. Kampaň jsem si nechal nastavit a spravovat, ale zdá se mi že to vůbec nefunguje a nikam se to nepousová
    Momentálně tyto objednávky pokryjí náklady na kampaně, ale zisk je ztoho prakticky nulový :-(
    Jak to máte Vy s konverzním poměrem?

    Díky Lumír

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal javorka839 Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,
    provozuji eshop s modními doplňky a v lednu jsem si nechal nastavit google nákupy. takže nyní běží cca 3 měsíc, ale přiznám se že jsem od toho čekal více objednávek. V únoru byla konverze obchodu 1,23%... takže jsem si říkal, že časem to poroste, ale zvedlo se to jen nepatrně. Za březen duben to je 1,34%. Kampaň jsem si nechal nastavit a spravovat, ale zdá se mi že to vůbec nefunguje a nikam se to nepousová
    Momentálně tyto objednávky pokryjí náklady na kampaně, ale zisk je ztoho prakticky nulový :-(
    Jak to máte Vy s konverzním poměrem?

    Díky Lumír
    Jestli nebude problém v tom že místní guru nastaví default a finito :) Přitom s nákupy se dá tak pěkně hrát :)

  4. Citace Původně odeslal dkoudela Zobrazit příspěvek
    Jestli nebude problém v tom že místní guru nastaví default a finito :) Přitom s nákupy se dá tak pěkně hrát :)
    Právě slyším na nákupy chválu a nějak mne to příjde málo ta konverze. Proto zkouším zjistit, jaký bývá takový průměr z toho.

  5. Proč bych měl nakoupit u Vás a ne u konkurence? Jsou Vaše ceny lepší? Prodáváte dobře známe značky? Nabízíte dopravu zdarma?, ...

    Může být problém i v webu, zkustě poprosit někoho se podívát na Váš web a říct co mu na něm příjde špatně/dobře, atd...

    PS: Google Vám nevyčaruje prodeje, on(dobře nastavená kampaň) jen přivede návštěvníky, udržet je a přimět nakoupit je už na Vás.
    Naposledy upravil Bogdan : 18.04.2018 v 22:17

  6. špatnou volbu sortimentu a špatný pricing prostě nic nespasí :)

  7. - vylučují se produkty, které mají špatné PNO?

    - jaký máte v průměru podíl ztracených zobrazení? (je na tom sloupec)

    - vyzkoušela se strategie ROAS?

    - pracujete s remarketingem ve vyhledávání?

    - používají se vylučovací slova? Nejčastěji je nutné vyhodit jedno/dvouslovné v přesné shodě, např. [šaty]

    - jak si vede inzerce v rámci jednotlivých zařízení?

    - jakým způsobem segmentujete produktové skupiny? Používáte například vlastní štítky, kterými si můžete sortiment odlišit podle typů akce, jestli je/není doprava zdarma, velikosti marže, ...

    - Jak dlouho kampaň běží, že vám to dělá starosti a jakou má útratu?

  8. konverzni pomer mate namysli jaky? Jakoze prijde na web ze shoppingu 100 lidi a nakoupi 1,34 lidi? Nebo mate CTR na shoppingu 1,34 %. Ptam se proto, aby byla jasno co konkretne resime, protoze tyto dve cisla maji ruzne duvody.

    Pokud prijde ze shoppingu a nekoupi, tak bud se mu nabidka nelibi, nelibi se mu eshop, neco je tam spatne, nebo je dane cislo standardem v oboru, nebo se jedna o zbozi spatne porovnatelne (proste jedna nausnice nevypada jako druha..) a tudiz v detailu se mu tolik nelibi apod...

    Pokud mate spatne CTR tak to ej duvod zase jiny.

  9. Díky za Vaše podněty, jedná se o eshop původně zaměřený na dámské kabelky, nyní spíše přeorientován na pánské tašky a cestovní tašky a kufry https://www.kabelkyatasky.cz takže tento sortiment si běžně lidí nekupujou často...

    Co se týče Adwords, tak denní investice je 300,- + 150,- na remarketing.. v příloze číslo za březen/duben..
    Co se týče celkového nastavení v googlu, je udělané pouze základní nastavení, takže toto bude mít určitě vliv...
    Přiložené miniatury Přiložené miniatury Klikněte na obrázek pro plnou velikost Název:  1.jpg Zobrazení: 57 Velikost:  48,8 KB  

  10. Ve vašem případě bych neřešil vyšší konverzní poměr, ale zvýšení trafficu a tržeb - takhle je ta kampaň dost kapesní.

    V první fázi se určitě podívat do vyhledávacích dotazů a zkontrolovat ta ztracená zobrazení - 40 % a výše je potřeba trochu zvednout CPC.

  11. Díky za rady. Zřejmě bude zakopaný pes v obojím, jak v vzhledu, tak také v nastavení kampaní. Jelikož tomu vůbec nerozumím, nechal jsem si je nastavit a jak na to koukam, kromě základních nastavení, aby kampan běžela, tak není nastaveno nic. :-(

  12. Já osobně vidím jako nezaujatý člověk docela dost problémů na webu.

    - "načíst další produkty" je úplně ztracené, pro mě totálně nevýrazné. Lidi jsou fakt okurky a pokud tam je něco nevýrazného, jako by to nebylo.
    - Stránkování kategorie NAHOŘE s fontem, který připomíná somálce, neoddělené nějakým borderem...Proč? Taky jsem si toho všiml až po dlouhém hledání a to proto, že jsem to hledal. Běžný zákazník s telefonem v ruce nebude mít potřebu pátrat... Čili já být zákazník, přijdu, kliknu na pánské tašky vidím 8 produktů, odcházím...proč máš tak málo produktů na stránku?
    - Čtu tady, že grafika nedělá web. Já osobně kvalitu webu jako zákazník posuzuji dle grafiky (tím nechci říct, že to má být jako omalovánky). Ale kvalitní grafika i logo ve mně vzbuzuje důvěru, zvláště, když web neznám.
    - Tlačítko vložit do košíku....menší už to udělat nešlo? Ještě k tomu pod cenou, která má úplně stejnou barvu...Proč to neuděláš textově, nějak to barevně odliš. Nejsem zastánce barvičkování a studií typu font 14 prodává více než 12..Možná ano, ale to lze měřit u shopů typu alza.cz
    - U tvého webu je opravdu všechno špatně.... Co se týče cenotvorby a konkurence, to je věc druhá, ale to už si musíš pozjistit sám..

  13. To tlačítko k nákupu je fakt šílený ... ale už jsem viděl hodně mnohem horších webů. Nezdá se mi, že by tam bylo všechno špatně a nemyslím si, že by to nemohlo prodávat.

  14. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    To tlačítko k nákupu je fakt šílený ... ale už jsem viděl hodně mnohem horších webů. Nezdá se mi, že by tam bylo všechno špatně a nemyslím si, že by to nemohlo prodávat.
    Je to jako prodejce v obchodě. Prodávat může každý, ale jak moc dobrý obchodník to bude, už je věc druhá :-). Ten web je z mého pohledu potenciálního zákazníka opravdu špatný. A to jsem se nedíval přes telefon, tam budou určitě jiné průšvihy :-)

Hostujeme u Server powered by TELE3