Prodej projektů Duchod.cz, Duchodova-Reforma.cz a doména MojeFinance.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 3 z 3

Filter weboveho providera nam blokuje prichadzajucu postu

  1. U aktualneho providera nam nastavenia jeho antispamovych filtrov blokuju postu od niektorych nasich klientov a posta nam nepride ani do spamu.

    Ake su vase skusenosti s vasimi poskytovatelmi webhostingov v tejto oblasti?

    Podla mna nie je mozne, aby nam posta od klientov nechodila aspon do spamu. Nas biznis je zavisly na emailovej komunikacii a tymto sposobom mozeme prichadzat o zakazky a klientov. Nehovoriac a mene firmy.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Pánek Martin poptává: Modul Prestashop
    Petr Pošvic poptává: Angular frontend a Python backend
    Perekuk poptává: Drupal programátor - Praha
  3. a co mu napsat a domluvit se s ním? Těch špatných emailů ze zkušeností chodí obrovské množství (u jedné firmy s 100 účty průměrně každý den příjde na každý účet 800 emailů, cca 750 jich zahodí právě takový filtr jako jasně špatné věci a zbytek je rozstřízen do spam složky a do doručené pošty. Představa, že necháme 800 emailů každému přijít do schránky, asi nás lidé ukamenují, tak obrovský to může být problém).

    Tohle se děje, pokud potřebujete mít spolehlivé emaily, musíte do nich investovat odpovídající peníze (vlastní lidi či si to zaplatit). Webhostiny to řeší hodně hromadně a takovéhle věci se v praxi dějí. Stejně tak, klienti posílají emaily z hodně starých často opět webhostingů bez aktualizací a bez dostatečné technické kvality a tyhle emaily se opět nedoručují.

    V první řadě bych doporučil kontaktovat hosting a poptat se ho, případně u něho poptat spolehlivější službu (samozřejmě za více peněz). Pokud to nikam povede, změnit email hosting (je to nezávislé na web hostingu). Co vím, v ČR dobré řešení nabízí web4u, master, vshosting (a spousty jiných), je také možné jít do profesionálnějších řešení typu Google apps, Office 365, rackspace, na to ale potřebujete správce/integrátora, který zajistí přesun a bude se o to starat a přesně tyhle problémy s nedoručením aktivně řešit.

    Email není zaručená služba a nelze se na ní obecně spolehnout, aby byl spolehlivý, znamená to poměrně dost nákladů.

  4. Riesime to s poskytovatelom. Prave preto ma zaujimaju skusenosti inych uzivatelov.

Hostujeme u Server powered by TELE3