Dobrý den všem,

našel by se někdo, kdo by mi pomohl vytvořit sofistikovanou evidenci prokliků, směřujících z mých stránek na stránky jiné?

Řekněme, že mám na stránkách x různých stránek, dejme tomu s produkty, kdy každá z nich obsahuje několik stejných odkazů, dejme tomu na výrobce či dodavatele. Potřebuji evidovat, kolik lidí si na tyto odkazy kliklo. Jinými slovy, aby každý odkaz na stránce produktu měl nějakou stejnou identifikaci na konci url směřující na stránky výrobce, a na stránce jiného produktu zase jinou identifikaci a tak dále. Já bych se pak mohl podívat do nějaké evidence, kde bych zjistil, že za týden si na stránce toho a toho produktu kliklo na ten a ten odkaz tolik a tolik lidí. Dává to nějaký význam?

Samozřejmě před tím, než jsem vznesl tento dotaz, jsem hledal na internetu možné způsoby, nicméně nic jsem neobjevil, až na Google Tag Manager, který jsem si sice založil, ale vůbec tomu (i přes videa na youtube atd.) nerozumím. Navíc mi to přijde zbytečně složité, abych musel pro každý link dělat deset věcí. Rád bych něco fakt jednoduchého a jasného.

Děkuji, O. Dvořák