Zadejte hledaný výraz...

Jak zlepšit psanou komunikaci s klientem?

Panv12
verified
rating uzivatele
13. 2. 2018 16:27:01
?
13. 2. 2018 16:27:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zlepsit-psanou-komunikaci-s-klientem/#reply1329635
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 2. 2018 16:31:18
vzdy ma fascinuje ked niekto polozi otazku na ktoru nie je mozne odpovedat. asi si ich zacnem pisat do dennicku.
13. 2. 2018 16:31:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zlepsit-psanou-komunikaci-s-klientem/#reply1329634
martinzsa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 2. 2018 16:40:15
Napsal Panv12;1444024
Já nové informace pro činnosti, které vykonávám nepotřebuji, no a pokud mě třeba přece jen něco bude zajímat obrátím se třeba na web W3C apod.
Panv12 jistota znalosti!
...
Napsal node;1444092
vzdy ma fascinuje ked niekto polozi otazku na ktoru nie je mozne odpovedat. asi si ich zacnem pisat do dennicku.
stiahni si vsetkych 540 prispevkov tohto trola a mozes to rovno vydat knizne.
13. 2. 2018 16:40:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zlepsit-psanou-komunikaci-s-klientem/#reply1329633
Panv12
verified
rating uzivatele
13. 2. 2018 16:44:08
Bla bla bla
13. 2. 2018 16:44:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zlepsit-psanou-komunikaci-s-klientem/#reply1329632
fste
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 2. 2018 16:45:39
aaaaaaaa je tu zas... kokot
13. 2. 2018 16:45:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zlepsit-psanou-komunikaci-s-klientem/#reply1329631
Panv12
verified
rating uzivatele
13. 2. 2018 16:45:54
Bla bla bla
13. 2. 2018 16:45:54
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zlepsit-psanou-komunikaci-s-klientem/#reply1329630
Zbynek Subert
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
13. 2. 2018 17:11:18
Takže už v reálu prodáváš produkty a poskytuješ služby? Super! Dej sem link :)
13. 2. 2018 17:11:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zlepsit-psanou-komunikaci-s-klientem/#reply1329629
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
13. 2. 2018 17:20:10
Ja bych radsi pracoval na tech mikrosites.
13. 2. 2018 17:20:10
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zlepsit-psanou-komunikaci-s-klientem/#reply1329628
Pavel Mareš
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
13. 2. 2018 17:48:05
Pánové, už udělal 5+ microsite za den, takže těch +- 1000 Kč mu stačilo, pochopte :D
13. 2. 2018 17:48:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zlepsit-psanou-komunikaci-s-klientem/#reply1329627
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 2. 2018 18:03:59
Ty seš neuvěřitelnej komik. Vyser se na weby a běž s tím do Manéže Bolka Polívky. V showbyznysu uděláš zaručeně větší kariéru.
13. 2. 2018 18:03:59
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zlepsit-psanou-komunikaci-s-klientem/#reply1329626
Na standardní dotazy a časté situace mám připravený dokument Argumenty.doc, kde mám různé kategorie textů / rad / argumentů a s každým dalším použitím je ladím k dokonalosti (pokaždé mě napadne, co ještě přidat, co ubrat, či jak argument posílit). Totéž když se mě klient zeptá třeba na to, jak probíhá spolupráce atd. Ale to je jen zlomek toho, co si s klientama píšu. Ve zbytku času prostě reaguju na argumenty druhé strany..
To je jak se ptát "když se bavíte s jiným člověkem, co říkáte?" :) Prostě když klienta něco zajímá, odpovím. Když klient navrhne blbost, argumentuju, že je to blbost a nabídnu jiné řešení. Když potřebuju já něco obhájit tak to.. prostě obhájím. Není to rocket science.. :) Co se týče argumentace jako takové, tak k té se dostaneš jen psaním, psaním a psaním. Musíš se naučit lépe formulovat myšlenky a zároveň se ale i učit, jak klienti na jaké argumenty reagují. Víceméně doporučuju si přečíst něco o copywritingu, to tě naučí asi nejvíc. Třeba e-booky od Otto Bohuše.
13. 2. 2018 22:26:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zlepsit-psanou-komunikaci-s-klientem/#reply1329625
Panv12
verified
rating uzivatele
13. 2. 2018 23:12:06
Bla bla bla
13. 2. 2018 23:12:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zlepsit-psanou-komunikaci-s-klientem/#reply1329624
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
13. 2. 2018 23:56:39
Čím delší odpověď, tím lépe. Lidé vnímají dobře, že o ně někdo pečuje. Já mám pár pravidel, které stále dodržuji.
- Vážený pane Nováku, (oslovuji jménem)
- děkuji Vám (100% emailů začínám poděkováním)
- prosím (prosím a děkuji jsou dvě zdvořilostní slovíčka, která by se měla používat)
- bude, budete, atd. (vše píši v kombinaci přítomného a budoucího času, hlavně když je problém - pomáhá to nasměrovat se na řešení problému, ne babrat se minulostí)
- nepoužívám my, naše, atd, zamýšlím se, jak to přeformulovat na Vy, Vaše apod.
- neargumentuji, pokud je to v minulém čase. Pokud se bavíme o tom co bude, tak klidně
- ujišťuji, že vyřešíme jakýkoliv problém (ale musíte to splnit)
- píši vždy v pozitivním duchu
Mám rád problémy a jejich komunikaci. Baví mě vymyslet takovou odpověď, která otočí zákazníkovu náladu z negativní na pozitivní, která ho nasměruje na vyřešení problému. Na věty typu "Vy jste to úplně rozmlátili, co mi to posíláte za sračky" píši ... "Děkuji pane Nováku, že jste se na nás s důvěrou obrátil a dal nám příležitost dokázat, že reklamace řešit umíme. Nemusíte mít žádné obavy.... prosím, pošlete mi foto, .... " atd. Musíte u toho přemýšlet.
M.
13. 2. 2018 23:56:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zlepsit-psanou-komunikaci-s-klientem/#reply1329623
Zbynek Subert
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
14. 2. 2018 10:10:47
No, já bych možná doplnil, že důležitý je nejen co psát, ale i kdy to psát, respektive za jak dlouho po dotazu. Stanovit si cca prodlevy na odpověď a to tak, aby zákazník věděl, že se mu věnuješ, ale aby to nesklouzlo v chat a ty se budeš věnovat jenom jemu. Ale to vše závisí na oboru v jakém pracuješ a nejde na to napsat obecnou formulaci.
Takže cca do 24 hodin odpovídám na poptávky a dotazy. Pokud je dotaz moc obecný a nemá jasné zadání, popíšu jak funguje spolupráce, výroba a závěrem poprosím klienta o konkrétnější zadání. Pokud ho má, tak ho pošle a posuneme se blíž k realizaci. Pokud ho nemá, neozve se vůbec a já neztrácím čas. Nicméně i pokud se jenom ptá a nechová se jako troll, poradím mu rád s řešením problému i když z toho já nemám žádný profit.
14. 2. 2018 10:10:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zlepsit-psanou-komunikaci-s-klientem/#reply1329622
Panv12
verified
rating uzivatele
14. 2. 2018 10:41:50
Bla bla bla
14. 2. 2018 10:41:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zlepsit-psanou-komunikaci-s-klientem/#reply1329621
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit