Prodej projektů Duchod.cz, Duchodova-Reforma.cz a doména MojeFinance.cz
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 44 z 44

Nekalé praktiky společnosti Wedos

  1. Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Pokud chci kvalitu, tak nejdu do nízkonákladového hostingu. Vždyť kvalitních hostingů je tu spousta, namátkou TELE3.cz, Ebola.cz, OneBit.cz, Savana.cz, Český hosting, Blueboard... Jen to není za těch 25 Kč + XX % sleva.
    VPS ji běží kvalitně. To pozor.

    Na domény subreg.cz
    Naposledy upravil emitor : 17.01.2018 v 01:21

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Takze shrnuto hlavni problemy:
    - nedoslo k zaregistrovani 1 z 2 objednanych domen
    - webhosting za 25czk/mesicne ma vypadky
    - podpora na helpdesku neni dostatecne empaticka k memu problemu

    Docela me pobavilo, ze nekdo kontroluje registraci domeny na NIC.cz, prece tohle si kontroluji v administraci Wedos + DNS. Co je u spravce domeny je dulezite, ale ne pro praci v prvnich hodinach. Hlavni problem je samozrejme registrace domeny a to melo byt reseno jako prim. Zase si nedelejme iluze, ze na helpdesku sedi atomovy inzenyri - ale tohle by mely zvladnout. Co se tyce hostingu za 25czk - k tomu asi nema smysl jiz nic vic psat, co-by nenapsali jini.

    Vzhledem k zavaznosti diskutovaneho problemu prece nemohl byt problem zvednout telefon, zavolat a domluvit dalsi postup a reseni.

    ...jak nad tim tak premyslim, tak jsem za poslednich 5 let mel asi stesti pri registrovani stovek domen :-)

  4. Mě tam něco nesedí. Wedos vystavuje vždy výzvu k úhradě. Pokud taková výzva (na registraci domény) existuje zákaznická podpora by nikdy neradila zaregistrovat doménu znovu, protože by to nejspíš ani nešlo (kdo prodlužoval službu s už vystavenou výzvou a smazal email tak to zná :)). Poradila by přímo uhradit výzvu, která dorazila na email anebo navedla do fakturace, kde výzvy jsou. Tam bych také koukl jestli vůbec k objednávce domény došlo a kdy https://client.wedos.com/invoicing/orders-list.html
    Pokud tam není objednávka, tak nebyl dokončený proces objednávání.

  5. Zprostředkovávám webhosting, domény i serverhosting svým klientům právě přes Wedos a nikdy jsme neměli žádný problém, případně pokud se něco pokazilo nebo nám nešlo, vždy nám technická podpora pomohla. A věřte mi že jsem je otravoval kolikrát celkem i s kravinami, protože jsem vyzkoušel spoustu možností a sám jsem se v tom nakonec třeba ztratil. VŽDY mi online podpora pomohla, vše jsme vyřešili, i když by nemuseli a mohli mě odkázat na nějaké návody atd, nebo to bylo nad rámec jejich povinností a podobně. Jsem u Wedosu tuším od roku 2013. Občas se stane nějaký výpadek, ale je to okamžitě řešeno a na rovinu, výpadek se může stát naprosto u kterékoliv společnosti. Pořád je to jen hardware a software.

  6. Citace Původně odeslal teekey Zobrazit příspěvek
    Docela me pobavilo, ze nekdo kontroluje registraci domeny na NIC.cz, prece tohle si kontroluji v administraci Wedos + DNS.
    Cože? Kde jinde bys to chtěl kontrolovat, než na NIC.cz? Co je tohle za kravinu co jsi napsal.
    To je snad jasný, že když si u někoho objednám registraci domény, tak si pak správnost údajů i samotnou registraci ověřím přímo na NIC.cz

  7. Jak psal drago.
    Klíč k rozlišení celé záhady je v tom, že se údajně nezaregistrovala doména. Otázka tedy zní, proč se nezaregistrovala a jestli byla zaplacena.
    Pokud byla zaplacena a je neregistrovaná, je to evidentně chyba Wedosu. Ale o tom se dá pochybovat, protože by to pán zcela jistě ve svém příspěvku zmínil a bylo by to to hlavní, co by se tu řešilo.

    Předpokládám tedy, že nedošlo ani k vystavení faktury, ani k zaplacení, tedy ani k registraci a pan Ing, jelikož nerozumí, jak fungují domény a webhostigy, chce po Wedosu bůhví co, nějakou individuální podporu, která mu vysvětlí základy fungování internetu, což se mu na lowcost webhostingu samozřejmě nedostane. A tak je nasranej.
    Základ u webhostingů, jako je Wedos, je pochopit, že si člověk neplatí podporu a že co nejde automaticky, prostě není. Takže logicky - pokud nemám zaregistrovanou doménu, nemám výzvu k úhradě a nemám ji zaplacenou, musím si ji sám zaregistrovat. Ať už je důvod tohoto stavu jakýkoliv - jsem blb, neudělal jsem to, nevím jak na to, někde se stala chyba,... na důvodu nezáleží, evidentní je, že to prostě není.

  8. Citace Původně odeslal drago Zobrazit příspěvek
    U tohoto postupu je nutné zakoupenou doménu vždy nasměřovat na konkrétní službu (webhosting, VPS, miniweb).
    A jak chceš nasměrovat doménu, která není zaregistrovaná v centrálním registru nic.cz?

  9. Citace Původně odeslal Registrace Zobrazit příspěvek
    Jak psal drago.
    Klíč k rozlišení celé záhady je v tom, že se údajně nezaregistrovala doména. Otázka tedy zní, proč se nezaregistrovala a jestli byla zaplacena.
    Pokud byla zaplacena a je neregistrovaná, je to evidentně chyba Wedosu. Ale o tom se dá pochybovat, protože by to pán zcela jistě ve svém příspěvku zmínil a bylo by to to hlavní, co by se tu řešilo.

    Předpokládám tedy, že nedošlo ani k vystavení faktury, ani k zaplacení, tedy ani k registraci a pan Ing, jelikož nerozumí, jak fungují domény a webhostigy, chce po Wedosu bůhví co, nějakou individuální podporu, která mu vysvětlí základy fungování internetu, což se mu na lowcost webhostingu samozřejmě nedostane. A tak je nasranej.
    Základ u webhostingů, jako je Wedos, je pochopit, že si člověk neplatí podporu a že co nejde automaticky, prostě není. Takže logicky - pokud nemám zaregistrovanou doménu, nemám výzvu k úhradě a nemám ji zaplacenou, musím si ji sám zaregistrovat. Ať už je důvod tohoto stavu jakýkoliv - jsem blb, neudělal jsem to, nevím jak na to, někde se stala chyba,... na důvodu nezáleží, evidentní je, že to prostě není.
    Pan inženýr psal, cituji "sděleno, že si tedy mám webhosting "navázat" na tu druhou doménu nebo si znova objednat již objednanou a zaplacenou doménu.", to znamená, že údajně doménu jak objednal, tak zaplatil, tedy jistě obdržel doklad o zaplacení, případně má výpis z instituce, skrze kterou platbu realizoval. Pokud se mu doména nepřiřadila ale webhosting se zřídil v pořádku, předpokládám, že vznikla na straně Wedosu nejaká anomální chyba, kdy se jim doména nepropsala do systému. Rozhodně to ale nejde považovat za podvod, protože tyhle procesy probíhají automatizovaně, to tam nikdo nedělá ručně, že by to udělal úmyslně.

  10. Citace Původně odeslal teekey Zobrazit příspěvek
    Takze shrnuto hlavni problemy:
    - nedoslo k zaregistrovani 1 z 2 objednanych domen
    - webhosting za 25czk/mesicne ma vypadky
    - podpora na helpdesku neni dostatecne empaticka k memu problemu

    Docela me pobavilo, ze nekdo kontroluje registraci domeny na NIC.cz, prece tohle si kontroluji v administraci Wedos + DNS. Co je u spravce domeny je dulezite, ale ne pro praci v prvnich hodinach. Hlavni problem je samozrejme registrace domeny a to melo byt reseno jako prim. Zase si nedelejme iluze, ze na helpdesku sedi atomovy inzenyri - ale tohle by mely zvladnout. Co se tyce hostingu za 25czk - k tomu asi nema smysl jiz nic vic psat, co-by nenapsali jini.

    Vzhledem k zavaznosti diskutovaneho problemu prece nemohl byt problem zvednout telefon, zavolat a domluvit dalsi postup a reseni.

    ...jak nad tim tak premyslim, tak jsem za poslednich 5 let mel asi stesti pri registrovani stovek domen :-)

    Samozřejmě je potřeba kontrolovat údaje přes CZ NIC! V administraci může být cokoliv. místo hloupých řečí by to chtělo trochu přemýšlet, teekey!

    ---------- Příspěvek doplněn 17.01.2018 v 18:25 ----------

    Citace Původně odeslal Mikolas Zobrazit příspěvek
    Pan inženýr psal, cituji "sděleno, že si tedy mám webhosting "navázat" na tu druhou doménu nebo si znova objednat již objednanou a zaplacenou doménu.", to znamená, že údajně doménu jak objednal, tak zaplatil, tedy jistě obdržel doklad o zaplacení, případně má výpis z instituce, skrze kterou platbu realizoval. Pokud se mu doména nepřiřadila ale webhosting se zřídil v pořádku, předpokládám, že vznikla na straně Wedosu nejaká anomální chyba, kdy se jim doména nepropsala do systému. Rozhodně to ale nejde považovat za podvod, protože tyhle procesy probíhají automatizovaně, to tam nikdo nedělá ručně, že by to udělal úmyslně.
    Ano.

    Příslušná doména byla spolu s webhostingem objednána a zaplacena a veškteré údaje v jejich administraci tomu také nasvědčovaly, ale CZ NIC tyto údaje neobdrželo a doména tedy fakticky není. To je celé. Úmyslně to nikdo neudělal, ale reklamace problému, který vznil na jejich straně je najednou problém a zkouší se vymlouvat.

    ---------- Příspěvek doplněn 17.01.2018 v 18:29 ----------

    Citace Původně odeslal Registrace Zobrazit příspěvek
    Jak psal drago.
    Klíč k rozlišení celé záhady je v tom, že se údajně nezaregistrovala doména. Otázka tedy zní, proč se nezaregistrovala a jestli byla zaplacena.
    Pokud byla zaplacena a je neregistrovaná, je to evidentně chyba Wedosu. Ale o tom se dá pochybovat, protože by to pán zcela jistě ve svém příspěvku zmínil a bylo by to to hlavní, co by se tu řešilo.

    Předpokládám tedy, že nedošlo ani k vystavení faktury, ani k zaplacení, tedy ani k registraci a pan Ing, jelikož nerozumí, jak fungují domény a webhostigy, chce po Wedosu bůhví co, nějakou individuální podporu, která mu vysvětlí základy fungování internetu, což se mu na lowcost webhostingu samozřejmě nedostane. A tak je nasranej.
    Základ u webhostingů, jako je Wedos, je pochopit, že si člověk neplatí podporu a že co nejde automaticky, prostě není. Takže logicky - pokud nemám zaregistrovanou doménu, nemám výzvu k úhradě a nemám ji zaplacenou, musím si ji sám zaregistrovat. Ať už je důvod tohoto stavu jakýkoliv - jsem blb, neudělal jsem to, nevím jak na to, někde se stala chyba,... na důvodu nezáleží, evidentní je, že to prostě není.
    Trochu lépe si přečíst o čem se zde hovoří a co jsem řešil ... A proč jsem to zveřenil.

    Dehonestující řeči o tom, že nerozumím hostingům, případně DNS záznamům, resp. doménám je ze tvé strany trapné. ty jsi si pořádně nepřečetl o čem zde píšu a děláš si nejen nesmyslné závěry, ale urážíš. Tak se do toho nepleť, pokud tomu nerozumíš a neumíš se chovat.

  11. Tak jsem dnes obejdnal doménu. Zaplatil. Přiřadil k hostingu a frčí.

    Ještě jednou k tématice zde:
    "bylo naprosto flagrantním a arogantním způsobem sděleno" - uživatel mohl být naštvaný a reakci přes chat si mohl vyložit dle libosti
    "že si tedy mám webhosting "navázat" na tu druhou doménu" - takto jejich systém funguje. doména není pevně přiřazena

    Za mě jediný problém, který vidím, je, že nedošlo k registraci jedné domény. Chyba systému, která se dá jednoduše napravit. Stači popsat problém, ukázat, že mám zaplaceno. Neviděli jsme chat, tudíž jakékoli Vaše emoce je třeba vynechat. Pokud si myslíte, že na podpoře má sedět někdo, kdo vytváří ten systém, pak asi nechápete smysl podpory.

    Pokud Vám podpora nedokázala ihned pomoci, docela to chápu. Pokud jste v zápalu naštvání reagoval nepřiměřeně, což už vy nemůžete posoudit, odpovědi z druhé strany vidíte zkresleně.

    Je mi líto, ale malá chyba systému a vy z toho děláte obrovské haló.

  12. Citace Původně odeslal drago Zobrazit příspěvek
    Mě tam něco nesedí. Wedos vystavuje vždy výzvu k úhradě. Pokud taková výzva (na registraci domény) existuje zákaznická podpora by nikdy neradila zaregistrovat doménu znovu, protože by to nejspíš ani nešlo (kdo prodlužoval službu s už vystavenou výzvou a smazal email tak to zná :)). Poradila by přímo uhradit výzvu, která dorazila na email anebo navedla do fakturace, kde výzvy jsou. Tam bych také koukl jestli vůbec k objednávce domény došlo a kdy https://client.wedos.com/invoicing/orders-list.html
    Pokud tam není objednávka, tak nebyl dokončený proces objednávání.
    drago... O čem to mluvíš? Vše zaplaceno bylo, ale údaje o registraci se nedostaly k CZ NIC. A Wedos tohle prostě nechtěl řešit.

    Tak to vypadá, pokud někdo nečte celé vlákno nebo prostě nepochopí prostý text. Nezlob se, ale je to tak.

    ---------- Příspěvek doplněn 17.01.2018 v 18:35 ----------

    Citace Původně odeslal Doctore97 Zobrazit příspěvek
    Tak jsem dnes obejdnal doménu. Zaplatil. Přiřadil k hostingu a frčí.

    Ještě jednou k tématice zde:
    "bylo naprosto flagrantním a arogantním způsobem sděleno" - uživatel mohl být naštvaný a reakci přes chat si mohl vyložit dle libosti
    "že si tedy mám webhosting "navázat" na tu druhou doménu" - takto jejich systém funguje. doména není pevně přiřazena

    Za mě jediný problém, který vidím, je, že nedošlo k registraci jedné domény. Chyba systému, která se dá jednoduše napravit. Stači popsat problém, ukázat, že mám zaplaceno. Neviděli jsme chat, tudíž jakékoli Vaše emoce je třeba vynechat. Pokud si myslíte, že na podpoře má sedět někdo, kdo vytváří ten systém, pak asi nechápete smysl podpory.

    Pokud Vám podpora nedokázala ihned pomoci, docela to chápu. Pokud jste v zápalu naštvání reagoval nepřiměřeně, což už vy nemůžete posoudit, odpovědi z druhé strany vidíte zkresleně.

    Je mi líto, ale malá chyba systému a vy z toho děláte obrovské haló.

    Nemáte pravdu. Vysvětlil jsem o co jde, předložil jsem doklady, emaily .... Nakonec mi bylo tedy odepsáno, že mám použít druhou doménu, která ovšem slouží k jiným účelům a navíc mám zaplaceno a jak s tím naložím je čistě moje věc.

    Zajímavé je to, že většinou se Wedosu zastávají ti, kteří si pořádně nepřečetli o co jde a překrucují to. Je tady celé vlákno k dispozici a nevím, co je motivací těch dotyčných. nicméně i tohle vypovídá o Wedosu.

  13. Ano, proč odpovídat na moje faktické přípomínky. Lehčí je přece vše svádět na ostatní. Ale chápu, že když člověku dojdou fakta, už mu toho moc nezbývá.

    Na moje připomínky ohledně funkčnosti systému a podpoře reagujete tím, co jste již napsal - tudíž jste nepochopil připomínku nebo ji nečetl: "pořádně nepřečetli o co jde a překrucují ". Dle sebe soudím tebe - je mi to jasný.

    Tak já mám pana Ing asi moc :D Doufám, že tu třeba za týden nebo 2 uvidím vláno "WEDOS ŠPATNÝ, WEDOS ZLÝ" - Ing. Mějte se ;) :D

  14. Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Pokud chci kvalitu, tak nejdu do nízkonákladového hostingu. Vždyť kvalitních hostingů je tu spousta, namátkou TELE3.cz, Ebola.cz, OneBit.cz, Savana.cz, Český hosting, Blueboard... Jen to není za těch 25 Kč + XX % sleva.
    Já nepovažuji Wedos za firmu, které bych svěřil podnikání. Tyto moje projekty jsou ovšem nekomerčního charakteru a proto jsem zvolil Wedos. To je celé. A pochopitelně je i pro firmu Wedos (nabízející služby za opravdu nízký peníz) dodržovat alespoň takovou základní povinost, kterou bepochyby je realizace zaplacených služeb a alespoň základní snaha řešit případné problémy.

    ---------- Příspěvek doplněn 17.01.2018 v 18:49 ----------

    Citace Původně odeslal Doctore97 Zobrazit příspěvek
    Ano, proč odpovídat na moje faktické přípomínky. Lehčí je přece vše svádět na ostatní. Ale chápu, že když člověku dojdou fakta, už mu toho moc nezbývá.

    Na moje připomínky ohledně funkčnosti systému a podpoře reagujete tím, co jste již napsal - tudíž jste nepochopil připomínku nebo ji nečetl: "pořádně nepřečetli o co jde a překrucují ". Dle sebe soudím tebe - je mi to jasný.

    Tak já mám pana Ing asi moc :D Doufám, že tu třeba za týden nebo 2 uvidím vláno "WEDOS ŠPATNÝ, WEDOS ZLÝ" - Ing. Mějte se ;) :D
    A nejste z Wedosu? Žádné faktické připomínky nemohu reflektovat, protože jsou už od základu lživé. Já jsem zde nepsal o Wedosu z toho důvodu, že bych jim snad neodpustil technické problémy, případně nějaké výpadky, což jsem zde nejednou deklaroval, ale především jsem se pozastavoval nad jejich neschopností řešit již vzniklé situace zaviněné na jejich straně. zajímavé, že mnozí tohle chápou, ale někteří jedinci začnou nakonec útočit i v rovině osobní a nedrží se tématu, což o něčem také svědčí.

    A proč jsem přišel s hypotézou, že jste z Wedosu? Aplikujete v textu určité syntaktické detaily, které jsou identické s písemnou komunikací na chatu Wedosu. Ale třeba se mýlím ... nicméně trvám na tom, že asi opravdu nechcete nebo nedokážete pochopit, co jsem zde řešil a nebo je to z vaší strany úmysl. Zkoumat to nebudu a na vaše hloupé poznámky reagovat také nadále nebudu.

    ---------- Příspěvek doplněn 17.01.2018 v 18:57 ----------

    Citace Původně odeslal drago Zobrazit příspěvek
    U wedos záleží na postupu. Podle toho co píšeš jsi si nejdříve zaregistroval domény a poté koupil webhosting. U tohoto postupu je nutné zakoupenou doménu vždy nasměřovat na konkrétní službu (webhosting, VPS, miniweb). Teoreticky jí totiž můžeš chtít nasměřovat třeba na ten miniweb anebo na konkurenční službu. Nemůžou ti jen tak přepsat DNS záznamy.
    U wedos to mate, protože ti dovolí pojmenovat webhosting jak chceš, klidně i doménou kterou nevlastníš anebo ještě neexistuje. S doménou v podstatě nemá nic společného. Samo se to ale nikdy nespáruje, pokud kupuješ domény samostatně.
    /n
    S tou doménou .cz to netuším, mě se vždy všechny registrovaly okamžitě. Měl jsem problém jen tuším s doménou .biz, kde jsem musel napsat na podporu ale to bylo u jejich akreditovaného registrátora.

    Příslušnou doménu jsem opravdu nekupoval samostatně.

  15. Citace Původně odeslal Ing. Pavel Macháček Zobrazit příspěvek
    Příslušnou doménu jsem opravdu nekupoval samostatně.
    Asi tuším co se stalo. Vybral jsi si doménu .cz jako dárek k hostingu a použil jeden z těch větších slevových kupónů že?

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Hostujeme u Server powered by TELE3