Ještě stále čekáte až vám někdo zadá vývoj webu? Nečekejte a vyvíjejte vlastní projekty! 12.Affiliate konference v Praze
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 44

Nekalé praktiky společnosti Wedos

  1. Dobrý den.

    Jsem nucen referovat nejen o neschopnosti společnosti Wedos týkající se špatného technického řešení spočívající v generování častých chyb a výpadků, ale také o jednání, které je možné kvalifikovat jako klámání spotřebitele, případně i jako pokus o určitý podvod.

    U společnosti Wedos jsem si zaregistroval dvě domény a objednal jeden webhosting. Jedna doména byla tedy zřízena samostatně bez webhostingu (pouze jejich tzv. miniweb) a druhá doména byla vázána na právě zmiňovaný webhosting.

    Naneštěstí došlo k tomu, že doména "svázaná" s webhostingem nebyla vůbec zaregistrována na NIC.cz, což jsem tedy přes chat reklamoval. Na chatu mi bylo naprosto flagrantním a arogantním způsobem sděleno, že si tedy mám webhosting "navázat" na tu druhou doménu nebo si znova objednat již objednanou a zaplacenou doménu. Opakovaně mi bylo písemně sdělováno, že požadovaná doména v podstatě neexistuje, ale je stále volná.

    Teprve při důrazné písemné komunikaci z mojí strany jsem se dozvěděl, že by to tedy mohlo být řešeno během příštího dne.

    Považuji za naprosto neomluvitelné, aby mi bylo sdělováno, že webhosting je funkční a podle záznamů "svázaný" s určitou doménou, ale současně doména není v NIC.cz zaregistrována. A že je to tedy z jejich strany v pořádku. při písemné komunikaci přes chat bylo zřetelné, že se zaměstnanec v podstatě snaží lhát, opakovat stále stejné nepravdivé výroky a tím mě klamat.

    Dovoluji si prohlásit, že jedna věc jsou časté výpadky a chyby u Wedos a druhá věc je toto jednání.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. To jste si pane inženýre založil účet jenom proto, abyste tu napsal 238 slov a v podstatě neuvedl jedinou relevantní informaci?

  4. Tyto informace jsou relevantní, ale asi mi chcete naznačit, že jsou vzhledem k Wedosu redundantní, což je možné, ale uvádím fakta.

  5. ...

  6. Problém bude v lidech. Jsou tam asi tak vytížení, že se chovají asketicky ke klientům.
    Stačí se podívat na jejich hiring.

  7. Citace Původně odeslal emitor Zobrazit příspěvek
    Problém bude v lidech. Jsou tam asi tak vytížení, že se chovají asketicky ke klientům.
    Stačí se podívat na jejich hiring.
    K zákazníkům se mají chovat poctivě bez ohledu na vnější okolnosti. Já vůbec nehovořím o tom, že mnohdy mají přetížené servery (beru to i s ohledem na cenu), ale přece jen pčasté problémy a k tomu takové jednání v rozporu se zákonem už je trochu "za čarou".

  8. Citace Původně odeslal Ing. Pavel Macháček Zobrazit příspěvek
    K zákazníkům se mají chovat poctivě bez ohledu na vnější okolnosti. Já vůbec nehovořím o tom, že mnohdy mají přetížené servery (beru to i s ohledem na cenu), ale přece jen pčasté problémy a k tomu takové jednání v rozporu se zákonem už je trochu "za čarou".
    Mám u nich VPS už skoro 10 let a řešil jsem jen jeden problém, za který jsem si mohl sám a přestali se mi ozývat.
    Tam jde o to, že platí za lidi co si vychovají za mizerný peníz a ti utíkají.

    Normální stav české firmy co dojí lidi. Zkuste zahraničí ;)

  9. boha jeho, zakladat si prezdivku ing...

  10. Citace Původně odeslal bart28 Zobrazit příspěvek
    boha jeho, zakladat si prezdivku ing...
    Trocha slušnoti nikdy neuškodí

  11. Citace Původně odeslal emitor Zobrazit příspěvek
    Trocha slušnoti nikdy neuškodí
    hele z mojich zivotnich zkusenosti se tituly tasi spise hloupejsi lide. u nas v praci ma titul pres pulku lidi a nikdo to nepouziva, lidi s platem pres 100k

  12. Citace Původně odeslal emitor Zobrazit příspěvek
    Mám u nich VPS už skoro 10 let a řešil jsem jen jeden problém, za který jsem si mohl sám a přestali se mi ozývat.
    Tam jde o to, že platí za lidi co si vychovají za mizerný peníz a ti utíkají.

    Normální stav české firmy co dojí lidi. Zkuste zahraničí ;)
    Pokud jde o "ozývání", resp. "neozývání"; některé společnosti mají statisticky doloženo, že většina poškozených zákazníků nevyužívá plně svého práva. Moje současná komunikace s Wedosem spočívá pouze v komunikaci přes příšlušný chat. Něco jiného je pak dopis přes datovou schránku nebo dopis zaslaný poštou, kdy už příslušná firma >> musí << jednat.

    ---------- Příspěvek doplněn 16.01.2018 v 20:39 ----------

    Citace Původně odeslal bart28 Zobrazit příspěvek
    hele z mojich zivotnich zkusenosti se tituly tasi spise hloupejsi lide. u nas v praci ma titul pres pulku lidi a nikdo to nepouziva, lidi s platem pres 100k
    Ona to není žádná přezdívka, já jsem uvedl své pravé jméno i příjmení a nevidím na tom nic špatného, naopak se otevřeně hlásím ke svým výrokům a postupům. Akademický titul je součástí jména dané osoby, ale připouštím, že v zahraničí je to jinak a zahraniční firmy toto v ČR neaplikují.

  13. Citace Původně odeslal Ing. Pavel Macháček Zobrazit příspěvek
    Pokud jde o "ozývání", resp. "neozývání"; některé společnosti mají statisticky doloženo, že většina poškozených zákazníků nevyužívá plně svého práva. Moje současná komunikace s Wedosem spočívá pouze v komunikaci přes příšlušný chat. Něco jiného je pak dopis přes datovou schránku nebo dopis zaslaný poštou, kdy už příslušná firma >> musí << jednat.
    Tak si zapněte televizi a dejte si plzeň. Pardon. Ale tohle nevyřešíte jako jednotlivec.

  14. Citace Původně odeslal emitor Zobrazit příspěvek
    Tak si zapněte televizi a dejte si plzeň. Pardon. Ale tohle nevyřešíte jako jednotlivec.
    Já jsem jako jednotlivec tímto postupem vyřešil obdobné problémy. Konkrétně šlo o mobilního operátora, který neuznal reklamaci, ale po zahájení správního řízení na moji žádost u ČTU se operátor ani nepouštěl do sporu a svou chybu uznal. Samozřejmě nelze generalizovat.

  15. Pavle, tohle je ale džungle a ty lidi ví jak v tom chodit ... zapomeňte na to
    Naposledy upravil emitor : 16.01.2018 v 20:47

  16. máte jistě pravdu, ale nebát se takových sporů je prvním předpokladem k tomu, že se příslušná firma začne chovat alespoň trochu fair play. To myslím obecně, nyní to nevztahuji na Wedos.

  17. Citace Původně odeslal Ing. Pavel Macháček Zobrazit příspěvek
    máte jistě pravdu, ale nebát se takových sporů je prvním předpokladem k tomu, že se příslušná firma začne chovat alespoň trochu fair play. To myslím obecně, nyní to nevztahuji na Wedos.
    Zažil jsem horší případ. S https://www.networksolutions.com/
    Převedl jsem si tam doménu a měl pagehits kolem 300000 kliků za den. Šlo mi o lokaci a dostupnost. Tj optimalizaci.
    Oni mi tu doménu ukradli a společnost (kde mají zájmy i z NS) https://sedo.com/us/ mi jí nabídla k prodeji hned po převedení. Jen telefonní hovory mně stály přes 1000 kč a nakonec někdo od jejijich zaměstnanců ztratil nervy, že nebude podporovat zlodějinu a vrátil mi to.

    Musel jsem se opatřřit screenshoty a záznamy v registrátorech domén, než jim došlo, že to bylo na neblbce.

    Je to jen varování, že se pohybujete mezi v prostoru, který nemá pravidla a na zákazníka většinou kašle.

  18. Citace Původně odeslal emitor Zobrazit příspěvek
    Zažil jsem horší případ. S https://www.networksolutions.com/
    Převedl jsem si tam doménu a měl pagehits kolem 300000 kliků za den. Šlo mi o lokaci a dostupnost. Tj optimalizaci.
    Oni mi tu doménu ukradli a společnost (kde mají zájmy i z NS) https://sedo.com/us/ mi jí nabídla k prodeji hned po převedení. Jen telefonní hovory mně stály přes 1000 kč a nakonec někdo od jejijich zaměstnanců ztratil nervy, že nebude podporovat zlodějinu a vrátil mi to.

    Musel jsem se opatřřit screenshoty a záznamy v registrátorech domén, než jim došlo, že to bylo na neblbce.

    Je to jen varování, že se pohybujete mezi v prostoru, který nemá pravidla a na zákazníka většinou kašle.
    jistě. To nepopírám. I tak jste ale dosáhl svého, avšak náklady s tím spojené vám nebyly proplaceny. U českých společností je přece jen jednodušší vymáhání nákladů s tím spojených. Zaujala mě tato část souvětí: " nakonec někdo od jejijich zaměstnanců ztratil nervy, že nebude podporovat zlodějinu a vrátil mi to" ono je prokázané, že zvyšuje - li se počet bránících se poškozených zákazníků lineárně, tak ze strany firmy dochází k exponenciálnímu nárůstu práce s tím spojené. Nevím, zda je tohle prokázané empiricky nebo exaktně, ale prokázané toto skutečně je a z toho můžeme usuzovat, že to má minimálně výchovný efekt pro danou firmu.

  19. Pro vasi informaci majitel Wedosu je pravnik a provozuje portal vaspravnik nebo neco takoveho

  20. Citace Původně odeslal bart28 Zobrazit příspěvek
    Pro vasi informaci majitel Wedosu je pravnik a provozuje portal vaspravnik nebo neco takoveho
    Jsem si toho plně vědom a Josefa Grilla jsem si stihl "proklepnout" ve veřejném obchodním rejstříku, a to včetně jeho minulých i současných podnikatelských aktivit.

  21. Uberte na pocitu své důležitosti a bude se vám pane inženýre lehčeji žít i jednat s lidmi. Nejste pupek světa.

  22. Citace Původně odeslal Dolphi Zobrazit příspěvek
    Uberte na pocitu své důležitosti a bude se vám pane inženýre lehčeji žít i jednat s lidmi. Nejste pupek světa.
    Díky za starost. :) To opravdu tak není.

  23. Jak to tak ctu, tak sluzba u wedosu asi fungovala ok, jen to jako celek neplnilo pozadavky zakaznika.

    Podpora vsak nedokazala pomoci, coz je tim ze wedos je low cost firma a na podpore nejsou odbornici.
    Takze ja se nedivim.

  24. Wedos je proslusej svými výpadky, klamáním a cvičenýma opicema v podpoře. Nechápu, že tam pořád někdo něco kupuje, když hned druhej odkaz v google(wedos zkušenosti) je webtrh potom živě, atd.., kde si všichni stěžují jak to tam funguje.

    Jinak mě baví, jak jejích neschopnost plnit povinnosti a sliby se odkazuje na to, že je lowcost...

  25. Citace Původně odeslal josef.jebavy Zobrazit příspěvek
    Jak to tak ctu, tak sluzba u wedosu asi fungovala ok, jen to jako celek neplnilo pozadavky zakaznika.

    Podpora vsak nedokazala pomoci, coz je tim ze wedos je low cost firma a na podpore nejsou odbornici.
    Takze ja se nedivim.
    Pokud nepočítám příliš výpadky a tu doménu, pak ano. Podle jednání technické podpory mohu soudit, že na podpoře opravdu nejsou odborníci, ale jistě jsou vyškoleni v tom, jak se systematicky vymlouvat, což mě vedlo k uveřejnění mých zkušeností s Wedosem.

  26. Citace Původně odeslal Ing. Pavel Macháček Zobrazit příspěvek
    jistě. To nepopírám. I tak jste ale dosáhl svého, avšak náklady s tím spojené vám nebyly proplaceny. U českých společností je přece jen jednodušší vymáhání nákladů s tím spojených. Zaujala mě tato část souvětí: " nakonec někdo od jejijich zaměstnanců ztratil nervy, že nebude podporovat zlodějinu a vrátil mi to" ono je prokázané, že zvyšuje - li se počet bránících se poškozených zákazníků lineárně, tak ze strany firmy dochází k exponenciálnímu nárůstu práce s tím spojené. Nevím, zda je tohle prokázané empiricky nebo exaktně, ale prokázané toto skutečně je a z toho můžeme usuzovat, že to má minimálně výchovný efekt pro danou firmu.
    nemá, je mi líto

  27. U wedosu mám doménu a webhosting. Dnes jsem zaznamenal 1. výpadek po 4 letech, co to tam mám. Vedu si aktivně 20 webů (WordPress) na jednom hostingu.

    Rád bych dal příklad z praxe. Máme apku, kde je aktivních desetitisíce uživatelů měsíce (pravidelně to narůstá). V AppStore pak máme ohlasy od userů, kterým něco nefunguje - často jejich chyba (neposlouchají návod, neumí číst, prokliká apku a diví se, že něco nefunguje, když zadává blbosti a dělá brajgl v datech).

    Takže v AppStore je dejmež tomu 40 špatných (1 hvězdička) recenzí. A pak je 800 výborných (5 hvězdiček), kde ale uživatelé nic nenapíší a nikdo jejich spokojenost nevidí - je vidět pouze hodnocení 4.5 / 5 (data beru cca, nebudu uvádět přesné údaje).

    Pak tam přijde user a vidí, že někomu něco nefunguje. Ale to že víc než 99% to jede bez problémů už si nedomyslí. Co se týká podpory Wedosu, vždy mi pomohli a x krát moje chyba. Kdyý byla jejich (nevytvořil se hosting do daného času), tak ihned oprava a omluva. To se může stát. Nic není perfektní.

    Všichni to vidí jen jako uživatelé. A hned jak jim něco nefunguje, všem osatním taky nemůže ...

  28. Já mám s Wedosem dobré zkušenosti. Měl jsem jeden problém, který byl způsoben na jejich straně a ten vyřešili a docela rychle.

  29. Kde jsou ty časy, kde se tady Josef ukázal a kecal tu s námi o Wedosu :D Docela mi ten flame-war chybí..

  30. Pokud chci kvalitu, tak nejdu do nízkonákladového hostingu. Vždyť kvalitních hostingů je tu spousta, namátkou TELE3.cz, Ebola.cz, OneBit.cz, Savana.cz, Český hosting, Blueboard... Jen to není za těch 25 Kč + XX % sleva.

  31. U wedos záleží na postupu. Podle toho co píšeš jsi si nejdříve zaregistroval domény a poté koupil webhosting. U tohoto postupu je nutné zakoupenou doménu vždy nasměřovat na konkrétní službu (webhosting, VPS, miniweb). Teoreticky jí totiž můžeš chtít nasměřovat třeba na ten miniweb anebo na konkurenční službu. Nemůžou ti jen tak přepsat DNS záznamy.
    U wedos to mate, protože ti dovolí pojmenovat webhosting jak chceš, klidně i doménou kterou nevlastníš anebo ještě neexistuje. S doménou v podstatě nemá nic společného. Samo se to ale nikdy nespáruje, pokud kupuješ domény samostatně.
    /n
    S tou doménou .cz to netuším, mě se vždy všechny registrovaly okamžitě. Měl jsem problém jen tuším s doménou .biz, kde jsem musel napsat na podporu ale to bylo u jejich akreditovaného registrátora.

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3