Naučíme vás obchodovat a ještě vám k tomu pořádně zaplatíme
Zobrazují se odpovědi 1 až 1 z 1

E-shopu stačilo investovat 4 000 Kč aby získal 57 000 Kč obratu. Jak?

  1. E-shop prodává trička. Kampaň nebyla nijak zvlášť cílena, kontakty byly telefonní čísla zákazníků kteří nakoupili v posledním roce. Text zprávy informoval o akci "Trička za 199 Kč" a také o garanci dodání do Vánoc.

    Odeslané SMS: 5129
    Přímé prokliky: 655 (CTR 12,77%)
    Přímé objednávky: 43 (57 776 Kč)
    Asistované nákupy: 12 (4 618 Kč)
    Celkový obrat: 62 394 Kč
    Cena rozeslání: 3 847 Kč

    Čísla pocházejí z Google Analytics.

    Jak získat ještě lepší výsledky?
    - Vytipujte co zákazníci nakupují a upravte dle toho reklamní sdělení (oblíbené kategorie, dámský/pánský sortiment apod.)
    - Otestujte několik variant sdělení
    - Nabídněte možnost snadného odhlášení příjmu reklamních sms
    - Vyřaďte kontakty na které se nedaří doručovat
    - Personalisujte zprávu. Oslovte příjemce jménem.

    Co psát do SMS?
    - Poraďte zákazníkovi že ten pravý dárek pro své blízké může koupit právě u Vás. Vánoční sleva může být příjemnou motivací.
    - Pomocí SMS zprávy lze také zákazníkovi oznámit poslední možný den garantování doručení do Vánoc.
    - Můžete zmínit, že při nákupu, zákazníci získají dopravu zdarma
    - Informujete o prodlouženém termínu vrácení vánočních dárků (reklamace, nevhodné dárky, atd..)
    - Informujte je o předvánočním / povánočním výprodeji

    Proč využít službu SmsManager.cz ?
    - Výhodné ceny a spolehlivé doručování SMS
    - Kompletní self-care systém kde si vše sami nastavíte i vyzkoušíte
    - Poradíme vám s textem SMS nebo přímo navrhneme změny a vylepšení
    - Pomůžeme s nastavením Google Analytics pro úspěšné vyhodnocení kampaně
    - Zdarma 10% kreditu navíc pokud zkoušíte SMS kampaň poprvé (napište si o slevu na cc@smsmanager.cz)


Hostujeme u Server powered by TELE3