Naučíme vás obchodovat a ještě vám k tomu pořádně zaplatíme
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 51

Wedos - neustálé výpadky, je to jen u mě nebo standart?

  1. Dobrý večer,

    samozřejmě vím, že tu tohle téma bylo několikrát řešené, ale poslední vlákno jsme našel cca rok staré. Jsem u Wedosu cca tři týdny s tím, že jsem si založil web na 4 články denně - wordpress. První týden šlo všechno ok, na webu jsem kromě instalace pluginu na SEO nic neměnil. Prostě pořád to samé, jen se přidávaly články a poslední dva týdny výpadky nebo strašné lagy. Web se načítá strašně pomalu a tak pořád bombarduji podporu wedosu, ta už mi ani neodepisuje.. asi jsem "potížista".

    Přecházet asi nechci, zkoušel jsem je kontaktovat, zda-li by nešlo zaplatit dražší verzi hostingu a mít všechno ok nebo prostě něco, ale na FB, kde odpovídají většinou do hodiny, už půl dne čekám na odpověď.

    Měl jste někdo podobný problém s Wedosem a jak jste ho vyřešili? Kromě přecházení ke konkurenci, to opravdu nechci. Respektive, možná bych šel, ale po zkušenostech s ovocem zahnutým atd., už nikam migrovat nechci. Hlavně já zrušil web u jiných providerů a šel jsem k Wedosu na nový hosting, doménu, protože všude inzerovali přechod od konkurence a když si někdo zakládá na takové marketingové strategii, tak by měl nabízet kvalitní služby, samozřejmě v rámci cenových relacích..

    Předem díky za Vaše názory, zkušenosti případně ještě lépe - vaše úspěšná řešení.
    Naposledy upravil Kubri : 12.12.2017 v 22:25

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Přešel jsem k Savaně.

  4. Nejprve došlo k několika minutám výpadku služeb a následně ke zpomalení diskových operací při synchronizaci datového clusteru.
    Proste mají ted vypadek uz od nedele, nevim co tam delaji, vsimnul jsem si, ze to je na hlavne na nove zrizenem wehostingu, ja jsem ho zrizoval 21.11.2017, proto tady není vlakno, protoze stare hostingy fungují normalne, ale ty nové to je hruza 5 dní v lagu, chyby, vypadky, smazaní DB atd.

    zaplatit dražší verzi hostingu
    to absolutne nic neresi, to jsem prave udelal (no limit extra atd), jedine pred cim me to zachranilo, ze mi nahrali zdarma databazi, která se pri vypadku smazala, jinak to absolutne nic nevyresi. No jedine co me jeste napada, tak ze dostanu mesic zdarma navic, coz maji uvedene v tabulce.

    kde odpovídají většinou do hodiny, už půl dne čekám na odpověď.
    to je zbytecne, od soboty me nikdo nekontaktoval, podpora tohle neresi, jen napise technici na tom pracují. ale jak rikam jedna se jen o nove zrizene webhostingy.

  5. .. .mezitím, web zase nejde načíst. Já se z toho zblázním.

    ---------- Příspěvek doplněn 12.12.2017 v 23:07 ----------

    Citace Původně odeslal Tuttinho Zobrazit příspěvek
    Proste mají ted vypadek uz od nedele, nevim co tam delaji, vsimnul jsem si, ze to je na hlavne na nove zrizenem wehostingu, ja jsem ho zrizoval 21.11.2017, proto tady není vlakno, protoze stare hostingy fungují normalne, ale ty nové to je hruza 5 dní v lagu, chyby, vypadky, smazaní DB atd.



    to absolutne nic neresi, to jsem prave udelal (no limit extra atd), jedine pred cim me to zachranilo, ze mi nahrali zdarma databazi, která se pri vypadku smazala, jinak to absolutne nic nevyresi. No jedine co me jeste napada, tak ze dostanu mesic zdarma navic, coz maji uvedene v tabulce.



    to je zbytecne, od soboty me nikdo nekontaktoval, podpora tohle neresi, jen napise technici na tom pracují. ale jak rikam jedna se jen o nove zrizene webhostingy.
    Ahoj, děkuji za zprávu. Takže v tom nejsem sám. Jsem na tom úplně stejně jako ty. Databáze spadla v pondělí. Taky obnovili, což by ale měli. Každopádně lagy, neustálé lagy. A datum pořízení cca stejné jako ty, cca 15. listopadu, kdy jsem ho pořizoval. Já mám naštěstí jednu výhodu a sice, že jsem nezačal sypat do reklamy, aby mi na ten web začali chodit lidi. Kvůli to samozřejmě dělám. Takže budu asi taky trpělivý, ale pořád by mohli z Wedosu dát vědět já nevím:"Hele, nejde tohle a tohle, uděláme tohle a tohle a bude to nejpozději do 14 dnů, pak vám vše půjde ok"., ale zrovna u toho Nolimitu garantují 99,7% nebo kolik tam je dostupnosti. A mě to spíše nejde, než aby to šlo. Myslíž, že se teda vyplatí počkat, co s tím udělají? Mě nejvíc vytáčí ta podpora nepodpora.

    .. Tak ještě malý EDIT, teď mi spadl hosting úplně a web total kaput. Jestli s tím něco dělají, netuším.
    Naposledy upravil Kubri : 12.12.2017 v 23:11

  6. .. Tak ještě malý EDIT, teď mi spadl hosting úplně a web total kaput. Jestli s tím něco dělají, netuším.

    Ano presne to same, databaze spadla v pondeli, lagy a ted web nejde vubec, jinak ja uz tam mam 200lidi denne, to je proste nahovno tohle.

  7. Citace Původně odeslal Tuttinho Zobrazit příspěvek
    Ano presne to same, databaze spadla v pondeli, lagy a ted web nejde vubec, jinak ja uz tam mam 200lidi denne, to je proste nahovno tohle.
    Od teď jsi moje zpřízněná duše. Jsme oba ve stejném bahně. 2 články jsem nestihl uložit a zase drop.. já už se tomu směju. Každopádně ty máš pech. Tobě začínají chodit lidi a ten kmen musí chodit na funkční web, to ty teď nemáš.

  8. Skúšali ste požiadať o zmenu servera na ktorom Vám web beží ?

  9. To samé pořízení 24.11. no limit extra a extra to nejede... starý hostingy ok

  10. Citace Původně odeslal Gavrilo Zobrazit příspěvek
    Skúšali ste požiadať o zmenu servera na ktorom Vám web beží ?
    Já psal několikrát na podporu a vlastně mi od nich přišlo, že o problémech ví a že je řeší. Když jsem se několikrát ptal aby navrhli řešení - aby se tomuhle předcházelo, tak mi nedefinovali řešení. Dnes, vlastně už včera, po dalším výpadku jsem psal na FB page a ptal se, jestli by nešla provést změna, ale doposud žádná odpověď. Proto jsem z toho rozladěný, také mě to napadlo.

    Citace Původně odeslal crapper Zobrazit příspěvek
    To samé pořízení 24.11. no limit extra a extra to nejede... starý hostingy ok
    Teď ti to taky spadlo?

  11. Citace Původně odeslal crapper Zobrazit příspěvek
    To samé pořízení 24.11. no limit extra a extra to nejede... starý hostingy ok
    ano presne tak, nové hostingy ko

  12. Jo nejede

    Spíš jsem weby přesunul jinam, ale teď jsem se nechal zlákat na blackfriday, tak snad po tomhle pojede

  13. Heh, tak nejsem jediný. Vše co je nové a běží na těch HPE Moonshotech padá. Každopádně, podle toho jak mi řve už týden telefon a mail (monitoring) tak to bude trvat déle.

  14. Citace Původně odeslal Depotys Zobrazit příspěvek
    Heh, tak nejsem jediný. Vše co je nové a běží na těch HPE Moonshotech padá. Každopádně, podle toho jak mi řve už týden telefon a mail (monitoring) tak to bude trvat déle.
    Dá se někde přímo na Wedosu sledovat aktuální funkčnost serveru?

  15. Citace Původně odeslal Kubri Zobrazit příspěvek
    Dá se někde přímo na Wedosu sledovat aktuální funkčnost serveru?
    Pokud vím, je tam akorát nějaký widget s odstávkama a poruchama v ACP wedosu, který stejně nikdy nic neukazuje.

  16. Tak výpadek u Wedosu se mě dotkl až dnes ráno, kdy mi klient psal že web nefunguje. Nešlo se vůbec přihlásit do db, začal jsem to tedy řešit, kdy mi jejich technik řekl že je problém s právy u db. Než vytvoří obnovu, udělal jsem si novou db a na ní nahrál zálohu od sebe. To vše šlapalo. Po několika hodinách mi znovu napsal technik , že už je vše ok a má to fungovat. Koukl jsem se na web a.. úplně to samé jako ráno. Tentokrát už jsem ani v jedné db neměl vůbec nic, a při pokusu se přihlásit to nešlo, a při změně hesla v administraci to házelo fatal error. Okolo 18 hodiny mi přišel poslední email, že už by vše mělo být ok, databáze byly obnovené ze zálohy, a za výpadek a problém prý můžou "neodkladné úpravy na databázových serverech". Opět, toto se odehrává na hostingu,který jsem objednával dva týdny zpět. Na ostatních co mám delší dobu bez problému.

    Jediné co mi vadí je, že než se člověk dozví co se děje, uběhne 12 hodin a více, což je opravdu hodně. Kdyby byla možnost si zavolat s technikem přímo, bylo by to rychlejší řešení, než předávat vzkazy přes podporu a pak se s technikem složitě domlouvat přes email.

  17. Všem mizí databáze a já mám pro změnu prázdné FTP. :-D

  18. Citace Původně odeslal Depotys Zobrazit příspěvek
    Všem mizí databáze a já mám pro změnu prázdné FTP. :-D
    Nestraš. Já se radši nekoukám. Každopádně teď to chvíli jde. Možná klucí z Wedosu překvapí a dělají na tom přes noc a zítra už tenhle topic bude zbytečný. Byl bych za to rád, i za vás. Každýmu to zkomplikuje práci. Mně se naštěstí práce všechna uložila. Ukládal jsem to zrovna v moment, kdy to droplo. Tak alespoň že tak, mohu jít spát.

  19. Ja jako monitor serveru pouzivam normalne analytics na starym notesu a simply 0=serverdown (vetsi web, kde je vetsinou 100+ online)

    Jen se vam divim, kdyz koupit hosting a prenest web je otazknou dne vc. zmeny dns ze dal nekolik dni "doufate" ze to pojede a pak uz nikdy problem nebude...

  20. Citace Původně odeslal Kubri Zobrazit příspěvek
    Nestraš. Já se radši nekoukám. Každopádně teď to chvíli jde. Možná klucí z Wedosu překvapí a dělají na tom přes noc a zítra už tenhle topic bude zbytečný. Byl bych za to rád, i za vás. Každýmu to zkomplikuje práci. Mně se naštěstí práce všechna uložila. Ukládal jsem to zrovna v moment, kdy to droplo. Tak alespoň že tak, mohu jít spát.
    Buď v klidu, z toho musíš mít srandu. Pokud tam tedy neprovozuješ nic velkého a popřípadě vše ostatní máš jinde stejně jako já. :-)

  21. Wedos je nizkonakladovy hosting a podle toho se musi brat.

    Zrejme dostatecne neodhadli moznosti novych serveru.

  22. to ze je nizkonakladovy prece neznamena ze nema dodrzovat slibene... Jeste ze jsem odtud vypad pred nekolika lety.

    //Bych tech jejich 99.7 uptime nahlasil jako klamavou reklamu.

  23. Hmmm, asi to máčení v oleji a vytápění budovy servery zklamalo... Buďto odklouzaly servery, nebo jim byla zima a přetěžujou aby měli tepleji:D Lowcost je prostě lowcost. Kdo čeká zázraky, 99% uptime, rychlost, stabilitu tak už může věřit jedině i na jednorožce :)

  24. Prej wedos, snad každý týden je tu příspěvěk o wedosu a nějaké nefunkčnosti a lidé se stále nepoučí a nepoučí, vždyť stačí 2 min googlovat. Nejhorší hosting v Čr, my jsme už před 2 lety migrovali přes 50 webů a dodnes jim nemůžu přijít na jméno za to jak jim to nefungovalo, padalo, aj. A stále se nic nezměnilo a nikdy nezmění.

  25. Ano, je to standard

  26. Tak dneska ráno zpráva, že v noci ty odstávky byly plánované a že by mělo být vše vyřešeno. Že už přišly na danný problém a mají to opravené. Tak uvidíme.

  27. Citace Původně odeslal SNIDI Zobrazit příspěvek
    to ze je nizkonakladovy prece neznamena ze nema dodrzovat slibene... Jeste ze jsem odtud vypad pred nekolika lety.

    //Bych tech jejich 99.7 uptime nahlasil jako klamavou reklamu.
    U firmy, která se bije do prsou, že je nejlepší, že konkurence je nemá ráda kvůli nabourání trhu, že dělá z kritiků blázny, bych opravdu nečekal dodržování svých slibů.

  28. Pokud chcete transparentni a kvalitni hosting, prejdete na www.savana.cz. Kazdy, kdo prechazi od konkurence, dostane od nas 1 rok zdarma.

  29. Citace Původně odeslal hofy Zobrazit příspěvek
    Pokud chcete transparentni a kvalitni hosting, prejdete na www.savana.cz. Kazdy, kdo prechazi od konkurence, dostane od nas 1 rok zdarma.
    To jsem měl vědět, přecházel jsem k savaně :)

  30. No vidím, že se najde více lidí, co toto řeší. To mě znepokojuje ještě více. Dnes 02:00 vše Ok, 09:00 web nelze připojit k MySQL, v adminu databáze smazána a FTP prázdné s čistou instalací WP. Pokud se to nevyřeší, tak to bude tento týden druhý web, který budu muset tvořit znovu. Jsem zvědavý.

  31. Citace Původně odeslal Marek Sikora Zobrazit příspěvek
    No vidím, že se najde více lidí, co toto řeší. To mě znepokojuje ještě více. Dnes 02:00 vše Ok, 09:00 web nelze připojit k MySQL, v adminu databáze smazána a FTP prázdné s čistou instalací WP. Pokud se to nevyřeší, tak to bude tento týden druhý web, který budu muset tvořit znovu. Jsem zvědavý.
    A následně ti řeknou, že o ničem neví, proč je tam prázdné FTP.

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3